Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2012, 13:18
Qimm
Qimm is offline
waar woon (of waar kom je vandaan) jij dan CR?
Oud 24-08-2012, 13:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
waar woon (of waar kom je vandaan) jij dan CR?
Ik woon in Groningen en kom uit Assen. Dus noorden ja. Maar ik spreek geen dialect trouwens, waar dat misschien uit zou kunnen komen.
Oud 24-08-2012, 13:20
Qimm
Qimm is offline
ik spreek ook geen dialect hoor, maar je pikt wel dingen mee uit je omgeving natuurlijk.
Oud 24-08-2012, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ken zelfs niemand die dialect spreekt denk ik apart
Oud 24-08-2012, 13:26
Qimm
Qimm is offline
ik ben er getrouwd met 1
Oud 24-08-2012, 13:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah Dan neem je vast ook wel wat over ja
Oud 24-08-2012, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik spot er eentje in het wild!

Vraagje, waarom zeg jij maand ipv maanden?
Dat zeggen veel mensen 'hier' ook. De logica erachter is dat je immers ook 'drie cent' en niet 'drie centen' zegt, bijvoorbeeld. Zelf prefereer ik wel 'maanden'.
Oud 24-08-2012, 14:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik woon in Groningen en kom uit Assen. Dus noorden ja. Maar ik spreek geen dialect trouwens, waar dat misschien uit zou kunnen komen.
Behalve dan dat "3 maand" dialect is en louter in het noorden en oosten des lands wordt gebruikt?
Oud 24-08-2012, 14:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Blijkbaar.
Oud 24-08-2012, 14:19
Verwijderd
Ik heb over je gedroomd CR.
Oud 24-08-2012, 14:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat droomde je?
Oud 24-08-2012, 14:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Morgen wordt mijn telefoon weer gejailbreakedbroken whatever
Oud 24-08-2012, 14:44
Rationeel
Rationeel is offline
ze was met jou op vakantie in de bushbush en daar zagen jullie bevers dijken bouwen van potten en een stelletje poezen spelen met scharen

??

rare dromen altijd
Oud 24-08-2012, 14:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jong0ns, ik heb een 'issue' en vraag me af wat jullie vinden:

Op lowlands vertelde dudebro me dat een goede vriend van ons dit jaar gaat trouwen en dat er het idee was om zijn bachelorparty te houden in Las Vegas.
Ik vond het een supertof idee, maar kreeg meteen te horen dat ik niet mee mag, omdat ik een vrouw ben en dat ik maar met zijn aankomende bruid op stap moet.
Dit vind ik best wel lullig, want ik ben al sinds de middelbare school onderdeel van het groepje (Het is altijd 'de mannen gaan op stap...en Anouk!') en ik heb helemaal niks met die vriendin van hem.

Wat zou jullie reactie zijn? Ergens snap ik het wel, omdat het 'traditie' is om met alleen mannen op stap te gaan, maar aan de andere kant ben ik er dus altijd al als enige vrouw bij en zijn zij m'n beste vrienden.

Oud 24-08-2012, 14:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Op lowlands vertelde dudebro me dat een goede vriend van ons dit jaar gaat trouwen en dat er het idee was om zijn bachelorparty te houden in Las Vegas.
Ik vond het een supertof idee, maar kreeg meteen te horen dat ik niet mee mag, omdat ik een vrouw ben en dat ik maar met zijn aankomende bruid op stap moet.
Dit vind ik best wel lullig, want ik ben al sinds de middelbare school onderdeel van het groepje (Het is altijd 'de mannen gaan op stap...en Anouk!') en ik heb helemaal niks met die vriendin van hem.

Wat zou jullie reactie zijn? Ergens snap ik het wel, omdat het 'traditie' is om met alleen mannen op stap te gaan, maar aan de andere kant ben ik er dus altijd al als enige vrouw bij en zijn zij m'n beste vrienden.

Ik zou het er met de hele groep over hebben als ik jou was. Als je echt helemaal niks met haar hebt, moet je sowieso niet met haar meegaan. En je bent 'one of the guys' als ik het zo hoor, dus ik zou het gewoon op die manier voorleggen.
Het is niet dat je ineens gaat lopen trutten daar.
Oud 24-08-2012, 15:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nja, en het zijn ook niet bepaald het soort mannen dat hoeren en strippers interessant vindt, dus wat dat betreft hebben ze ook niks te verbergen.
Ach, ik zie wel of het weer ter sprake komt met de rest van de groep.
Oud 24-08-2012, 15:12
Verwijderd
Lastig. Snap het wel van jouw kant hoor, maar als het echt alleen mannen is... dan is het echt alleen mannen.
Maar snap wel weer dat je weinig zin hebt om met die vriendin iets te doen als je niks met haar hebt.
Oud 24-08-2012, 15:16
Verwijderd
Citaat:

Als je in mijn club zat had je mee gemogen, natuurlijk. Zeker als 't al zo lang de traditie is. Dan heb je geen traditioneel feestje wellicht, maar wel een awesome feestje waarbij het 'klopt', dat vind ik belangrijker. One of the guys is one of the guys.
Oud 24-08-2012, 15:20
Rationeel
Rationeel is offline
oei, deel van gloednieuw bruggetje ingestort in china
Oud 24-08-2012, 15:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
oei, deel van gloednieuw bruggetje ingestort in china
Misschien was het een KIRF-brug!
Oud 24-08-2012, 15:27
Verwijderd
Ja, ik vind, als je altijd one of the guys bent, dan ben je ook one of the guys bij het bachelorsfeest. Sowieso lijkt me 'laten we een gaaf feest geven voor de bruidegom' belangrijker dan 'laten we een feest dat zich houdt aan Amerikaanse tradities geven voor de bruidegom'.
Oud 24-08-2012, 15:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Ik vind het een beetje stom en ik snap dat je je daar een beetje sip om voelt. Persoonlijk heb ik een hekel aan die genderdefinities, voor mij gaat een vrijgezellenfeest er juist om dat je het inderdaad met je beste vrienden viert, niet met alleen de mannen. Als het inderdaad "de mannen en anouk" is, vind ik het een beetje lullig voor jou. Ik zou dan overigens ook niet met die vriendin meegaan, wat moet je daar dan mee?

Aan de andere kant: een verklaring (let op, geen excuus ik vind nog steeds dat je er bij hoort) kan zijn is dat ze een stereotype bachelorparty willen gaan houden met strippers en sigaren en weetikveelwat (aangezien ze ook naar Vegas willen). Dat is dan wel weer een "mannenaangelegenheid" (van dat woord walg ik overigens). Overigens ben jij wel het typ dat daar tot bepaalde hoogte wel in mee kan gaan, anders waren het je vrienden ook niet.
Oud 24-08-2012, 15:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nja, en het zijn ook niet bepaald het soort mannen dat hoeren en strippers interessant vindt, dus wat dat betreft hebben ze ook niks te verbergen.
Ach, ik zie wel of het weer ter sprake komt met de rest van de groep.
oh oke. nou dan snap ik het ook niet.

Gewoon meegaan en anders klappen
Oud 24-08-2012, 15:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, ik vind, als je altijd one of the guys bent, dan ben je ook one of the guys bij het bachelorsfeest. Sowieso lijkt me 'laten we een gaaf feest geven voor de bruidegom' belangrijker dan 'laten we een feest dat zich houdt aan Amerikaanse tradities geven voor de bruidegom'.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik voel me nu echt een beetje tussen de wal en het schip vallen. Ik heb erg weinig vriendinnen en degenen die ik wel heb zijn geen onderdeel van een groepje, ze kennen elkaar niet, en meestal trek ik 't ook slecht als ik te lang met vrouwen op stap ben. Dus daar pas ik niet goed bij en als ik dan hoor dat ik met mijn andere vrienden niet meemag omdat ik geen piemel heb, doet dat toch wel een beetje pijn.
Oud 24-08-2012, 15:41
Verwijderd
Maar ik zou het idd bespreken met de hele groep. Vragen of ze echt goede redenen hebben om jou niet mee te laten gaan, of dat ze dat alleen doen "omdat dat zo hoort", en wat argumenten bedenken tegen "omdat dat zo hoort" (bv. normaal zijn ze toch ook niet zo conformistisch, vinden ze het dan niet ook "horen" om geen vrienden buiten te sluiten, etc).
Als ze jou niet mee willen laten gaan omdat ze toch graag het stripclubgebeuren zouden willen doen zonder jou erbij, zou je kunnen afspreken dat je wel mee gaat naar vegas, maar dat jij wat anders gaat doen als ze naar een stripclub gaan, dan ga jij naar een stand-up show ofzo, je kunt je daar vast wel een paar uur in je eentje vermaken.
Oud 24-08-2012, 15:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, ik weet niet eens of het hele idee wel doorgaat, maar het rotste vond ik nog wel dat het werd gezegd door de persoon die ik het tofst vind en waarvan ik het minst had verwacht dat 'ie zoiets zou zeggen.
Ik zie wel wat er gebeurd en anders blijf ik lekker thuis, bespaar ik een hoop geld en kunnen ze m'n rug op.
Oud 24-08-2012, 15:54
Verwijderd
Citaat:

Ik ben het met Sarah eens:

Citaat:
Je kan denk ik het beste gewoon met ze gaan praten en vertellen dat het je gekwetst heeft, en waarom je niet met de bruid mee wil gaan. Gewoon hun zeggen.

Citaat:
Elke keer als je Theodoor schrijft denk ik aan een huisdier of iets dergelijks.

Para en Etmakas, hebben jullie deze ooit gezien? Zo niet, schaam jullie!

[filmpje]
Niet gezien!
Oud 24-08-2012, 16:04
Verwijderd
Ik ben ook met Sarah, behalve dat ik het niet (meteen) met de hele groep zou bespreken maar gewoon alleen met degene die het gezegd heeft. Voor 't zelfde geld was het een grapje en weet die knul niet eens hoe gevoelig dit voor jou ligt. Jullie zitten vast niet wekelijks je gevoelens met elkaar te bespreken, immers.
Oud 24-08-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook met Sarah, behalve dat ik het niet (meteen) met de hele groep zou bespreken maar gewoon alleen met degene die het gezegd heeft. Voor 't zelfde geld was het een grapje en weet die knul niet eens hoe gevoelig dit voor jou ligt. Jullie zitten vast niet wekelijks je gevoelens met elkaar te bespreken, immers.
Ja, daar zit wat in.
Oud 24-08-2012, 16:10
Verwijderd
Waarom heeft skype eigenlijk een tumbleweed-smiley? Wat voor dingen zou je nou over kunnen brengen met een tumbleweed-smiley, behalve tumbleweed en bolbliksem?
Oud 24-08-2012, 16:15
Martiño
Martiño is offline
Dat er al een tijdje niks gezegd is en er nu een vreemde stilte hangt
Verwijderd
Citaat:
Waarom heeft skype eigenlijk een tumbleweed-smiley? Wat voor dingen zou je nou over kunnen brengen met een tumbleweed-smiley, behalve tumbleweed en bolbliksem?
Dat het lang stil blijft, omdat de tumbleweed een visuele cue voor 'het is hier uitgestorven' is. Maar dat weet jij niet, want je kijkt weinig films, nog minder series, en al helemaal geen westerns.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
We bespreken onze gevoelens eigenlijk nooit echt, maar ik ben wel het vaakst op pad met hem en heb met hem de meeste ´connectie´. Het klonk ook niet als een grapje en ik heb ´t maar laten gaan, want lowlands en leuke sfeer en bla.
Hij is wel de gevoeligste kerel van het hele stel, maar ik vind het moeilijk om dit soort dingen te bespreken. Dan voel ik me helemaal zo alsof ik in de weg loop.
Oud 24-08-2012, 16:16
Verwijderd
Citaat:
HONDERD JAAR OUD PAKKET VANAVOND GEOPEND

Gudbrandsdal - Een mysterieus pakketje waarvan de inhoud honderd jaar verborgen bleef, wordt vrijdagavond geopend. Na een eeuw komen de inwoners van het Noorse dorpje Gudbrandsdal er dan eindelijk achter wat hen werd achtergelaten op 26 augustus 1912.

Het pakket weegt ruim drie kilogram en heeft jarenlang veilig achter glas gelegen in een Noors museum. Het oude 'poststuk' overleefde de Eerste én Tweede Wereldoorlog en komt van een man genaamd Johan Nygard.

"We hebben geen idee wat Nygard ons heeft achtergelaten. Het is ontzettend spannend", zegt een medewerker van het museum. "Misschien zitten er historische documenten in het pakket. Of misschien wel een diamant, waarvan wij dachten dat-ie verging met de Titanic."

Nygard overhandigde het pakketje aan het begin van de vorige eeuw aan de burgemeester en vertelde hem daarbij dat het "toekomstige generaties zou begunstigen en verrukken." Het poststuk mocht niet worden geopend tot 2012, aldus Nygard indertijd.
Spann0nd!

Hier is het overigens live te volgen. Sommige bronnen zeggen 6 uur vanavond, anderen 8 uur.
Oud 24-08-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Dat er al een tijdje niks gezegd is en er nu een vreemde stilte hangt
Citaat:
Dat het lang stil blijft, omdat de tumbleweed een visuele cue voor 'het is hier uitgestorven' is. Maar dat weet jij niet, want je kijkt weinig films, nog minder series, en al helemaal geen westerns.
Aha!
Oud 24-08-2012, 16:21
Verwijderd
In The Big Lebowski zit ook tumbleweed. Het begint er zelfs mee.
Oud 24-08-2012, 16:22
Verwijderd
Citaat:
In The Big Lebowski zit ook tumbleweed. Het begint er zelfs mee.
Nooit gezien.

Ik heb echt maar heel weinig films gezien. Ik vind het gewoon niet leuk genoeg om vaak te doen, films kijken.
Oud 24-08-2012, 16:22
Verwijderd
Ik wel. Fillems <3
Oud 24-08-2012, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Spann0nd!

Hier is het overigens live te volgen. Sommige bronnen zeggen 6 uur vanavond, anderen 8 uur.
Nohhh <3
Oud 24-08-2012, 16:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vet productief geweest ik ben even naar de Ah geweest, Kruidvat - haarverf gehaald, woohoo - en de apotheek. De keuken net opgeruimd en ja, goed van mij. Nu kan ik weer terug naar niks doen.
Oud 24-08-2012, 16:44
Verwijderd
Ik gooi weer eens een glas kapot.
Oud 24-08-2012, 16:49
Verwijderd
Ik stoot zo vaak dingen om en alles, niet normaal meer.
Oud 24-08-2012, 16:49
Verwijderd
Wij hebben glazen met ribbeltjes en als je die laat vallen spatten ze echt in duizend ministukjes uit elkaar.
Oud 24-08-2012, 17:24
Verwijderd
Ffffuuuu wat zit er in dat pakje SCHIET EENS OP.
Oud 24-08-2012, 17:24
Verwijderd
Noedel, voor hoe lang heb jij je domeinnaam geregistreerd? Ik wil nu achternaam.com en ik twijfel tussen 5 jaar en 10 jaar.
Oud 24-08-2012, 17:25
Verwijderd
En heb je een privéregistratie (waardoor je dus niet met naam, adres en telefoonnummer in WHOIS vermeld staat) of een gewone?

Deze vragen gelden ook voor Q, trouwens, nu je er toch bent.
Oud 24-08-2012, 17:27
Verwijderd
Wat is deze user toch irritant.
Oud 24-08-2012, 17:29
Verwijderd
Citaat:
En heb je een privéregistratie (waardoor je dus niet met naam, adres en telefoonnummer in WHOIS vermeld staat) of een gewone?

Deze vragen gelden ook voor Q, trouwens, nu je er toch bent.
Mijn domein staat op iemand anders zijn naam. Ik weet niet of je iets anoniem kan registreren, eerlijk gezegd. Deadlock naamzoek En zolang ik WideXS doekoe schuif, blijft hij actief.
Oud 24-08-2012, 17:30
Verwijderd
Het is al begonnen hoor, op die livestream. Het is een absurd schouwspel.
Oud 24-08-2012, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Mijn domein staat op iemand anders zijn naam. Ik weet niet of je iets anoniem kan registreren, eerlijk gezegd. Deadlock naamzoek En zolang ik WideXS doekoe schuif, blijft hij actief.
Jawel, private WHOIS database listing. De registratie zelf is niet anoniem, natuurlijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten