![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij was ik 14/15 toen ik voor het eerst oksel en schaamhaar kreeg. |
![]() |
|
Ik geloof dat ik op mijn negende schaamhaar had/kreeg. En qua scheren was ik 12 ofzo, ik had eerst helemaal niet door dat je het überhaupt zou moeten scheren.
![]() En ik geloof ook niet dat meisjesoksels gladder worden van scheren dan jongensoksels? Waarom zou dat zo zijn?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zo rond mijn 9/10 jaar had ik schaamhaar, okselhaar kwam wat later. Ik denk pas rond mijn 12de ofzo. Mijn okselhaar scheerde ik pas rond m'n 18de en mijn schaamhaar rond mijn 20ste ofzo. Weet niet precies. Het boeide me niet zo, en nu nog niet. De ene keer zit er haar, de andere keer niet. Mijn benen scheerder ik ook pas na mijn twintigste voor het eerst dacht ik. Maar dat doe ik tegenwoordig amper. Vind het een beetje stom om te doen alsof ik een kaal mens ben.
|
![]() |
|
Ik weet het allemaal niet eens meer precies. Ergens rond de 1e/2e klas kreeg ik okselhaar en schaamhaar, en m'n benen en oksels ben ik begonnen te scheren op m'n 14e. Ik had nog wel even willen wachten met benen scheren maar mijn zus wilde ze heel graag een keer harsen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lichaamshaar Boompjess | 43 | 05-10-2012 16:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lichaamshaar .OneMoreTime | 8 | 09-09-2010 08:32 | |
Lifestyle |
Lichaamshaar bij mannen Nina1234 | 2 | 25-05-2008 14:57 | |