|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
'ARGH JA oké, dat snap ik wel, maar klik dan gewoon niet meer op haar topics
Laatst gewijzigd op 24-08-2012 om 17:56. Reden: Lol :D |
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind die gedichten wel grappig.Ik, Zie je en je, Kijkt naar mij Je houdt de, Glazen in je hand en je staat ergens in het klaslokaal ermee ofzo We zijn geen vrienden meer en dat vind ik, Jammer
|
|
|
|
Ik heb net twee mensen van onze parkeerplaats geschopt. Ze gingen op onze plek staan, dus ik zei 'jullie staan op onze plek en normaal gesproken zijn we niet zo moeilijk, maar mijn vader komt zo thuis' en zij 'omg ik zie de nummers nu pas! Sorry!!!'
Het maakt mij niet uit, maar ik denk dat er bij mijn vader een paar vloeken uitkomen als hij de hele dag heeft gewerkt en de halve straat moet uitlopen ![]() De oven staat al bijna een uur optimistisch aan, maar mijn vader is nog niet thuis en ik heb hongerrrrr.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb eigenlijk maar een gedicht gelezen, dat was wel genoeg om algemeen commentaar te kunnen leveren.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik post trouwens even omdat ik in dit HELE TOPIC nog niet gepost heb! |
||
|
|
|
|
http://vocaroo.com/i/s0TRbbuLfXMs
Voor jullie, heb al een lange tijd stemband oefeningen gedaan maar denk dat ik er nu wel klaar voor ben.
![]() |
|
|