![]() |
|
![]() |
Tsja, maar dat zijn toch niet echt jouw zaken? Ik snap best dat je het vervelend vindt dat hij op sekssites kijkt, maar daar kun je niets aan doen. Je zou kunnen zeggen dat je toen hebt gezien dat hij op die sites kijkt en wat jij ermee moet.
Je zegt dat je hem betrapt hebt, dus zou hij inet enig idee hebben dat jij het weet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat hij op sekssites kijkt daar zit ik niet mee, het gaat mij erom dat de site eigenlijk gewoon één grote lijst met prostituees is. |
![]() |
|
Tja, misschien was je vader wel gewoon nieuwsgierig. Of zocht hij fapmateriaal in de plaatjes, wie weet. Of misschien zocht hij wel een grapje voor een van z'n vrienden. Of, wie weet, zoekt hij wel een vrouw om sámen met je moeder seks te hebben en vindt je moeder dat prima.
Hoe dan ook is het niet jouw zaak om uit te zoeken of hij nou iets doet dat niet mag. Dat is je vaders eigen verantwoordelijkheid. Jij zou het toch ook niet fijn vinden als hij naspeurt op de computer of jij seksfilmpjes kijkt? Of als je bekeken zou worden als je met jezelf of met een meisje bezig bent?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat hij die site bezoekt, betekent niet meteen dat hij de dames van lichte zeden bezoekt. |
![]() |
|
Wellicht kun je het met de TS hier bespreken.
![]() En verder zijn het jouw zaken niet, dus gewoon vergeten en op andere dingen focussen. Als hij het wel doet is het zijn zaak, als hij het niet doet ook.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Help! Mijn vader heeft therapie nodig? Rikje18 | 1 | 24-09-2013 00:16 | |
Psychologie |
Ik ben bang voor mijn vader Brunette<3 | 6 | 11-08-2010 20:31 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vader :( ... mbx | 51 | 05-11-2009 06:04 | |
Liefde & Relatie |