Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt het op een paar manieren opzoeken, maar ik beperk me even tot de makkelijkste
![]() 1. Kijk in het boekje van de auto, daar hoort het in te staan. 2. Kijk in de tankdop, daar staat het vaak ook in. 3. Ga naar www.rdw.nl > voertuiggegevens online > voer het kenteken in en druk op enter. Daarna volgt een mooi scherm van de rdw waarop je van alles kunt zien over de auto en dus ook of het een benzine- of dieselauto is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Extra mogelijkheden: - onderhoudsboekje - kentekenbewijs (staat het op) - groene kaart (verzekeringsbewijs) vaak ook. - als tankvulopening van nieuwe auto groene rand heeft is het benzine. - ff langs de peug. Dealer karre. - ff eigenaar bellen, we leven int mobiele tydperk :-) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat bedoeld word dat een diesel wat makkelijker optrekt zonder af te slaan. Zeker voor beginnende chauffeurs die in diesel gelest hebben, kunnen zich nog wel eens vergissen als ze ineens op benzine over gaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Bestelwagen, raad, tips? Verwijderd | 16 | 22-10-2010 11:44 | |
Verkeer & Vervoer |
Wat voor auto zou jij kopen als je 500.000 euro uit te geven had? Doetdatertoe? | 134 | 22-01-2010 18:36 | |
Verkeer & Vervoer |
Diesel vs Benzine Jolt | 52 | 22-08-2006 22:17 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijbewijs/ rijles topic #7 0oFZo0 | 500 | 28-04-2006 11:09 | |
Verkeer & Vervoer |
Wat voor merk auto heb je? BMW/TUNING\ | 302 | 08-12-2005 19:45 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Van Nederlands naar Engels Roytje | 12 | 19-01-2005 08:35 |