Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Welke voetbalgame wint er: Fifa of PES?
Fifa 1 14.29%
PES 2 28.57%
Geen van beide 4 57.14%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2009, 04:34
Caviamax
Caviamax is offline
De échte voetbaliefhebbers weten het al: in oktober komt PES 2010 uit!

Ik kan persoonlijk niet wachten, hoe zit het bij jullie? Alleen één ding snap ik niet: ik heb op internet gelezen dat in de Master League je nu ook in de Champions League of in de Europa League kan uitkomen. In de 2009 versie zat dat nog niet, althans op de PS2. Bijvoorbeeld op de Xbox 360 was er ook een modus dat je Champions League kon spelen.

Ik denk trouwens wel dat Fifa beter word. Dat spel is op alle fronten beter en verder. Maar ikzelf ben een PES vanaat dus ik ga zelf voor PES!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2009, 17:44
Verwijderd
Geen van beide. Die domme reeksen altijd. Elk jaar een nieuwe versie met enkele verbeteringen terwijl de basis van het spel veelal hetzelfde blijft.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 21:11
Verwijderd
Tsja, als je een 'realistische' voetbalsim maakt is het moeilijk om te innoveren gezien het concept niet veranderd.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 04:18
Verwijderd
Nee, maar de graphics engine en de gameplay kan wel geïnnoveerd worden. Maar het is altijd een kleine make-over gebaseerd op een oude engine.
Volgens mij zijn er in de hele FIFA-reeks maar twee echt grote 'revolutionaire' stappen gemaakt qua graphics, van 2D naar 3D ('96 > '97) en van 3D (flat shading) naar mooier 3D (gefakete GI e.d.).

Maar ja, ik heb maar een paar keer een FIFA-game gespeeld ('96 en World Cup 98) dus ik ben niet echt op de hoogte van alles.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 12:29
WolterB
WolterB is offline
Na '99 is de gameplay er niet beter op geworden. Heb van '97 RTCW98 en '99 echt genoten en dat ook jaren gespeeld. Daarna heb ik er niet meer van kunnen genieten
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten