Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2013, 14:33
timiej
timiej is offline
Beste mensen,

Ik zou graag ervaringen van jullie willen horen over jullie bedrijfsmentors( dus de begeleider op de stageplek). Mijn bedrijfsmentor kan namelijk niet aanwezig zijn tijdens mijn scriptieverdediging en ik heb geen zin om de verdediging een aantal weken op te schuiven. Namelijk, dit is het laatste wat ik moet doen en ik heb helaas een aantal maanden uitloop wat geld kost. Bovendien zijn we ook niet echt maatjes geworden in de loop van het afstudeertraject.

Wat was precies de functie van zo een bedrijfsmentor tijdens de verdediging bij jullie? Hoe groot is het effect van een bedrijfsmentor op de eindcijfer? Kan hij überhaupt de student moeilijk maken tijdens de verdediging?

Alvast mijn dank!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2013, 20:17
Verwijderd
Aangezien dit over studiezaken en niet over schoolzaken gaat, verplaats ik je topic even naar het juiste subforum.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 18:23
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
In mijn geval was de bedrijfsmentor verantwoordelijk voor het invullen van een advies lijst met betrekking tot het cijfer. Zijn aanwezigheid bij de verdediging was optioneel, hij mocht er bij zijn, maar dat hoefde niet. Bij mij was hij er wel, maar hij had dezelfde bijdrage als mijn ouders: achterin zitten, kijken en kop dicht. Ook bij het overleg van de docenten over het eindcijfer mocht hij er niet bij zijn. Ze gebruikte daar wel zijn ingevulde lijst met zijn cijfers en opmerkingen over gedrag, kwaliteit, kennis etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten