Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je moet je niet onzeker voelen over de musical door jarno:
mensen die pesten letten vaak niet eens op of de gepeste weleens iets fout doet, maar voor hun is alles fout dat jarno zo`n opmerking maakt betekent niet dat jij niet meehoeft te doen of dat jij niet goed bent! ik denk dat je het vast heel goed kunt! ik wens je in iedergeval heel erg veel suc6! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook gepest.....
Ik had een pestkop toen ik heel jong was en op de middelbare school had ik er een aantal. Ik zat toen ook niet op mijn plaats (kwa niveau) dus ik denk dat het daardoor kwam. Maar wat ik wel weet is dat het echt een klote gevoel is.......Schaamte en alsof je niets terug kan doen. Als je echt van dat pesten af wilt, zul je terug moeten bijten. Vraag aan je ouders of je mag boksen/kickboksen. Geloof me dat helpt echt. Je wordt er hard van. In het begin is het misschien moeilijk om mee te doen, maar als je het 3 maanden tijd geeft, dan heb je al een goede basis. Als de volgende keer iemand je dan slaat geef jij hem mooi een rechtse hoek of een low kick. Dan durft niemand meer wat. Maar alleen doen als jij je bedreigt voelt. Zelfs al ben je de gevoelige type zoals ik dat ben, als je blijft trainen komt het goed. Je kan ze ook gewoon negeren. En met negeren bedoel ik gewoon totaal doen alsof ze niet bestaan. Als ze je aankijken, terugkijken alsof je tegen lucht aan het staren bent. Als ze je groeten zeg je niets terug. Pas als ze je slaan, dan ga je naar de docent. Als ze er geen kick in hebben, dan stoppen ze vanzelf. Nog een tip trouwens....Zoek vrienden op met wie je wat gemeen hebt. Niet de stoere jongens en meisjes dus. Gewoon mensen waarmee jij kunt opschieten. Geweld is nooit goed... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe voorkom ik dat ik gepest word? Verwijderd | 28 | 15-09-2013 11:15 | |
Games |
Pes 2010 komt eraan! Caviamax | 4 | 08-08-2009 12:29 | |
Psychologie |
gepest??? Verwijderd | 52 | 10-05-2004 19:39 | |