Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel, op die manier zit er nog beetje een uitdaging en een spel-element in. Wat is er leuk aan dom Wikipedia copy pasten? |
![]() |
|
Aangezien dit het idee was van Kensington (die starte tenminste dit topic) zou ik 'even tussendoor zeggen' dat het misschien een beter idee is om daar een ander topic voor te maken. Nu of wanneer dit topic niet meer gebruikt worden.
OT; In 1823 wordt het Genootschap tot Zedelijke Verbetering der Gevangenen opgericht, de voorloper van de tegenwoordige Reclassering Nederland. (ik wist niet eens dat zoiets bestond ...) 1050 |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de katholieke gemeenschap in Nederland vindt een schisma plaats. Men vindt dat de paus en de jezuïeten ten onrechte de Nederlandse katholieken tegen de Republiek proberen op te stoken en men stelt een eigen aartsbisschop van aartsbisdom Utrecht aan. Dit is het begin van de Oudkatholieke Kerk.
2009 |
![]() |
|
Een of andere kruistocht (de Vijfde, om precies te zijn, een kruistocht van Friezen en Belgen enzo) komt aan in Akko. Ze waren eigenlijk op weg naar Jeruzalem, maar ene Jan van Brienne haalt alle kruisvaarders over om Egypte maar aan te vallen.
![]() 1954
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Feedbacktopic het Jaartallenspel op Scholieren.com Simon | 26 | 06-02-2013 16:22 | |
Beleidszaken |
Een plaats om je blog te promoten :3 MadamDrama | 20 | 23-01-2013 15:09 | |
De Kantine |
Vertel iets over de forummer boven je #1007 Thomas. | 500 | 08-11-2011 12:39 |