Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar inderdaad. Eerst eens zien of morgen goed gaat. ![]() |
![]() |
|
dat hele 'dat spreek je op latere leeftijd niet meer uit' snap ik echt niet.
Hoe kun je nou een relatie hebben of iemand je vriendin nemen als de ander daar niet volledig mee ingestemd heeft? Ik heb een keer een jongen gehad waarmee ik een aantal keer had gezoend tijdens het stappen en tijdens een date daarna en stelde zich ineens aan mijn vrienden die we tegenkwamen voor als mijn vriend... En we hadden het heel leuk samen, maar ik vond het heel absurd dat hij me ineens zijn vriendin noemde zonder dat wij het daar ooit over gehad hadden. En een paar jaar later was er weer een toeter die schijnbaar na 3 weken vrij veel bij elkaa zijn had verteld dat ik z'n viendin was. Uhhhhhh nee. waar haal je dat vandaan. (om maar even aan te geven dat mensen daar echt een heel ander beeld over kunnen hebben zelfs al heb je het nog zo leuk samen)
||
Citaat:
Wat ik me dan weer niet kan voorstellen is dat je een keertje met iemand zoent, of seks hebt (of een paar keer) maar verder eigenlijk geen tijd met elkaar door hebt gebracht (of goede gesprekken hebt gehad of zo) en dat iemand dan opeens besluit dat het wel een relatie is, omdat mijn beeld van een relatie daar gewoon niet bij aansluit. Denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Kun je niet als jullie een paar keer afgesproken hebben, een keer vragen "Zijn we nu een stelletje?" of iets in die trant? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste afspraak Fouco | 6 | 26-09-2016 15:52 | |
Seksualiteit |
Eerste Afspraakje Ruby Blue | 50 | 01-04-2004 12:37 | |