![]() |
||
Citaat:
Maar op zich maakt het niet uit en dank je Fit4Life voor dat antwoord nu je het zegt, ik denk inderdaad dat het door mijn testosteron gehalte komt. Oh en Martiño, als je een wond(je) heb en er komt een haar in wanneer dit wondje dichtgroeit is er een kans dat deze haar blijft zitten en kan het lijken alsof dit je eigen haar is maar het eigenlijk niet is. Daarom kan het dus ook dat de haar niet uit je huid komt maar uit je omgeving. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook is de kans groot bij wonden dat er een haar(tje) in komt en wanneer deze eruit blijft steken is het net of het je eigen haar is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is je punt nou? Dat het mogelijk is dat er elke keer een haartje uit je hoofd valt, toevallig in een wondje op je kin en dat dat het dan zou zijn?
Scheer het er gewoon af. Epileer het. Hou er een aansteker bij. Baardgroei gebeurt nou eenmaal, en de meeste mensen hebben niet meteen vanaf hun 16e een volle baard. Dan komen er eerst sprietjes. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zeg ook niet steeds, maar vaak komt er wel stof of van die kleine haartjes in je wond(je) en soms ook een lange haar. Als dit toevallig s'nachts gebeurd is er kans dat het haartje je huid ingroeit, dit hoeft ook niet alleen bij haren te gebeuren dat gebeurd bij alles met een lage dichtheid dat in een wond(je) komt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|