Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2012, 03:45
Verwijderd
Ik ben hetero en ik was op een feestje en ik ging naar de toilet en mijn vriend moest ook en hij fluisterde wil je aftrekken ik dacht wat? Ik heb nee gezegd maar hij vraagt nu om online te komen op Skype om iets te laten zien ik durf het niet zo goed help!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 09:45
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Hoe oud ben je? En geen dingen doen die je niet wilt! Vraag anders aan die vriend wat ie wilde laten zien. als het is wat jij niet wilt zeg hem dan dat jij je er niet fijn bij voelt. Hoe is t vannacht afgelopen?
Oud 16-07-2012, 11:23
Vowel
Vowel is offline
Als je iets niet wilt, moet je het sowieso niet doen. Vertel die vriend dat hij vooral moet doen en laten wat 'ie wil en dat je er geen oordeel over hebt, maar dat het niets voor jou is en jij het niet wilt. Als hij je dan nog niet met rust laat, mag je best boos worden en dreigen om het tegen iemand te vertellen (zoiets valt namelijk onder seksuele intimidatie).

Gewoon eerlijk zijn over wat je wel wilt en wat niet, en je kunt inderdaad ook eerst vragen wat hij wil laten zien (al kan ik het denk ik al raden. ) en het niet doen als je het niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 11:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat Vowel zegt.
Oud 16-07-2012, 11:46
Pluis
Pluis is offline
Ik heb de topictitel even aangepast omdat alleen "help" natuurlijk niks zegt over de inhoud.
Oud 16-07-2012, 11:49
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Wees duidelijk en blijf je eigen grens aangeven richting hem. Hij kan geen dingen van jou verwachten die jij nog niet wil of waar jij nog niet klaar voor bent.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 12:26
xxaerxx
xxaerxx is offline
Als je het niet wilt dan moet je het niet doen doe het alleen als jij het wilt en niet omdat hijhet wil
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 12:34
domie
domie is offline
je bent baas over je eigen leven
jij bepaald en niet iemand anders
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 14:09
bloodyb
bloodyb is offline
Ik vermoed dat je"vriend" voor de cam hetzelfde wil laten zien als hij in de wc wilde doen. Als je daar geen zin in hebt dan gewoon niet doen en als hij blijft doorzeuren dan heb je dus voortaan 1 vriend minder.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:08
Verwijderd
Stomp voor z'n muil geven als 'ie niet stopt.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:54
Verwijderd
De reacties hier hangen van vermoedens aan elkaar.

Als je het niet wilt, gewoon tegen je vriend zeggen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:57
Verwijderd
En als 'ie dan nog doorgaat, stomp voor z'n muil geven. Zo moeilijk is het allemaal niet jongens.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 18:01
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
En als 'ie dan nog doorgaat, stomp voor z'n muil geven. Zo moeilijk is het allemaal niet jongens.
Ja, zo moeilijk is het wel, want je moet iemand niet aansporen om iemand voor z'n bek te rammen (en zeker niet voor iets als dit). Ik durf te wedden dat als de TS dreigt om dit tegen iemand te zeggen, dat meneer dan heel snel ophoudt met zijn lul tevoorschijn toveren, want ik snap dat veel jongens tegenwoordig samen met elkaar aftrekken (ik neem aan dat de TS een jongen is naar aanleiding van zijn naam ), maar ik denk dat hij niet graag bekend zal staan als "vieze homo".
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo moeilijk is het wel, want je moet iemand niet aansporen om iemand voor z'n bek te rammen (en zeker niet voor iets als dit). Ik durf te wedden dat als de TS dreigt om dit tegen iemand te zeggen, dat meneer dan heel snel ophoudt met zijn lul tevoorschijn toveren, want ik snap dat veel jongens tegenwoordig samen met elkaar aftrekken (ik neem aan dat de TS een jongen is naar aanleiding van zijn naam ), maar ik denk dat hij niet graag bekend zal staan als "vieze homo".
Tegenwoordig? Dat is van alle tijden, hoor, dat jongens samen aftrekken.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 19:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja smartass, maar alleen tegenwoordig wordt er zo open over gedaan, maar zelfs nu denk ik dat meneer niet graag wil dat het wordt rondverteld op school of zo. Dus slaan is echt niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 19:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Eh... wellicht ligt het aan mij, maar dat is toch niet iets waar ik mee te maken heb gehad in mijn jeugd.
Oud 16-07-2012, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Veel jongens tegenwoordig samen met elkaar aftrekken?
Veel, als in wat? Regelmatig? Dat kan ik mij namelijk niet voorstellen . Hoogstens dat dit gebeurt onder homo's en heel sporadisch onder hetero's, maar "veel" zou ik dat niet kunnen noemen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 19:51
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Veel jongens tegenwoordig samen met elkaar aftrekken?
Veel, als in wat? Regelmatig? Dat kan ik mij namelijk niet voorstellen . Hoogstens dat dit gebeurt onder homo's en heel sporadisch onder hetero's, maar "veel" zou ik dat niet kunnen noemen
Nou, in de afgelopen 11 jaar heb ik hier op het forum vooral de laatste paar jaar het aantal topics zien toenemen van jochies die gezellig met elkaar gaan zitten aftrekken. Het zal daarvoor ook wel zijn gebeurd, maar er werd minder open over gesproken.

Maar wat DP ook zegt: ik heb er "vroeger" ook nooit iets over gehoord, maar dat kan ook komen omdát er minder open over werd gesproken. En je kunt wel doen alsof ik gek ben, maar als je hier op het forum zoekt kun je zo tig topics vinden met dit onderwerp, hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Nou, in de afgelopen 11 jaar heb ik hier op het forum vooral de laatste paar jaar het aantal topics zien toenemen van jochies die gezellig met elkaar gaan zitten aftrekken. Het zal daarvoor ook wel zijn gebeurd, maar er werd minder open over gesproken.

Maar wat DP ook zegt: ik heb er "vroeger" ook nooit iets over gehoord, maar dat kan ook komen omdát er minder open over werd gesproken. En je kunt wel doen alsof ik gek ben, maar als je hier op het forum zoekt kun je zo tig topics vinden met dit onderwerp, hoor.
Goed referentiekader zeg
Dus omdat jij op een forum het aantal topics over samen aftrekken ziet toenemen, denk je dat het tegenwoordig vaker gebeurt? Er zitten op dit forum veel te weinig mensen om daar ook maar iets over te kunnen zeggen, en ook kunnen andere factoren een rol spelen in die toename. Denk aan meer users, meer openheid op het internet (steeds meer mensen weten dat ze anoniem kunnen posten), of simpelweg toeval.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 11:44
Vowel
Vowel is offline
Waar heb je het in godsnaam over? Ik zeg niet dat het nu vaker gebeurt dan vroeger. Ik zeg dat men er opener over is, om al die redenen die jij noemt (anonimiteit, meer seksuele vrijheid, etc). En daardoor lijkt het of het vaker gebeurt. Of het daadwerkelijk vaker gebeurt weet ik niet, maar ook dát zou me niet verbazen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 12:08
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Waar heb je het in godsnaam over? Ik zeg niet dat het nu vaker gebeurt dan vroeger. Ik zeg dat men er opener over is, om al die redenen die jij noemt (anonimiteit, meer seksuele vrijheid, etc). En daardoor lijkt het of het vaker gebeurt. Of het daadwerkelijk vaker gebeurt weet ik niet, maar ook dát zou me niet verbazen.
idd, en ik zie ook vaker bij contact gezocht oproepjes van bi jongen zoekt , etc. Dus er wordt wel meer voor uit gekomen dan vroeger denk ik ook idd. Maar als je zelf geen bi of homo gevoelens hebt zal je het ook nooit hebben ervaren. Zoals ik dus.
Oud 17-07-2012, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Nee, jij zegt "want ik snap dat veel jongens tegenwoordig samen met elkaar aftrekken". Wat dus blijkbaar nergens op slaat.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 13:42
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee, jij zegt "want ik snap dat veel jongens tegenwoordig samen met elkaar aftrekken". Wat dus blijkbaar nergens op slaat.
Dat ligt er maar aan wat je "veel" noemt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt er maar aan wat je "veel" noemt.
Vandaar dus dat ik meteen vroeg "Wat bedoel je met veel?". Vervolgens begin jij opeens met "toename", en vervolgens zeg je "Waar heb je het over?".
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 13:45
Vowel
Vowel is offline
Ik had het over een toename in hoeveel er over werd gesproken. Door openheid. Is het nou echt zo moeilijk? En toen bleek dus dat het een stuk vaker gebeurde dan ik aanvankelijk had gedacht. En dus gebruik ik het woord "veel". Net zoals er vroeger net zoveel homo's zullen zijn geweest als nu, maar nu is men er opener over en lijkt het vaker voor te komen.

Ik heb echt geen zin om met jou een semantische discussie aan te gaan over het woordje "veel" hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 14:08
SSD-swag
SSD-swag is offline
Hoek hem kapot man.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 14:55
UndercoverG
UndercoverG is offline
Citaat:
inderdaad
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten