| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Jong0ns, ik heb een 'issue' en vraag me af wat jullie vinden:
Op lowlands vertelde dudebro me dat een goede vriend van ons dit jaar gaat trouwen en dat er het idee was om zijn bachelorparty te houden in Las Vegas. Ik vond het een supertof idee, maar kreeg meteen te horen dat ik niet mee mag, omdat ik een vrouw ben en dat ik maar met zijn aankomende bruid op stap moet. Dit vind ik best wel lullig, want ik ben al sinds de middelbare school onderdeel van het groepje (Het is altijd 'de mannen gaan op stap...en Anouk!') en ik heb helemaal niks met die vriendin van hem. Wat zou jullie reactie zijn? Ergens snap ik het wel, omdat het 'traditie' is om met alleen mannen op stap te gaan, maar aan de andere kant ben ik er dus altijd al als enige vrouw bij en zijn zij m'n beste vrienden.
|
|
||
|
Citaat:
Het is niet dat je ineens gaat lopen trutten daar.
|
|
|
|
Nja, en het zijn ook niet bepaald het soort mannen dat hoeren en strippers interessant vindt, dus wat dat betreft hebben ze ook niks te verbergen.
Ach, ik zie wel of het weer ter sprake komt met de rest van de groep.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, ik vind, als je altijd one of the guys bent, dan ben je ook one of the guys bij het bachelorsfeest. Sowieso lijkt me 'laten we een gaaf feest geven voor de bruidegom' belangrijker dan 'laten we een feest dat zich houdt aan Amerikaanse tradities geven voor de bruidegom'.
|
|
|
||
|
Citaat:
Aan de andere kant: een verklaring (let op, geen excuus ik vind nog steeds dat je er bij hoort) kan zijn is dat ze een stereotype bachelorparty willen gaan houden met strippers en sigaren en weetikveelwat (aangezien ze ook naar Vegas willen). Dat is dan wel weer een "mannenaangelegenheid" (van dat woord walg ik overigens). Overigens ben jij wel het typ dat daar tot bepaalde hoogte wel in mee kan gaan, anders waren het je vrienden ook niet.
|
|
||
|
Citaat:
Gewoon meegaan en anders klappen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Maar ik zou het idd bespreken met de hele groep. Vragen of ze echt goede redenen hebben om jou niet mee te laten gaan, of dat ze dat alleen doen "omdat dat zo hoort", en wat argumenten bedenken tegen "omdat dat zo hoort" (bv. normaal zijn ze toch ook niet zo conformistisch, vinden ze het dan niet ook "horen" om geen vrienden buiten te sluiten, etc).
Als ze jou niet mee willen laten gaan omdat ze toch graag het stripclubgebeuren zouden willen doen zonder jou erbij, zou je kunnen afspreken dat je wel mee gaat naar vegas, maar dat jij wat anders gaat doen als ze naar een stripclub gaan, dan ga jij naar een stand-up show ofzo, je kunt je daar vast wel een paar uur in je eentje vermaken. |
|
|
|
|
Nou ja, ik weet niet eens of het hele idee wel doorgaat, maar het rotste vond ik nog wel dat het werd gezegd door de persoon die ik het tofst vind en waarvan ik het minst had verwacht dat 'ie zoiets zou zeggen.
Ik zie wel wat er gebeurd en anders blijf ik lekker thuis, bespaar ik een hoop geld en kunnen ze m'n rug op.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben ook met Sarah, behalve dat ik het niet (meteen) met de hele groep zou bespreken maar gewoon alleen met degene die het gezegd heeft. Voor 't zelfde geld was het een grapje en weet die knul niet eens hoe gevoelig dit voor jou ligt. Jullie zitten vast niet wekelijks je gevoelens met elkaar te bespreken, immers.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hij is wel de gevoeligste kerel van het hele stel, maar ik vind het moeilijk om dit soort dingen te bespreken. Dan voel ik me helemaal zo alsof ik in de weg loop.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier is het overigens live te volgen. Sommige bronnen zeggen 6 uur vanavond, anderen 8 uur. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wat is deze user toch irritant.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zolang ik WideXS doekoe schuif, blijft hij actief.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|