Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja nee uiteraard niet
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Haha ok nou ja ik spreek in mijn eigen ervaring met mijn dochtertje van nu bijna 3. Maar die sliep na 5 weken braaf door, en daarvoor was het 1x rond 3 uur snachts voeden.... Maar je kan het natuurlijk minder treffen! Urenlang uitslapen is wel uit den boze natuurlijk, en zonder lieve oppas oma en opa kun je wat minder vaak de kroeg in natuurlijk
||
Citaat:
![]() Maar de grotere reden: ik heb nooit moeder willen worden. Mijn moeder wist het al toen ze 4 was. ![]() Ook krijg ik geen speciale gevoelens bij baby's of kinderen, tenzij je irritatie ook meerekent. ![]() Nope, dat wordt hem niet. |
![]() |
|
Nee, om de simpele reden dat ik niet fulltime voor kinderen wil zorgen. Verder vind ik kinderen wel erg leuk, maar ik hoef er zelf niet zo zeer een.
Toevallig was ik laatst wel na aan het denken over zaaddonatie (een kennis van me heeft het gedaan en wordt volgende maand pappa), en dat wil ik eventueel nog wel overwegen, indien het goede vrienden betreft, en ik dan af en toe pappa op afstand kan zijn en het Kind kan meenemen naar mijn ouders. Dat vind ik namelijk wel een beetje jammer, ik ben enig kind, en mijn ouders krijgen dus waarschijnlijk nooit een kleinkind en dat gun ik ze wel.
|
Ja, dan neem ik het kind gewoon mee naar de Efteling en Disneyland enzo
![]()
|
![]() |
|
Ik denk niet dat ik kinderen wil. Sowieso is mijn gezondheid nogal een issue. Zoals ik er nu bij hang gaat het sowieso niet. Bovendien slik ik medicijnen waarbij ik de neuroloog heb moeten zweren dat ik niet zwanger was/kon zijn/ momenteel wilde worden en deze medicijnen slik ik hoogstwaarschijnlijk ook de rest van mijn leven. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt behoefte heb aan kinderen. Mijn broer heeft twee kleintjes en ik vind het echt super om op ze te passen, maar écht 24 uur, 7 dagen per week... pfff. Als ik bejaard ben zal ik het wel missen, maar goed, ik verwacht eerlijk gezegd toch niet dat ik de 65 zal halen. Ooh en ik heb ook geen vriend (of vriendin) en dat hoef ik voorlopig ook niet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee. Er lopen al zeven miljard mensen op de wereld rond en ik wil niet dat het er mede dankzij mij nog meer worden. Adopteren zou ik misschien ooit wel willen als mijn financiële/relationele situatie daarnaar is en ik dan graag een kind zou willen. Maar voorlopig wil ik dat heel graag niet.
![]() |
![]() |
|
Wie post er ff dat stukje uit idiocracy, dat het hoogopgeleide stel uiteindelijk nooit een kind neemt door weloverwogen argumenten en dat de hillbillies er op los batsen, met stupificatie van het volk tot gevolg
![]()
|
Verwijderd
|
Ik wilde altijd al kinderen en nu heb ik er 1, het bevalt uitstekend; ik wil er sowieso graag nog eentje en misschien twee
![]() En waarom? Mja, het is gewoon heel leuk ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik wil wel kinderen, denk ik. Het lijkt me heel leuk om een kind op te voeden, al denk ik dat ik er tot na de kleutertijd niet zo kapot van zal zijn. Ik hou niet heel erg van kleine kinderen, maar als ze ouder zijn, tsjonge. Dan heb je gewoon een mens dat een combinatie is van jezelf en de persoon waar je (als het goed is) enorm veel van houdt dat almaar groter wordt. Dat lijkt me mooi.
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Nee. Ik vind sommige kinderen best leuk, als ze gaan lachen als ik gekke bekken trek, of als ze mij hun lolly aanbieden nadat ze 'm afgelebberd hebben of zoiets. Maar langer dan een dag of wat moet ik ze niet hebben, denk ik. Laat staan zo'n jaar of minstens 18.
Citaat:
En ik moet er niet aan denken dat ik ergens begin 20 al koters zou hebben. ![]() En oja, mocht ik ooit ervan overtuigd raken dat mijn genen eigenlijk beter zijn dan gemiddeld en dat dat eigenlijk niet kinderloos verloren mag gaan, dan kan ik altijd nog eicellen doneren. Beetje jammer wel dat dat volgens mij niet een heel geweldig proces is. Eigenlijk had ik een man moeten zijn met m'n donaties en m'n 'als ik kinderen wil dan pas heel heel laat'. ![]()
|
Ik hou van elmer omdat hij het meent <333 niks geen gespeelde arrogantie. Ook geen misplaatste arrogantie.
Maar goed, dat is natuurlijk offtopic. Ik moet wel zeggen dat soms een speciaal gevoel krijg als ik schattige baby's zie, maar als ik dan zie wat voor duivels het worden na een jaar, anderhalf jaar, dan pas ik. Zie bijvoorbeeld de aflevering generatie 2010 van 2 weken terug, wat een verschrikking dat gejank en dat eigen willetje ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wil jij later kinderen? Verwijderd | 61 | 02-11-2014 22:59 | |
De Kantine |
Wil jij (later) kinderen? TopDrop | 152 | 14-10-2007 16:07 | |
De Kantine |
Wil jij later kinderen? ik-mij | 285 | 10-03-2007 07:37 | |
Lifestyle |