Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2002, 15:32
Verwijderd
Ga naar www.eredivisiepoule.nl en doe mee. Hier kan je elke week de uitslagen van de eredivisie voorspellen.
Ik heb nog ff een subleague gemaakt:

naam --> scholieren
paswoord --> voetbal

edit by Tofke_H: Wilt dit zeggen dat wij op het forum niet meer ons eigen wedstrijd houden? Wat mij betreft wil ik die site gerust nog afmaken, maar jullie moeten het maar weten.

Laatst gewijzigd op 07-08-2002 om 16:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2002, 15:34
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 15:54
Tofke_H
Tofke_H is offline
hey, dat komt mij bekend voor
Oud 07-08-2002, 16:04
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik doe niet mee, anders hebben jullie geen animo meer namelijk geen kanshebbers meer.
Oud 07-08-2002, 16:15
DJ Incompetent
Citaat:
vreselijke fout schreef:
Ik doe niet mee, anders hebben jullie geen animo meer namelijk geen kanshebbers meer.
lol, not.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 16:19
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
lol, not.
hmm je hebt toch weer een extra post , trouwens ik wil wel een eigen wedstrijd dat is leuker
Oud 07-08-2002, 17:17
PV
PV is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
edit by Tofke_H: Wilt dit zeggen dat wij op het forum niet meer ons eigen wedstrijd houden? Wat mij betreft wil ik die site gerust nog afmaken, maar jullie moeten het maar weten.
Ik vind het op het forum eerlijk gezegd makkelijker, naar zo'n site gaan is zo'n gedoe. Dus wat mij betreft jouw site
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 17:50
Verwijderd
Ow jah Tofke_H Jij ging een site ervoor maken Lukt het al een beetje (als je al begonnen bent? )
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:24
DJ Incompetent
Als Tofke_H ergens mee bezig is doen we die natuurlijk, slaat nergens op als hij al dat werk anders voor niets zou moeten doen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 18:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Ow jah Tofke_H Jij ging een site ervoor maken Lukt het al een beetje (als je al begonnen bent? )
Ik was al begonnen, DB kan zodadelijk aangemaakt worden op s.com . Alles is voorzien. Alleen de volledige site werkt nog niet, je kan je inschrijven, je kan al uitslagen toevoegen en wijzigen (alleen je kan ze blijven wijzigen, dus ook na de wedstrijd en dat is natuurlijk niet zo handig )

Dus de eerste weken (?) zullen we het nog op dezelfde manier moeten doen als vorige jaar, in een topic
Oud 07-08-2002, 19:10
Verwijderd
Ow oke, ik wist niet dat jij zo'n site ging maken, Tofke.
Dit leek me alleen handiger, dan alle uitslagen telkens in een topic invullen. Maar als dat op die nieuwe site van jou straks wel makkelijker kan, dan gebruiken we die gewoon.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 11:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:

Dus de eerste weken (?) zullen we het nog op dezelfde manier moeten doen als vorige jaar, in een topic
Waar blijft dat topic?
Oud 08-08-2002, 21:35
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
PV schreef:

Ik vind het op het forum eerlijk gezegd makkelijker, naar zo'n site gaan is zo'n gedoe. Dus wat mij betreft jouw site
idd
Oud 10-08-2002, 14:42
Verwijderd
ik stond al ingeschreven bij dat eredivisiepoule.nl dus doe ik aan die lijst maar mee, maar uiteraard gat het mij om de poule waar tofke_h mee bezig is
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 15:50
phmpruim
phmpruim is offline
Eeh... waarom doe je niet gewoon aan allebei mee?
Oud 13-08-2002, 16:03
Verwijderd
Ik doe mee met de poll van Tofke_h, anders niet..En nee, dit is geen dreigement
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:35
DJ Incompetent
uhm ja wtf post je dat hier
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 08:23
Martjin
Martjin is offline
volle bak 8 punten hoppaaaaaaaa 1 in subleague en algemeen ook 1 alleen mijn naam staat alfabetisch iets verder dus 152 maar wel de zelfde score as 1
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 08:29
Verwijderd
Ik doe alleen aan die van jou mee. Dies veel makkelijker. Anders moet je de hele tijd weer inloggen enzow
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 12:26
WolterB
WolterB is offline
hier is toch handiger dan op zon zite vind ik
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten