Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar vroegah bleef ik denk ik weleens thuis voor iets. Nee grapje, ik was sowieso altijd al thuis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik kijk ook wel naar series die zijn gebaseerd op waargebeurde dingen, zoals the Tudors enzo. Maar ik kijk wel eens nieuwe series. Maar ik vorm er gewoon geen band mee, als er diepgang in komt haak ik af, ik vind dat gewoon zo ontzettend saai ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben zelf ook niet van het serieuze drama hoor. Ik vind dat ook wel saai-ig. Ik kijk eigenlijk vooral comedy's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind Bea zeker een toffe koningin en een sterke vrouw en bla, maar ik gun haar nu ook wel haar rust. En dan krijgen we nu een koning ![]() Omg, ik lijk wel een koningshuisfanaat :') |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Serieus drama wel
![]() Maar gewoon. Ik heb geen zin om te kijken naar iets waar in feite helemaal niet zo veel gebeurt behalve dat X een relatie krijgt met Y en dat Z dan jaloers wordt enzo. In Grey's Anatomy storten ten minste nog altijd vliegtuigen neer enzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ben nogal dooiig en ik was van plan risotto te maken voor mij en vriendin, maar nu lig ik op de bank en staat zij in de keuken af te wassen en maakt ze zo spinazie, aardappeldinkies en kaassouflés
![]()
|
|