Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2012, 18:28
lorrainestar
lorrainestar is offline
ik ben een jongen van 13 jaar, en als mijn penis slap is is de eikel nog volledig bedekt met de voorhuid, maar als hij stijf wordt, blijft de eikel ook helemaal bedekt. is dit normaal, want als je op wikipedia kijkt ofzo zie je dat de eikel slap/stijf nooit bedekt is met de voorhuid, en nog iets, ik lees vaak dat de aanraking van de eikel heel lekker is maar als ik mijn eikel aanraak voelt het net alsof je je vinger in je oog prikt, doe ik iets verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 18:45
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
ik ben een jongen van 13 jaar, en als mijn penis slap is is de eikel nog volledig bedekt met de voorhuid, maar als hij stijf wordt, blijft de eikel ook helemaal bedekt. is dit normaal, want als je op wikipedia kijkt ofzo zie je dat de eikel slap/stijf nooit bedekt is met de voorhuid, en nog iets, ik lees vaak dat de aanraking van de eikel heel lekker is maar als ik mijn eikel aanraak voelt het net alsof je je vinger in je oog prikt, doe ik iets verkeerd?
Dat is normaal. De ene persoon heeft een langere voorhuid dan de ander. Jij hebt waarschijnlijk een wat langere voorhuid, daar is niks mis mee.

Jou eikel is misschien nog wat overgevoelig. Dit wordt met de tijd minder als je de eikel regelmatig schoonmaakt. In het begin is dat nog wat gevoelig, maar na verloop van tijd wen je eraan.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 20:00
LoveSwirlss
LoveSwirlss is offline
Citaat:
Dat is normaal. De ene persoon heeft een langere voorhuid dan de ander. Jij hebt waarschijnlijk een wat langere voorhuid, daar is niks mis mee.

Jou eikel is misschien nog wat overgevoelig. Dit wordt met de tijd minder als je de eikel regelmatig schoonmaakt. In het begin is dat nog wat gevoelig, maar na verloop van tijd wen je eraan.
Inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2012, 23:19
ralph94
ralph94 is offline
Dat had ik ook, was er vrij snel vanaf door hem vaak (elke dag sowieso) te ontbloten en met een washandje erover heen gaan. Kun je hem wel helemaal ontbloten? Anders moet je dat in stapjes doen en al de witte hoopjes weg halen okal doet het een beetje pijn. In bad lukt t in het begin erg goed en heb je lang de tijd
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 10:45
bloodyb
bloodyb is offline
Kan je wel de voorhuid naar achteren doen als hij stijf is zonder dat het pijn doet? Wat je ook eens kan proberen om te douchen met je eikel ontbloot, dan wordt hij na een tijdje minder gevoelig.

Laatst gewijzigd op 09-07-2012 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2012, 11:08
Pluis
Pluis is offline
even verplaatst naar het goede subforum.

Regels voor berichten