Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarschijnlijk moeten ze rustig doorzoeken, er is veel uitgesloten, maar nog niet alles. Inderdaad kan pijn ook psychisch zijn (of worden), niet voor niets is wel eens geopperd dat er bij de huisarts ook een psycholoog moet zitten. Bij gebrek aan lichamelijke diagnose zou ik dat eens overwegen. Verder zou je, hoewel riskant, eens online kunnen zoeken naar wat jij vindt. Deze resultaten kun je op zijn minst bespreken. Mijn verloofde wist met wat zoekwerk wel wat ideeën op te diepen voor medicatie waar de huisarts niet aan had gedacht, en haar probleem was bijzonder zeldzaam, vandaar. Natuurlijk moet je het Internet ook weer met een korrel zout nemen. Als je toch wat tegenkomt dat wijst op dieetverandering is dat misschien wel te proberen? Misschien ben je stiekem kei-allergisch voor iets.
Ik hoop voor je dat het geen chocola is, want dat kun je inmiddels wel gebruiken... ![]() |
![]() |
|
![]() |
second opinion eisen!!
het zou misschien kunnen dat je ergens allergisch voor bent. gluten, lactose-intolerantie, niet goed tegen vlees kunnen. mijn zus heeft een jaar geleden opeens weer last kregen van een lactose-intolerantie (ze is 23). ze had hier als baby last van maar is daar toen overheen gegroeit. je zou kunnen kijken of familieleden wel eens last hebben van hun verteringsstelsel. krijg je wel goede pijnstillers van je huisarts? |
![]() |
||
Citaat:
En dan zit je maar thuis met hartstikke veel pijn omdat ze je niet geloven . Dat doe je toch niemand aan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Allergiën zouden het best kunnen zijn. Zijn er dingen uit de familie die toepasbaar zijn? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Houvast weg. En nu? aboe | 3 | 11-10-2004 21:35 | |
Psychologie |
Goed. Ik heb een afspraak. En nu? Anne | 48 | 12-09-2003 10:18 | |
Liefde & Relatie |
En nu wilt hij me terug... Klein~Meisje~86 | 15 | 06-04-2003 02:31 | |
Psychologie |
Creatieve drang vroeger en nu? Verwijderd | 3 | 31-08-2002 10:49 | |
Liefde & Relatie |
ik vind die gozer al zoooo lang leuk en hij mij nu ook en nu........ ShiningStar | 5 | 13-03-2002 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Toen en Nu Taal | 2 | 01-11-2001 19:44 |