Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2012, 19:56
Verwijderd
hallo,

hier int kort waar ik mee zit.
ik was verliefd op een meisje.
maar vrienden van mij zijn tegen haar begonnen dat ik haar leuk vond.
toen begon ze te lachen, maar zei later wel dat ze niks wilde.
ik voelde me dat weekend erg klote, vooral omdat ik er niet was, en graag met haar had willen praten.

en omdaat ik me genaaid voelde door vrienden.

afgelopen weekend was ze er wel en ik dus ook. maar op dat moment wilde ik helemaal niet praten, maar vrienden van mij bleven maar bezig, waarop kort daarna ze weg is gegaan. ik heb voor de rest veel lol gehad die avond, ben er niet blijven zitten omdat ik niks durfde omdat zij er was.... maar vond het uiteindelijk, na diep nadenken toch wel jammer..

aankomend weekend zal ze er gerust weer zijn, en ze zit vaak bij me in de bus.

ik wil met haar praten, maar door afgelopen weken weet ik niet hoe ik moet beginnen.
want dan krijg ik het gevoel dat zij gaat denken van '' o en nu inneens wel'' wat ik eigenlijk niet wil, en bang voor ben

ik vind haar nog steeds leuk. vrienden wilden ons koppelen, maar daardoor is zij dus al een beetje terug gestapt door tegen hun nee te zeggen. ik wil niet te gehaast . of als een klootzak overkomen, wat ik volgens mij al wel ''ben'' gedaan heb..

dus iemand suggesties

als jij een meisje was/bent: wat zou je doen!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2012, 20:05
Tijsieo
Tijsieo is offline
Ik zou het gewoon zeggen en met haar praten en vragen wat zij echt vind want waarschijnlijk was zij bang om voor schut te staan of ze dacht dat het een grap was
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 20:26
dbzmenneke
dbzmenneke is offline
zeg tegen je vrienden: jullie hebben genoeg gedaan zo, ik neem het vanaf hier wel over.( of iets in die richting ).
ga gewoon met haar praten en niet te veel nadenken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 04:15
Vowel
Vowel is offline
Ik denk niet dat ze je leuk vindt, want ze is zelf ook niet met jou gaan praten.

Oh en je moet eens tegen je "vrienden" zeggen dat ze met hun neus uit jouw zaken moeten blijven.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2012, 10:43
Pluis
Pluis is offline
Ik kan me best voorstellen dat dat meisje zich kapotschaamt omdat ze belaagd werd door jouw vrienden en maar zei dat ze je niet leuk vond om er vanaf te zijn. Dus ik zou
a. mijn vrienden vertellen dat ze mijn meisje met rust moeten laten omdat ze het verpesten en dat is gewoon niet tof
b. eens met dat meisje gaan praten, m'n excuses aanbieden voor m'n domme vrienden en als ze er nog om kan lachen over een tijdje zelf maar eens proberen om haar uit te vragen.

Ik heb dit namelijk als meisje in kwestie wel eens meegemaakt toen ik de jongen wél leuk vond en dan riep ik ook keihard nee omdat het zo genant was.
Oud 12-06-2012, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dit namelijk als meisje in kwestie wel eens meegemaakt toen ik de jongen wél leuk vond en dan riep ik ook keihard nee omdat het zo genant was.
het kan wel zo zijn dat ze zich natuurlijk schaamt en daarom nee zei. maar, mijn vrienden zijn ook vrienden van haar.
en gaan ook veel met elkaar om. als vriendengroep..

Ik zal zaterdag eens met haar gaan praten, weet niet hoe ik zal beginnen, omdat ik het ook genant en rot vindt dat hun tegen haar zijn begonnen. maar kzal het proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten