Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2012, 14:23
Verwijderd
Advertentie
Oud 25-07-2012, 14:24
Geel
Geel is offline
Hmm, je was wel een beetje vroeg!
Oud 25-07-2012, 14:25
Verwijderd
@Geel: Ja, hoor. Geen probleem.

@Martin: Het is gerechtvaardigd, though, die naam. Zie immers de mallotige paar witte haartjes op 'r neus
Oud 25-07-2012, 14:25
Miekje*
Miekje* is offline
Huh, je kon eerst toch ook posts wijzigen/verwijderen die in gesloten topics staan? Waarom kan dat nu niet meer?
Oud 25-07-2012, 14:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huh, je kon eerst toch ook posts wijzigen/verwijderen die in gesloten topics staan? Waarom kan dat nu niet meer?
Omdat je nu niet meer forumbaas van DK bent?
Oud 25-07-2012, 14:27
Geel
Geel is offline
Citaat:
Verwijderd
Phoebe, je bedoelt Den Hoorn? Nou, zo (dan verwijs ik niet naar 60) hard mag/kan ie niet rijden daar hoor. Ik heb een jaar lang van begin tot eind gereisd met 37.
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Hmm, je was wel een beetje vroeg!
Nee, jij mag niet posten in en volle topic!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, dat zou kunnen . Maar dat ben ik al een hele tijd niet meer, dus ik snap niet waarom ik die illusie dan nog steeds heb. God, ik geloof dat ik doordraai.
Oud 25-07-2012, 14:28
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@Geel: Ja, hoor. Geen probleem.

@Martin: Het is gerechtvaardigd, though, die naam. Zie immers de mallotige paar witte haartjes op 'r neus
Niet die vreselijke namen.
Oud 25-07-2012, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-07-2012, 14:29
Miekje*
Miekje* is offline
Ik snap niet zo goed waarom dat grappig is?
Oud 25-07-2012, 14:29
Vowel
Vowel is offline
Omdat het zo'n schattige vraag was.
Oud 25-07-2012, 14:30
Martiño
Martiño is offline
En een nogal obvious antwoord.
Oud 25-07-2012, 14:35
Miekje*
Miekje* is offline
Oh .
Oud 25-07-2012, 14:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, je bedoelt Den Hoorn? Nou, zo (dan verwijs ik niet naar 60) hard mag/kan ie niet rijden daar hoor. Ik heb een jaar lang van begin tot eind gereisd met 37.
Ja, dat gehucht ja. Ik zat er vorig jaar ook tot het eind in, maar toen reed ie gewoon nog door Delft. Da faq rijdt ie door Den Hoorn, ik heb daar dus nog nóóit iemand zien instappen.
Oud 25-07-2012, 14:38
Miekje*
Miekje* is offline
Den Hoorn - My Home Is My Castle *zalvende rotstem*
Oud 25-07-2012, 14:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, walgelijke haltenaam
Oud 25-07-2012, 14:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, walgelijke haltenaam
Ja . Ik heb er ook zo'n godsgruwelijke hekel aan! En dan hoor je dat ook nog eens 10x door je hoofd echoön omdat het zo'n watterige vrouwenstem is die het zegt .
Oud 25-07-2012, 14:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja . Ik heb er ook zo'n godsgruwelijke hekel aan!
Maar waarom heet die halte zo dan? Er is daar toch niks? En die straat heet toch ook niet zo?
Oud 25-07-2012, 14:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja . Ik heb er ook zo'n godsgruwelijke hekel aan! En dan hoor je dat ook nog eens 10x door je hoofd echoön omdat het zo'n watterige vrouwenstem is die het zegt .
Vergeet niet uit te checken met uw OV-chipkaart wanneer u uitstapt.

Oud 25-07-2012, 14:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar waarom heet die halte zo dan? Er is daar toch niks? En die straat heet toch ook niet zo?
Nee . Ik dacht altijd dat er een huis was die die naam droeg, dus ik kijk altijd naar elke gevel in de buurt van die halte. Maar geen huis met die naam te zien.
Citaat:
Vergeet niet uit te checken met uw OV-chipkaart wanneer u uitstapt.

Reist u met een ov-chipkaart? Vergeet dan niet om uit te checken!

Met een gigantisch overdreven hoge toon aan het einde van de vraag. Want anders is het natuurlijk niet duidelijk dat het een vraag is!!!!!!!!
Oud 25-07-2012, 14:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde net m'n nagellak eraf halen, blijkt er niet zo'n doseerstukje op de fles remover te zitten en gooide ik dus nietsvermoedend de halve fles over m'n handen en m'n bed
Oud 25-07-2012, 14:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee . Ik dacht altijd dat er een huis was die die naam droeg, dus ik kijk altijd naar elke gevel in de buurt van die halte. Maar geen huis met die naam te zien.

Reist u met een ov-chipkaart? Vergeet dan niet om uit te checken!

Met een gigantisch overdreven hoge toon aan het einde van de vraag. Want anders is het natuurlijk niet duidelijk dat het een vraag is!!!!!!!!
Dat dacht ik dus ook, maar niks inderdaad. Freakshows.

Ja, dat zegt ze ook ja HTM zegt wat ik zei.
Oud 25-07-2012, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde net m'n nagellak eraf halen, blijkt er niet zo'n doseerstukje op de fles remover te zitten en gooide ik dus nietsvermoedend de halve fles over m'n handen en m'n bed
Lekker toch, zo'n koude sensatie op je huid
Oud 25-07-2012, 14:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind dat stiekem ook wel lekker ja
Oud 25-07-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat gehucht ja. Ik zat er vorig jaar ook tot het eind in, maar toen reed ie gewoon nog door Delft. Da faq rijdt ie door Den Hoorn, ik heb daar dus nog nóóit iemand zien instappen.
Ja, toen nog wel, via snelweg. Maar er stappen wel mensen in hoor, vooral sochtends stappen daar veel mensen uit. En ik verwacht dat t uiteindelijk booming business wordt voor veolia.
Ik weet nog dat die buschauffeurs zelf eerst ook niet precies wisten hoe ze daar moesten rijden.

Citaat:
Citaat:
Ja, walgelijke haltenaam
Citaat:
Oh, god ja, verschrikkelijke halte. Ik associeer het altijd met dat liedje van eind jaren 90/begin 00 iets van "... must be the reason why I'm king of my castle..."
Oud 25-07-2012, 14:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Citaat:
Ik vind dat stiekem ook wel lekker ja
True. Maar het stinkt wel heel erg, dus nu moet ik m'n bed verschonen. En het dekbed wassen.
Oud 25-07-2012, 14:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, toen nog wel, via snelweg. Maar er stappen wel mensen in hoor, vooral sochtends stappen daar veel mensen uit. En ik verwacht dat t uiteindelijk booming business wordt voor veolia.
Ik weet nog dat die buschauffeurs zelf eerst ook niet precies wisten hoe ze daar moesten rijden.

Oh, god ja, verschrikkelijke halte. Ik associeer het altijd met dat liedje van eind jaren 90/begin 00 iets van "... must be the reason why I'm king of my castle..."
Ik vind het maar niks, want die andere route was echt een snelle en goeie verbinding. Nu moest ik vanaf mijn toen nog vriendje met 80 of 82 of whatever naar het station en daar op 37 wachten. Terwijl het echt helemaal niet zo ver is. Ik was geloof ik een uur onderweg, inclusief het wachten op de volgende bus, want dat sluit ook zo lekker op elkaar aan met die tijden.

JAAAAAAAAAAA
Oud 25-07-2012, 14:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
True. Maar het stinkt wel heel erg, dus nu moet ik m'n bed verschonen. En het dekbed wassen.
Febreze
Oud 25-07-2012, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Dat nummer wordt stomtoevallig nu op Q-Music gedraaid En ik haat het.
Oud 25-07-2012, 15:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, teennagels zijn rood. Nagels linkerhand zijn rood. Volgens mij wordt nagellak dikker bij hoge temperaturen, want dit was een hele onderneming. Nu het moeilijkste: nagels rechterhand.
Oud 25-07-2012, 15:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik doe op mijn werk/in de praktijk ook heel vaak alcohol op mijn handen . Dat voelt echt super lekker <3. Vooral met dit weer.
Oud 25-07-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar niks, want die andere route was echt een snelle en goeie verbinding. Nu moest ik vanaf mijn toen nog vriendje met 80 of 82 of whatever naar het station en daar op 37 wachten. Terwijl het echt helemaal niet zo ver is. Ik was geloof ik een uur onderweg, inclusief het wachten op de volgende bus, want dat sluit ook zo lekker op elkaar aan met die tijden.

