Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van mijn dieptrieste provider.
Graag zou ik willen weten of je nog problemen ondervind wat betrefd het sms'en. [verhaal over dingen instellen] bovenstaande handelingen zullen ervoor zorgen dat u normaal gebruik kan maken. Dat laatste zinnetje is zijn standaard afsluitertje zie ik nu, heeft ie ook in vorige mailtjes gezet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jij bent veelste goed
Jou vriendschap die zoveel voor mij betekend, die troostende woorden, altijd zo vanzelfsprekend. Maar toch is er iets wat steeds aan me knaagt, er is nooit iets wat je voor jezelf vraagt. Altijd maar aan andere denken, anderen maar vreugde willen schenken. Maar ooit gaat je dat nog opbreken, omdat je te weinig na je eigen hebt gekeken. Je kunt niet altijd er voor anderen zijn, zij moeten zelf leren los laten hun pijn. Zij moeten zelf ondervinden waar hun voor staan, en jij lieve bent veelste goed voor daar in mee te gaan. Laat los en zorg dat je eens zelf gelukkig bent, voordat er iemand komt die je vertrouwen weer schendt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zat ook al naar die zin te kijken, en ik vond geen fout! Wel zag ik 'hé die t maakt het verschil tussen 'jij vindt van de familie' en 'de familie vindt van jou''.
![]()
|
![]() |
|
|