Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kom net terug uit de gym en nu ga ik zo eten en dan even een uurtje repeteren met de band en dan vrouwenseries kijken op net 5 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar wel met m'n handen wapperend ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ruzie gezocht met een vervangende huisarts omdat hij bij alles zei: 'Ja dat geneest vanzelf wel, laat de natuur zijn gang gaan.' Ik ben verdomme niet al 2 jaar aan het klooien met mijn gezondheid om dat te horen dus toen gilde ik heel hard: 'WAAROM BEN JE DAN HUISARTS GEWORDEN MAN!'. Daarna heb ik een uur in de rij van de apotheek in een of ander kutdorp gestaan tussen twee dikke vrouwen in die broodjes aten en kruimelden en daar werd ik zo chagrijnig van. ![]() Thuis heb ik soaps gekeken en wat PR-werk voor stage gedaan en nu net kreeg ik een sms van de gast die niet terugsmste en er stond in: 'Hee schatje, alles lekker?' En nu voel ik me zo vies. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(michael jackson ook, trouwens) maar dan een ander spuitje
||
Citaat:
![]() Ik ben naar de sneak geweest, Saharah dus. Een doorsnee film, maar wel vermakelijk ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[F1] GP van Italië Sandersss | 41 | 10-09-2006 16:20 | |
Verhalen & Gedichten |
het einde van de mensheid. Eye of Sauron | 19 | 17-07-2004 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Dagboek] Uit het dagboek van... Flshman | 14 | 09-04-2004 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 |