Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2005, 16:05
terror koekjes
terror koekjes is offline
veel plezier ermee
Oud 14-06-2005, 16:07
Kaps
Kaps is offline
danku
Oud 14-06-2005, 16:10
Verwijderd
Ik kwam er vanochtend achter dat ik vandaag een tentamen moest herkansen, maar ik had niet geleerd. Dus ik ben maar thuisgebleven in de hoop dat je ziekmelden een geldig excuus is om dat herkansen later te doen.
En morgen moet ik twee andere kankerherkansingen maar ik heb geen zin om te leren en ik geloof dat ik van een van de vakken niet eens de boeken thuis heb liggen.

Dus nu zit ik me de hele dag te verheugen op mijn vermoedelijke toekomstige carriere als stoeptegellegger ofzo. Hoera
Oud 14-06-2005, 16:11
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ik heb mijn theoriecertificaat voor de auto gehaald, wat boeken geleend en ben naar de kapper geweest.
Oud 14-06-2005, 16:30
Metal
Metal is offline
Citaat:
vanochtend moeten werken en een huge feestten moeten opzetten. dadelijk ff douchen want ik ben smerig.

nu kijk ik een live optreden van at the drive-in en cedric doet gekke dansjes op enfilade.<3
as I was saying.
Oud 14-06-2005, 16:39
Verwijderd
mijn ouders komen morgen ineens terug uit thailand omdat mn oma stervende is.
en het huis is een teringzooi, en ik moet m'n stageverslag maken pff jezus.
Oud 14-06-2005, 16:44
Lady Jane
Lady Jane is offline
Eerst even wat dingetjes geregeld op stage, daarna nog even naar school geweest. Net even wat gelezen in de zon en nu weer verder met verslag.
Oud 14-06-2005, 16:54
Drez
Drez is offline
Ik had een bespreking over een saai keuzevak, daarna geleerd in de UB en toen 2uur geluncht en in de stad rondgelopen met een vriend en lage allstars gekocht, want hee, ik sta toch al rood. En daarna weer drie uur geleerd in de UB gatverdammeeeeeeee. vanavond vergadering.zz
Oud 14-06-2005, 17:04
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 14-06-2005 @ 17:39 :
mijn ouders komen morgen ineens terug uit thailand omdat mn oma stervende is.
en het huis is een teringzooi, en ik moet m'n stageverslag maken pff jezus.
({)

ik kom net terug uit de gym en nu ga ik zo eten en dan even een uurtje repeteren met de band en dan vrouwenseries kijken op net 5
Oud 14-06-2005, 17:05
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
poffertjes gegeten <#
Oud 14-06-2005, 17:06
Miles
Miles is offline
ik ga over en zodoende ga ik vrijwel zeker naar lowlands! <3
Oud 14-06-2005, 17:08
qghp
qghp is offline
Euh mn moeder kung-fu-de me om half 1 uit mn nest, toen ben ik vreselijk doelloos bezig geweest, ik heb een fles jackdaniels gekocht en een half uur met een meisje staan praten omdat ik toch niks beters had te doen, toen ben ik me de tering in gaan hardlopen en ik heb net verse spinazie gegeten want dat is zoooooooo lekker en nu zit ik op he forum en ik ga zo douchen en leren voor mijn spaans tentamen
Oud 14-06-2005, 17:54
Snuitermans
Snuitermans is offline
Post, band, rijles, gitaarles, koken.
Oud 14-06-2005, 18:35
Verwijderd
electronica (dat met draadjes, niet de muziek) en macromedia director
zon
gilmore girls
internet
Oud 14-06-2005, 18:44
Quantes
Quantes is offline
de trein was 10 minuten vertraagd
de trein reed niet
de volgende trein stond helemaal vol
de bus was 10 minuten vertraagd
en in mijn tas was een flesje open gegaan
Oud 14-06-2005, 18:58
*oma*
*oma* is offline
Lekker de hele dag in het noorder plantsoen gezeten in de zon, maar eigenlijk moest ik bezig voor school, maarja. Vanavond met vrienden naar de sneak.
Oud 14-06-2005, 19:00
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
*oma* schreef op 14-06-2005 @ 19:58 :
Lekker de hele dag in het noorder plantsoen gezeten in de zon, maar eigenlijk moest ik bezig voor school, maarja. Vanavond met vrienden naar de sneak.
leuk.
Oud 14-06-2005, 19:05
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Sportdag (kanoeën en survivallen).
Oud 14-06-2005, 19:05
schimmel
schimmel is offline
in de centrale bibliotheek gezeten om te lezen. lenen werkt niet want dan vergeet ik dat weer en pfff.
en besloten dat ik bij het ijspaleis langs ga om werk te vragen.
lekker full-time frituren ja
Oud 14-06-2005, 19:21
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 14-06-2005 @ 18:04 :
en dan vrouwenseries kijken op net 5
Oud 14-06-2005, 19:23
Jolene
Jolene is offline
Eerste 3 uur niet naar school geweest.2 uurtjes op school gezeten en tekenen en geschiedenis geskipt.Ben niet zo'n schoolpersoon
Oud 14-06-2005, 19:26
Lugosi
Lugosi is offline
vandaag laatste schooldag voor de toetsweek, ik had maar twee uurtjes. bij frans speelden we triviant en dat was grappig want niemand wist iets. daarna naar huis gefietst en de hele middag aangemodderd en nix gedaan terwijl ik nog teringveel moet lezen voor mijn nederlands mondeling.
Oud 14-06-2005, 19:52
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Gechilld in die PLANTSOEN
Oud 14-06-2005, 19:54
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 14-06-2005 @ 20:52 :
Gechilld in die PLANTSOEN
met je benen over elkaar?

Oud 14-06-2005, 19:55
Blood Fire Rage
Citaat:
Apomes schreef op 14-06-2005 @ 20:54 :
met je benen over elkaar?

Eh, nee. ik zat op het gras en dan is het moeilijk om je benen over elkaar te doen

Maar wel met m'n handen wapperend
Oud 14-06-2005, 20:06
vixen
vixen is offline
Ik heb de hele dag niks gedaan behalve tv gekeken en mn studieboek doorgebladerd. Toen was het 7 uur en had ik een soort afspraak voor nieuw werk. Harstikke leuk allemaal en verdiend lekker. Nu even wat schooldingen regelen en eten.
Oud 14-06-2005, 20:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaag gewerkt, genoten van het mooie weer en achter de PC geklooid.
Oud 14-06-2005, 20:38
kuik
kuik is offline
ik heb vandaag voor t eerst tot 3 uur gewerkt ipv 12 uur, omdat ik normaal lui ben, ik begon zelfs al om 7 uur ipv half 8, toen was ik heel moe en ging ik maar weer slapen
Oud 14-06-2005, 20:38
Verwijderd
vandaag had ik ruzie met mijn moeder want dat is wel puber verantwoord, niet geleerd voor mijn mondeling spaans -rebels- maar toch een 7,5 gekregen, een onvoorbereide presentatie gehouden voor anw en dan toch een 8,9 krijgen (omdat je zo vlot praat ??) en nu ben ik chagrijnig en moe. Oh happy dayzz
Oud 14-06-2005, 20:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben naar mn werk gegaan, maar daar gebeurde niks want er waren geen klanten dus ik heb gerielekst.

Thuis hoorde ik dat mijn vader in paniek m'n zus had gebeld omdat ie dacht dat ik bij een sekte zat.
Op z'n VISA afschrift stond namelijk Jet2.com - Christ Church.
Jet2 is een vliegtuig maatschappij, maar hij dacht dat er iets van 'Jezus komt' ofzo stond. En christ church is gewoon de naam van de plaats...

Haha, Mijn vader is echt grappig.

Oud 14-06-2005, 20:46
Verwijderd
Ik had alweer zo'n spannende dag die bestond uit mijn werk afzeggen en niksen en (super)Nintendo spelen. O ja ik heb een verzekering afgesloten.
Oud 14-06-2005, 20:49
Apomes
Apomes is offline
Vandaag heb ik PWS geleerd want morgen heb ik examen.
's middags ben ik alleen spaghetti gaan eten want moeder was fietsen en mijn vriendin moest nog teveel leren. Ik haat alleen gaat eten dan voel ik me zo zielig en doe zit ik heel de tijd te doen alsof ik berichtjes verstuur .
Juist wou ik AB FAB kijken, maar moeder wou een film kijken
Oud 14-06-2005, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 14-06-2005 @ 21:44 :
Ik ben naar mn werk gegaan, maar daar gebeurde niks want er waren geen klanten dus ik heb gerielekst.

Thuis hoorde ik dat mijn vader in paniek m'n zus had gebeld omdat ie dacht dat ik bij een sekte zat.
Op z'n VISA afschrift stond namelijk Jet2.com - Christ Church.
Jet2 is een vliegtuig maatschappij, maar hij dacht dat er iets van 'Jezus komt' ofzo stond. En christ church is gewoon de naam van de plaats...

Haha, Mijn vader is echt grappig.

Haha.

Ik heb ruzie gezocht met een vervangende huisarts omdat hij bij alles zei: 'Ja dat geneest vanzelf wel, laat de natuur zijn gang gaan.' Ik ben verdomme niet al 2 jaar aan het klooien met mijn gezondheid om dat te horen dus toen gilde ik heel hard: 'WAAROM BEN JE DAN HUISARTS GEWORDEN MAN!'.
Daarna heb ik een uur in de rij van de apotheek in een of ander kutdorp gestaan tussen twee dikke vrouwen in die broodjes aten en kruimelden en daar werd ik zo chagrijnig van.

Thuis heb ik soaps gekeken en wat PR-werk voor stage gedaan en nu net kreeg ik een sms van de gast die niet terugsmste en er stond in: 'Hee schatje, alles lekker?' En nu voel ik me zo vies.
Oud 14-06-2005, 20:52
Glory
Glory is offline
een seminair gehad over Stanley Kubrick
Oud 14-06-2005, 21:23
Susanne
Susanne is offline
vandaag werd ik om half 8 wakker gemaakt door mijn stiefmoeder want ik ging blijkbaar zwemmen want dat is goed voor je...... okey en toen gingen we nog even naar de zeeman, jullie moeten weten dat ik een sgp-dorp woon ... nou iig was daar een vrouw, stond te graaien in dingen van 0,010 eurocent...grote lange rok aan, haar opgestoken, overal waar ik keek parals.. en ze had een grote bril op, in de winkel, daar heb ik me nog het meest aan geergerd misschien omdat het zo vroeg was, ik weet het niet, tis gewoon niet uit te leggen maar daar begon mijn irritatie... nou toen gingen we nog even naar de kruidvat, en ik wilde weten wat de dvd van ocean's twelve kost, want op dat bord stond met 5 E korting, dus ik ga naar die kassavrouw toe en vraag weet je wat die kost, ze zegt jawel moet ik even scannen...16,90 E maar ik weet niet of daar de korting al af is...en gaf ze mij die dvd weer terug ik wilde gewoon weten wat het kostte, is dat nou zo moeilijk, kon ze het toch even aan een collega vragen??
daarna gingen we naar de abn, ze moest ff geld halen, ondertussen ging ik op die studentenbank zitten komt die kerel, bedrijfsleider ofzo?, naar buiten.. wat zit ie lekker he (hallo het is een opblaasbaarding, hoe kan dat lekker zitten ) en toen ging hij allerlei dingen vragen of ik ook al studeerde etc daar word ik altijd boos om grrr

jullie denkne nu vast (als iemand dit stukje leest uberhaupt ) wat een zeikwijf etc maar ik heb gewoon een kutdag, zo eentje>
Oud 14-06-2005, 21:56
schimmel
schimmel is offline
er zou een poema loslopen op de hei, en als dat echt zo is schieten ze hem dood zodra ze hem zien
kunnen ze beter met die michael jackson fans doen, dunkt me.
Oud 14-06-2005, 22:01
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
schimmel schreef op 14-06-2005 @ 22:56 :
er zou een poema loslopen op de hei, en als dat echt zo is schieten ze hem dood zodra ze hem zien
kunnen ze beter met die michael jackson fans doen, dunkt me.
waarom geen spuitje?
(michael jackson ook, trouwens) maar dan een ander spuitje
Oud 14-06-2005, 22:05
schimmel
schimmel is offline
waarschijnlijk omdat ze anders in hun broek schijten in hun gekleurde pantserbusjes.
Oud 14-06-2005, 22:07
Verwijderd
Wat een teringlijers.
Oud 14-06-2005, 22:08
schimmel
schimmel is offline
yep, aardig doorgefokt zal ik maar zeggen.
Oud 14-06-2005, 22:09
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
wakker geworden, wat gesolliciteerd, age of empires gespeeld en gegeten.

en toenet wat plannen gemaakt voor me examefeestie voor aan komend weekend want k heb me ouders lekker een weekendje weg gegeven voor hun 30e trouwdag
Oud 14-06-2005, 23:44
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
schimmel schreef op 14-06-2005 @ 22:56 :

Ik ben naar de sneak geweest, Saharah dus. Een doorsnee film, maar wel vermakelijk Ik ga vaker sneaken
Oud 14-06-2005, 23:47
Blood Fire Rage
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 14-06-2005 @ 23:09 :
...age of empires gespeeld ...
Kicks ass. 1 of 2?
Oud 15-06-2005, 00:49
Verwijderd
Lang en verneukt gewerkt en daarna in de hout gechilled met wat bier en een jointje gedaan en toen met een maat pizza gegeten, gesmookt en weer in de hout gehangen met volk en dikkke lol gehäd.
Oud 15-06-2005, 02:14
Wammus
Wammus is offline
Tot kwart voor 12 vertiefd in m'n nest gelegen daarna eindelijk maar eens een keer een afspraak bij de kaakchirug gehad om m'n verstandskiezen eruit te laten slopen . Daarna chil gegeten en toen eindelijk maar eens aan m'n schoolwerk. 2 praktijkexamenboekjes doorgewerkt in 6 uur tijd waar je normaal 2 maanden per boekje over doet en tussendoor ook nog ff naar m'n ma geweest. Daarna zou ik eigenlijk aan m'n scriptie moeten hebben gezeten maar ik heb vanaf een uur of tien tot nu de Battlefield 2 demo zitten spelen en nu ga ik m'n laatste (tevens 4e ) peuk van vandaag roken dan tot 7 uur pitten en dan weer lekker werken .
Oud 15-06-2005, 07:32
idontcare
idontcare is offline
ik kwam vannacht natuurlijk weer veelste laat thuis. ik wilde 1 biertje drinken op het terras bij de guyter (cafe) maar ik heb geen ruggengraat(d?) dus werden dat er natuurlijk weer meer. en daarna ging ik met m'n vriendje mee naar huis en tosti gegeten en.. euhhh ja. en toen was het ineens half 4 en ging ik naar huis. paar uurtjes geslapen en wonder boven wonder ben ik nu gewoon al wakker. vet vroeg maar kan er niks aan doen. ik moet nog wat verslagen afmaken en beetje knippen en plakken en papier in de fik steken en dan met dat hele bord naar school. daarna nog wat andere verslagen afmaken en dannnnn weet ik het niet meer
Oud 15-06-2005, 08:06
sheepdog
sheepdog is offline
leren, even bordeaux rode lage allstars halen, naar een vriend om polaroids en film van gisteren te laten zien, eten bij een vriendin, wandelen aan het water, werken in het filmhuis.
Oud 15-06-2005, 08:17
Quantes
Quantes is offline
Ik ga vanmiddag winkelen maar eerst naar Oud Gastel. Vanavond moet ik extra werken van 17 tot half negen en daarna ga ik lekker lui doen.
Oud 15-06-2005, 08:20
Verwijderd
nu stage, gisterenavond tv gekeken. vanavond bakkie inbouwen in de auto om op vakantie vrachtwagen chaffeurs mee te irriteren.

BREEKIE BREEKIE!!
Oud 15-06-2005, 08:54
Verwijderd
Vanmorgen belde TPG dat ze me niet nodig hadden en ze me wel in de bak voor "altijd inzetbaar" zouden stoppen, stelletje niggazzz. En vandaag ga ik in de tuin zitten en bruin worden en tussen twee en vier shakend naast de telefoon zitten want dan kan ik eventueel gebeld worden of ik gezakt ben en nu moet ik gotverdommeee een ander baantje gaan zoeken en daar heb ik geen zin in want ik ben lui.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten