Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie God niet echt als graadmeter voor goed en fout, want ik kan hoe dan ook niet weten wat Hij vindt en denkt. Verantwoording aan Hem, als Hij bestaat, moeten we allemaal ooit afleggen, en dan zie ik wel wat er komt. Als je dan zuiver wil zijn, moet je allereerst met je eigen geweten in het reine zijn, en daarvoor moet je ernaar luisteren. En ook als je dat helemaal buiten beschouwing laat ben ik niet zodanig psychopatisch dat ik nu voor het eerst in mijn leven besef dat ik zoiets als een geweten heb. opzich. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien is het zelfs nog moeilijker als je actief twijfelt, trouwens, omdat je dan niet eens weet óf je wel moet loslaten. |
![]() |
|
oh oh barbie heeft een larf gebaard en daar komt een soap van op tv. Ik ga uiteraard wel kijken, want : De cameraploeg voor haar eigen soap heeft de dag in het ziekenhuis meegemaakt. De zware uren van Barbie zijn dan ook te zien in deze RTL 5-serie, die bijna begint.
![]()
|
Verwijderd
|
een website met verhalen over domme klanten. www.notalwaysright.com
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Dat van mij is aanstellerij. Ik maak een stripje en hij heeft drie vakjes. Dus ik wilde hem precies in drie delen doen, maar de grens van één derde loopt dwars door een pixel, en dan niet door het midden van die pixel. Pixels zijn me niet nauwkeurig genoeg, kortom. Dit is mijn vrijdagavond. Groetjes. |
![]() |
||
mierenneuker
![]() ik werd warm van binnen van deze: Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Oh en het moet trouwens ook niet iemand zijn die ik persoonlijk ken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|