JAAAAAAAAAAA
Ja de aansluiting is wel ruk. Ik moest op Delft altijd overstappen op 82 (en er zit ene half uur tussen twee bussen). Maar doordat 37 zo vroeg aankwam, moest ik 25 min wachten ipv 15. :') Vooral erg als 82 ietsjes later vertrekt en je die kruist op CS. ;x Maar sowieso heeft 37 ene slechte verbinding, want 9 van de tien bussen komen daar aan met maximaal 5 minuten verschil. Dus je kan met die andere bussen altijd gelijk overstappen. Als 37 aankomt, is het helemaal leeg daar, geen bus te zien.

Citaat:
Dat nummer wordt stomtoevallig nu op Q-Music gedraaid En ik haat het.
Nee, toch, best leuk liedje.
Oud 25-07-2012, 15:15
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee, toch, best leuk liedje.
Nee. Het is echt niet om aan te horen.
Oud 25-07-2012, 15:16
Verwijderd
Ik heb ineens bedacht om droogrek met kleren OP de vensterbank te zetten. Nu staan de kleren in directer en langer zonlicht, en heb ik meer spatie op den vloer. En ik heb voor mezelf zonnewering.
Oud 25-07-2012, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Nee. Het is echt niet om aan te horen.
Tis wel echt een hangblijvertje.
Oud 25-07-2012, 15:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
@Lusi, die eerste taxi is inderdaad aan de deur geweest toen ik nog lag te pitten, toen moest ik een uur wachten en toen heb ik de hele tijd vóór de flat gewacht, meer dan een half uur en al die tijd geen taxi gezien. Maar goed, uiteindelijk ben ik gekomen waar ik wilde zijn, alleen twee-en-een-half uur te laat.

@Mr Soija: ik reis met de taxi omdat mijn spieren verzwakt zijn. Ik heb ook een scootmobiel maar ik had wat accu-laadprobleempjes. En ik moest een uur wachten omdat je bij de regiotaxi minimaal een uur van te voren een rit moet boeken.
Oud 25-07-2012, 15:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb vandaag een super leuk fijn zomerhoedje gekocht dat ook nog op mijn hoofd past! En je kunt hem zelfs binnestebuiten dragen
Oud 25-07-2012, 15:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb vandaag een super leuk fijn zomerhoedje gekocht dat ook nog op mijn hoofd past! En je kunt hem zelfs binnestebuiten dragen
Pics!
Oud 25-07-2012, 15:23
Vowel
Vowel is offline
Hoedjes staan mij niet. Sowieso hoofddeksels.
Oud 25-07-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Hoedjes staan mij niet. Sowieso hoofddeksels.
Heb je al 'n vleeshoed geprobeerd? Sugar Lee Hooper-stylo, jwz
Oud 25-07-2012, 15:25
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een hoedenkop, dus over het algemeen staan alle hoofddeksels mij wel. Helaas, af en toe.
Oud 25-07-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
@Lusi, die eerste taxi is inderdaad aan de deur geweest toen ik nog lag te pitten, toen moest ik een uur wachten en toen heb ik de hele tijd vóór de flat gewacht, meer dan een half uur en al die tijd geen taxi gezien. Maar goed, uiteindelijk ben ik gekomen waar ik wilde zijn, alleen twee-en-een-half uur te laat.

@Mr Soija: ik reis met de taxi omdat mijn spieren verzwakt zijn. Ik heb ook een scootmobiel maar ik had wat accu-laadprobleempjes. En ik moest een uur wachten omdat je bij de regiotaxi minimaal een uur van te voren een rit moet boeken.
Ah zo.
Oud 25-07-2012, 15:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar dan is ie aan één kant helder blauw en aan de andere kant bruin met mooie print
Oud 25-07-2012, 15:33
Miekje*
Miekje* is offline
Lief!
Oud 25-07-2012, 15:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoei, over zes uur zit ik op Mallorca
Oud 25-07-2012, 15:35
Vowel
Vowel is offline
Citaat: