Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kijk niet zo heel vaak, eigenlijk nooit, naar dit soort dansprogramma's hoor. Maar wat me altijd opvalt is dat er altijd zo enorm streng, en ook wel vreemd, beoordeeld wordt. Dan heeft iemand geweldig staan dansen, en dan schort er volgens de jury vanalles aan. Nu ben ik uiteraard een leek, maar af en toe vind ik het nogal overdreven streng (en zie ik soms niet eens verschil tussen de mensen die heul goed worden bevonden, en mensen die afgewezen worden).
Hebben jullie dat ook? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, ik vind soms wel dat de jury iets te duidelijk favorieten heeft die niets fout kunnen doen, en dat er duidelijk gestuurd wordt naar wie er volgens hen uitgestemd moeten worden. Maar dat is bij elke talentenjacht, helaas. Verder vind ik het juist goed dat er hier vrij streng wordt gejureerd, het niveau ligt dan ook relatief hoog.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ze komt op mij vooral heel onaardig en bitchy over. De wijze waarop ze dansers in haar team probeerde te krijgen stond me niet aan en het leek alsof ze het de andere choreografen totaal niet gunde als zij een goede danser kregen. Een vervelende ultra-competitieve houding. Ik heb geen inzicht in haar dans- of choreografiekwaliteiten, misschien is ze wel ontzettend goed. Ik ben benieuwd naar de uitzending van morgen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind Jaakko echt heel schattig
![]() Ik vond het stuk van Thom heel mooi, maar ik kijk niet zo vaak dans dus ik weet niet hoe 'standaard' dit was. En Vincent vind ik nu een stuk minder vervelend dan bij de audities, er zat voor mijn idee alleen wel weinig dans in zijn dans, maar ok... Min Hee vind ik best tof; valt in het niet bij Isabelle, maar Isabelle is ook moeilijk te evenaren denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond de dans van Min Hee tof, maar ik ben altijd een sucker voor modern.
Vincent: aargh die Alana, die is zo irritant... vond haar bij SYTYCD ook al zo erg, die stem haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Herrald was wel goed. Jaakko: inderdaad, hij is heel schattig. Dat gegiebel de hele tijd ![]() Thom: vond ik echt tegenvallen. Er zaten een paar mooie passen in, maar als totaal vond ik het helemaal niet zo bijzonder. Het raakte me nergens. Michel: van die meisjes die zo graag sexy willen doen ![]() Vind het wel weer echt leuk ![]() |
![]() |
|
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat Alana's issues met Vincent waren.
Sure, het is niet heel vriendelijk van 'm om gelijk de nieuwe te wisselen, maar ik geloof dat de anderen dat net zo goed hadden gedaan als ze de kans kregen.
|
Verwijderd
|
Mijn theorie is dat Alana een ex van Vincent is, en dat hij haar gedumpt heeft, en zij kon het niet aan nu in zijn team te zitten terwijl hij niets van haar wilde weten
![]() ![]() Ik vond Alana al heel erg onsympathiek in SYTYCD, en dat bewijst ze nu weer. Als je professionele danseres wil worden, dan zul je soms met mensen moeten werken die je niet leuk vindt. Jammer dan, zet je er maar overheen. Stom wijf. Wel een hoop gedoe met blessures dit jaar, meer dan vorig jaar of niet? Ik vond de dans van Min Hee leuk, die van Jaakko ook. Die van Vincent was heel goed. Michel was inderdaad een zooitje en bij Thom ben ik nu ook wel klaar met Raoul. Beetje jammer alleen dat ie daar nooit meer van af komt, want hij zal niet winnen door Raoul en dus kan hij niet ruilen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Potverdorie, goede choreo's deze week
![]() Ik vind het jammer dat Jaakko altijd heel erg leuke choreografieën maakt, maar dat ie veel te snel tevreden is over de uitvoering. Het is vaak gewoon niet strak genoeg. Gil vind ik wel echt enorm gaaf. Vincents dans was fantastisch, maar stom dat ie zelf meedeed, en ze deden niets met de auto inderdaad. Michels choreografie vond ik erg gaaf, en voor Kalilah zou ik lesbisch worden ![]() Min Hee's ding was gewoon weer fantastisch, zo niet mijn favoriet. En Thoms choreografie had denk ik ook wel terecht gewonnen, mede door het werk met de auto. Typisch wel dat het lijkt alsof de programmamakers Michel willen neerzetten als een soort tiran, terwijl ik choreografen veelal ken als veel strenger en onvoorspelbaarder dan hij. Ik vind hem nog vrij mild, zijn dansers lijken vooral nogal te zeuren. Professionele dansers en acteurs moeten gewoon kunnen omgaan met grillige regisseurs en choreografen, vind ik. |
![]() |
|
Ik nam het op en kon zo alle vervelende herhalingen enzo doorspoelen. Lieke van Lexmond is vervelend. Min Hee ook. Vincent vind ik meevallen. Zijn hiphop choreo was echt goed. Verder nog wel wat leuke dingen gezien, maar ben ze nu al vergeten
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb alleen het eerste stuk gezien (inderdaad ook met veel vooruit spoelen), maar het tweede stuk was niet opgenomen. Toen wilde ik het op rtlgemist.nl afkijken, en toen bleek dat je daar voor moet betalen
![]() Ik vind het dansen wel leuk, maar het gejank en gezever er omheen echt niet. |
![]() |
|
Terecht dat Thom direct door was, zijn beide dansen waren erg goed, vooral het balletstuk, prachtig. Als hij zo doorgaat hoop ik hem en Min-Hee in de finale te zien.
|
Verwijderd
|
Ik vind het echt zoveel gezeik er omheen, pfff. Ik kijk alleen de choreo's, verder spoel ik alles door.
Wat ik ook heel stom vind, is dat ze iedere keer zeggen: 'Met een choreografie modern van Thom, is hier... team Thom!' Zeg dan gewoon: 'Met een choreografie modern is hier... team Thom.' En die Lieke van Lexmond is ook echt vreselijk, ongelofelijk. Toch wil ik weten wie gaat winnen en vind ik sommige choreo's echt mooi, maar anders was ik al lang afgehaakt. |
![]() |
|
Helemaal mee eens. Ik neem het doorgaans expres op, zodat ik al die onzin niet hoef te zien. Doorspoelen ftw
![]() En Lieke van Lexmond zegt na elk optreden WAAAUUUUUUW ![]()
|
Verwijderd
|
Wat had Lieke van Lexmond weer een gedrocht van een jurk aan.
![]() Ik ben wel heel benieuwd wie er gaat winnen, want team Vincent en team Thom lijken me allebei wel ongeveer even goed en ik heb niet heel sterk een voorkeur voor een van de choreografen. Maar Herrold is absoluut mijn favoriete danser dus ik hoop toch een beetje dat team Vincent als winnaar uit de bus komt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
Films, TV & Radio |
The ultimate dance battle Verwijderd | 112 | 01-06-2011 15:56 | |
De Kantine |
Para moet nog ontbijten (of eigenlijk saaien) #1393 fizzle-fluffy | 500 | 28-05-2011 22:24 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+3 Verwijderd | 500 | 17-04-2011 20:36 | |
De Kantine |
Jimmy Corrigan, the saaiest kid on earth #1359 Uice | 500 | 11-04-2011 22:51 | |
De Kantine |
Saai // LP is de leukste <3333 #1355 Mc Kauw | 500 | 04-04-2011 13:50 |