Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
meer vriendinnen maken mis komt het gevoel dan wel vanzelf bij zo`n meisje je moet wel gedult hebben en eerst dan wat vaak met het meisje afspreken en dan zie je wel verder je moet jezelf niet dwingen om verlieft te worden en je hoeft niet persee meteen verkering te hebben met diegene
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Om nou echt op ZOEK te gaan, nou nee. Ik zou gewoon met vrienden wat gaan stappen, uitgaan of ergens even wat drinken. Overal zijn leuke meisjes, en je moet maar net de ware tegen het lijf lopen. Als je echt op zoek gaat, krijg je het gevaar dat het een geforceerde liefde word.
|
![]() |
|
![]() |
Dat "kies" je niet... Het is niet zo dat je ergens loopt en dat je bent van... ja, op die ga ik verliefd worden. En zo moet je het ook niet willen, Beetje lol met een leuke meid wil iedereen wel, maar je moet het onderscheidt tussen een liefdesrelatie en een vriendschapsrelatie wel zien.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Liefde & Relatie |
Wat nieuws of het oude vertrouwde, hoe kom je erachter wat je ware gevoelens zijn? Lindatje | 7 | 23-09-2002 16:30 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |