Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2013, 16:17
Verwijderd
Oke nee.
Advertentie
Oud 28-01-2013, 16:18
Verwijderd
Oud 28-01-2013, 16:18
Verwijderd
Frayne de tering steek je energie niet in dat team in Leiden en ga naar Amsterdam

Quintiano andersom natuurlijk
Oud 28-01-2013, 16:19
Verwijderd
Oke Lisa
Oud 28-01-2013, 16:21
Verwijderd
Oke sorry
Oud 28-01-2013, 16:22
Verwijderd
Soms zou dat zo makkelijk zijn, dat gewoon altijd andere mensen voor je beslissen! Maar ja, dan zou de wereld denk ik best wel ongelukkig worden.
Oud 28-01-2013, 16:28
Verwijderd
Soms als iemand een keuze voor je maakt voel je opeens dat je dat absoluut níet moet doen.
Oud 28-01-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
En sowieso boeien dingen zoals Friends me maar heel weinig, dat is toch verschrikkelijk saai? Een beetje het leven van iemand anders volgen soort van. Ik snap niet zo goed wat daar aan is.
Af en toe denk ik echt dat wij op een andere planeet leven
Oud 28-01-2013, 16:40
Verwijderd
Ja Frayne dat vond ik ook wel schokkend.
Oud 28-01-2013, 16:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben zo'n emo v-lid die dan direct denkt "omg, ik kijk wél Friends en heel veel andere series, en nu vind Frayne me vast heel dom enzo "
Oud 28-01-2013, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo'n emo v-lid die dan direct denkt "omg, ik kijk wél Friends en heel veel andere series, en nu vind Frayne me vast heel dom enzo "
Oh, ik ben vaak zo, maar in dit geval denk ik dan eerder 'Frayne weet niet wat leuk is :')'.
Oud 28-01-2013, 16:48
Verwijderd
Het kan toch dat mensen series niet leuk vinden? Al helemaal met zoiets. Dat je er überhaupt zin in hebt om daar je schema op aan te passen. Alhoewel ik natuurlijk niet weet of jullie dat doen.

Ik maak er ook geen problemen van dat mensen roeien niet leuk vinden. Of verschrikkelijke katten-dekbedden. Of ijsthee. Of tosti's. Of wat dan ook
Oud 28-01-2013, 16:51
Verwijderd
Ten minste, zo ging het vroeger. Als ik dan een keer wou afspreken met mensen, 's avonds ofzo, dan 'kon dat niet want X was op tv.'

Toen heb ik ongeveer besloten dat ik niet zo ben en ben ik vrolijk verder gegaan met mijn leven en ik ben ondanks het missen van Friends toch heel gelukkig
Oud 28-01-2013, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Het kan toch dat mensen series niet leuk vinden? Al helemaal met zoiets. Dat je er überhaupt zin in hebt om daar je schema op aan te passen. Alhoewel ik natuurlijk niet weet of jullie dat doen.
Ik maak er geen probleem van, maar je hebt zoveel verschillende series, je maakt mij niet wijs dat je geen enkele, komedie, drama, spanning, INTRIGES, daarvan niet leuk vindt om te kijken.
Die series zijn er namelijk op gemaakt om een hele grote groep mensen te appealen. Waarschijnlijk is het vooral omdat je niet middenin een serie zit, en de band er mee hebt. Ik denk ook weleens 'pff, moet het nu alweer gaan over [vul maar in welke serie], maar ik weet zeker dat als ik er eenmaal inzit ik net zo meeleef als de rest. Met huilen enzo.
Oud 28-01-2013, 16:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja euh, maar dat is wel het andere uiterste van het spectrum ik blijf echt niet thuis omdat programma X op tv is.
Oud 28-01-2013, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ja euh, maar dat is wel het andere uiterste van het spectrum ik blijf echt niet thuis omdat programma X op tv is.
Nee, dat is anno nu nogal 90's natuurlijk, met uitzending gemist en downloaden

Maar vroegah bleef ik denk ik weleens thuis voor iets. Nee grapje, ik was sowieso altijd al thuis.
Oud 28-01-2013, 16:55
Verwijderd
Ik maak voor het eerst een serieuze presentatie is prezi en in powerpoint heb je een beetje vast kleuren enzo die je gebruikt, maar die heb ik in prezi niet en nu ben ik alleen maar aan het sleutelen in de opmaak ipv dat ik een presentatie maak
Oud 28-01-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ik maak er geen probleem van, maar je hebt zoveel verschillende series, je maakt mij niet wijs dat je geen enkele, komedie, drama, spanning, INTRIGES, daarvan niet leuk vindt om te kijken.
Die series zijn er namelijk op gemaakt om een hele grote groep mensen te appealen. Waarschijnlijk is het vooral omdat je niet middenin een serie zit, en de band er mee hebt. Ik denk ook weleens 'pff, moet het nu alweer gaan over [vul maar in welke serie], maar ik weet zeker dat als ik er eenmaal inzit ik net zo meeleef als de rest. Met huilen enzo.
Ik zei toch al dat ik naar CSI keek en soortgelijke programma's? Ik vind het grappig om te kijken naar dat soort dingen, die logica te volgen. Grey's Anatomy is ongeveer de enige uitzondering, maar dat is gewoon gaaf want operaties . En een geneesko (in huis) die alles uitlegt, dat is gewoon chill

En ik kijk ook wel naar series die zijn gebaseerd op waargebeurde dingen, zoals the Tudors enzo.

Maar ik kijk wel eens nieuwe series. Maar ik vorm er gewoon geen band mee, als er diepgang in komt haak ik af, ik vind dat gewoon zo ontzettend saai .
Oud 28-01-2013, 17:00
Verwijderd
Vanavond om 19.00 uur spreekt Koningin Beatrix het Nederlandse volk toe. Aansluitend zal premier Rutte een mededeling doen. Bronnen rond het koningshuis zeggen dat het om de abdicatie gaat: Het overdragen van de troon aan haar opvolger.

OMGGG
Oud 28-01-2013, 17:00
Verwijderd
Ja echt he . Bea is veel leuker dan Wimlex.
Oud 28-01-2013, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Maar ik kijk wel eens nieuwe series. Maar ik vorm er gewoon geen band mee, als er diepgang in komt haak ik af, ik vind dat gewoon zo ontzettend saai .
Maar Friends heeft toch geen diepgang?

Ik ben zelf ook niet van het serieuze drama hoor. Ik vind dat ook wel saai-ig. Ik kijk eigenlijk vooral comedy's.
Oud 28-01-2013, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ja echt he . Bea is veel leuker dan Wimlex.
Oh ik bedoelde het eigenlijk niet zo. Het is meer dat dit moment er al jaren aan zit te komen, en nu het is zo ver. Ik vind dat wel een MIJLPAAL in de geschiedenis.

Ik vind Bea zeker een toffe koningin en een sterke vrouw en bla, maar ik gun haar nu ook wel haar rust.

En dan krijgen we nu een koning

Omg, ik lijk wel een koningshuisfanaat :')
Oud 28-01-2013, 17:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vanavond om 19.00 uur spreekt Koningin Beatrix het Nederlandse volk toe. Aansluitend zal premier Rutte een mededeling doen. Bronnen rond het koningshuis zeggen dat het om de abdicatie gaat: Het overdragen van de troon aan haar opvolger.

OMGGG
Neeeeeeeeeee
Oud 28-01-2013, 17:05
Verwijderd
Serieus drama wel . Kijk naar the Tudors.

Maar gewoon. Ik heb geen zin om te kijken naar iets waar in feite helemaal niet zo veel gebeurt behalve dat X een relatie krijgt met Y en dat Z dan jaloers wordt enzo. In Grey's Anatomy storten ten minste nog altijd vliegtuigen neer enzo .
Oud 28-01-2013, 17:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Noooo echt?!
Oud 28-01-2013, 17:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik zei geloof ik gisteren nog dat ik dacht dat Bea koningin zou blijven tot haar dood, zoals dat vroeger ook ging.
Oud 28-01-2013, 17:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind ook dat dat moet, stomme Wimlex.
Oud 28-01-2013, 17:08
Verwijderd
Hoe moet je een Engelse formele brief beginnen, als je niet weet aan wie hij precies gericht is?
Oud 28-01-2013, 17:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoe moet je een Engelse formele brief beginnen, als je niet weet aan wie hij precies gericht is?
Dear sir, madam,

?
Oud 28-01-2013, 17:11
Verwijderd
Met Dear sir or madam, ja
Oud 28-01-2013, 17:14
Tink*
Tink* is offline
Wimlex moet opbokken.

Of Friso is dood. Vast niet. Plantje for life.
Oud 28-01-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Quintiano andersom natuurlijk
Nou weet ik nog niets
Oud 28-01-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Eh, nee. Intarwebs, lekker HD downloaden en kijken wanneer je er zin in hebt
Oud 28-01-2013, 17:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wimlex moet opbokken.

Of Friso is dood. Vast niet. Plantje for life.
Ja, ik dacht ook dat het om Friso zou gaan, maar Bea is al bijna 75, ik snap best dat ze er geen zin meer in heeft. Ze heeft net dat staatsbezoek gedaan met de kinders, misschien was dat een afsluiter en voor hen een inleider.
Oud 28-01-2013, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Eh, nee. Intarwebs, lekker HD downloaden en kijken wanneer je er zin in hebt
Zie wat daarna volgt , dit ging over waarom ik het nog nooit gekeken heb. Wel wat beters te doen namelijk.
Oud 28-01-2013, 17:17
Verwijderd
Maar pfff, zelfs als je het download zeg. Al die tijd die in het kijken gaat zitten . Ik kijk meestal alleen maar (een paar) series als ik ziek ben en niets beters te doen heb.
Oud 28-01-2013, 17:17
Verwijderd
Willem IV
Oud 28-01-2013, 17:19
Verwijderd
Als Friso dood is doen ze wel gewoon een extrajournaal, daarvoor hoeft Bea niet te spreken.
Oud 28-01-2013, 17:20
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja, ik dacht ook dat het om Friso zou gaan, maar Bea is al bijna 75, ik snap best dat ze er geen zin meer in heeft. Ze heeft net dat staatsbezoek gedaan met de kinders, misschien was dat een afsluiter en voor hen een inleider.
Ja en echt no way dat ze euthanasie bij Friso doen, want: de rest van de wereld. De kinders zijn nu ook al wel wat ouder zodat pappie de troon kan overnemen.
Oud 28-01-2013, 17:22
Verwijderd
Euthanasie heeft er sowieso niets mee te maken staken van life support is geen euthanasie
Oud 28-01-2013, 17:22
Verwijderd
Ik sla 'm lekker over, dat geneuzel van Bea.
Oud 28-01-2013, 17:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Euthanasie heeft er sowieso niets mee te maken staken van life support is geen euthanasie
Je hebt gelijk. Maar dat gaan ze denk ik niet doen, want de rest van de wereld vindt dat vast moord.
Oud 28-01-2013, 17:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben nogal dooiig en ik was van plan risotto te maken voor mij en vriendin, maar nu lig ik op de bank en staat zij in de keuken af te wassen en maakt ze zo spinazie, aardappeldinkies en kaassouflés
Oud 28-01-2013, 17:34
Verwijderd
Wil iemand me even helpen met beoordelen of mijn presentatie genant kinderlijk is of juist ontegenzeggelijk cool? Dan pm ik even de link.
Verwijderd
Het is een halve minuut werk overigens.
Verwijderd
Kaassouflés heb ik nooit begrepen.
Oud 28-01-2013, 17:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Extra journaal heeft het over aftreden. Wat stom. Maar ik wacht toch even af wat Bea zelf te zeggen heeft.
Oud 28-01-2013, 17:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kijken jullie RTL of Ned 1?
Oud 28-01-2013, 17:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ned. 1, want NOS > RTL nieuws.
Oud 28-01-2013, 17:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Straks blijkt het gewoon te zijn: "prins Friso is overleden, we hebben besloten de stekker eruit te trekken" en dan zit de hele Nederlandse pers van "Eh. Oh. "

Regels voor berichten