Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 23:17
Sigaklop
Sigaklop is offline
ik heb sindspas seks , en ik was de eerste x niet klaargekomen athans dat dnek ik want ik weet niet waneer ik klaar kom>?? hoe is die geval maar de 2 de x kreeg ik een soort gevoel alsof ik moet plassen zou dat het zijn????? maar ik hield die druk tegen
Oud 07-06-2004, 23:23
juno
juno is offline
En normaal begrijpelijk nederlands typen lukt ook al niet al te best he?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 23:40
Vinzz
Vinzz is offline
neu dat was het niet denk ik
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 23:40
Someboy
Someboy is offline
me ex moest ook altijd plassen.... hoe komt dit eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 23:52
AngelLena
AngelLena is offline
Als je klaarkomt dan weet je het. Als je het niet weet, dan ben je niet klaargekomen. En voortaan even je verhaal duidelijk opschrijven, dan weten we ook allemaal wat je nou precies wilt weten.

Dat plasserige gevoel komt trouwens omdat de vagina dicht langs de urinebuis zit en bij de urinebuis komt dus ook wrijving. Dat met als resultaat dat je denkt te moeten plassen. Je hoort het ook vaak van mensen die het anaal doen, dat ze de eerste paar keren dachten dat ze moesten schijten...
Oud 08-06-2004, 14:43
Verwijderd
Het gevoel van te moeten plassen kan komen doordat je op het randje zit tussen klaarkomen of niet klaarkomen, maar ook doordat de penis gewoon op de blaas drukt. Als je van te voren naar de wc gaat hoef je dat gevoel niet vervelend te vinden

En tijdens vaginale sex wordt je clitoris maar heel weinig gestimuleerd, daardoor kom je niet zo gauw klaar. Je zou een standje kunnen kiezen waarbij de penis of het onderlichaam van je vriend langs je clitoris wrijft, of een standje waarbij er ruimte is in de buurt van je clitoris zodat je vriend (of jijzelf) die tijdens de sex kan stimuleren.

Maar heeft hij je dan ook nog nooit gevingerd of gebeft? Daarbij is clitorale stimulatie een stuk makkelijker
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 18:06
saturday
saturday is offline
Ja dat heb ik ook wel eens. Vind ik niet fijn.
Zit ik zeker heel vaak op het randje.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:38
woefie
woefie is offline
ik ben nog nooit klaar gekomen... kom vaak op het randje maar nog nooit echt klaargekomen. Daarna een heel opgefokt gevoel. Heeft iemand raad? zeg niet dat ik me moet ontspannen want dat doe ik al
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:45
the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Zou het niet weten, heb net hetzelfde probleem !!
Oud 10-06-2004, 22:35
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
woefie schreef op 10-06-2004 @ 19:38 :
ik ben nog nooit klaar gekomen... kom vaak op het randje maar nog nooit echt klaargekomen. Daarna een heel opgefokt gevoel. Heeft iemand raad? zeg niet dat ik me moet ontspannen want dat doe ik al
Euhm, ben geen vrouw, maar weet wel hoe het gaa bij mijn vriendin. Meestal kan ze niet klaarkomen door alleen mijn stimulering. Dan nemen we een positie in waardoor ze zelf de wrijving over haar clitoris kan bepalen. (zij dus boven) Dan is het vrij makkelijk voor haar om klaar te komen.

Probeer dat eens?
Oud 12-06-2004, 15:23
woefie
woefie is offline
ook dan niet. op een gegeven moment is het gewoon ineens te gevoelig om aan te raken , als ik/hij dan nog doorgaat doet het gewoon pijn. ook wisselen naar een ander plekje ofzow helpt dan niet. Dit is dan vooral met vingeren.
volgens mn vriend word ik dan ineens heel gespannen, (dit is dus op het punt waar ik bijna klaarkom voor mn gevoel) maar dit is totaal onbewust! wat kan daar tegen doen?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten