Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2012, 17:02
Marslover
Marslover is offline
Hoi, ik heb een probleem, en daar wil ik graag meningen over horen!

Ik ben heel erg verliefd, op een vriend van me. Hij vindt mij ook leuk, verliefd-leuk.
Maar hij heeft een vriendin. Al anderhalf jaar. Hij voelt, ondanks zijn gevoelens voor haar, ook nog steeds wat voor haar, en wilt zijn relatie ook niet zomaar weggooien.
Maar hij is dus ook verliefd op mij. We hebben al meer dan een maand iedere avond gesprekken via WhatsApp, waarin hij ook echt letterlijk zegt dat hij veel voor mij voelt, maar dus ook voor zijn vriendin, en hij weet dus ook niet wat te doen.

Over een kleine drie weken zien we elkaar weer wekelijks, en we weten alle twee waar dat op uit zal lopen.
Wat we nu doen, is nog redelijk onschuldig, al bedriegt hij zijn vriendin nu al eigenlijk, maar als we dan zoenen, bedriegt hij haar écht. En daar voel ik me ook schuldig over, omdat ik dus zomaar een jongen 'afpik' van een ander... Maar ik voel ook echt heel veel voor hem.

Wat moet ik doen, volgens jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2012, 17:08
huntingyade
huntingyade is offline
tsja als je niet wilt dat hij helemaal vreemdgaat moet je gewoon niet met hem zoenen.
als jullie iets willen moet hij haar eerst maar dumpen.
Oud 09-08-2012, 17:14
Pluis
Pluis is offline
Wat heb je nou aan een jongen die wel roept dat ie jou heel leuk vindt, maar vervolgens niet voor je gaat? Waar dit op uitloopt is dat hij straks lekker van twee walletjes eet en dat jij je kut voelt omdat hij niet bij z'n meisje weggaat.
En hij vindt het allemaal dikke prima want hij heeft 2 leuke meisjes waar hij niet tussen hoeft te kiezen omdat niemand hem daartoe dwingt.

Ik zou heel duidelijk maken dat je hem alleen wil als hij helemaal voor je gaat en tot die tijd alle contact afhouden. Heel moeilijk, maar laat hem er maar wat voor doen als hij je zo leuk vindt als hij zegt.
Oud 09-08-2012, 17:37
Verwijderd
Als hij na anderhalf jaar al interesse heeft in andere bitches zit de relatie niet snor.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 17:40
Verwijderd
Wat pluis zegt. Geef hem de keus: of jij of zijn huidige vriendin.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 17:47
Marslover
Marslover is offline
Heel erg bedankt voor jullie reacties, als ik hem weer spreek wil ik sowieso eens een serieus gesprek met hem aangaan, maar dat gaat nu nogal moeilijk, omdat ik hier op vakantie geen internet op mijn telefoon heb (en dus geen WhatsApp), en via Facebook of MSN gaat ook niet, omdat zijn vriendin ook regelmatig op die accounts zit...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 19:05
Volk
Volk is offline
Hij is al vreemd aan het gaan, hij doet dingen achter haar rug om met een ander, dingen die hij niet zou doen als zijn vriendin erbij was. Ik snap niet wat je in zo'n klaploper ziet. Beetje van twee walletjes eten en jij vindt het nog goed ook. Hij vindt je duidelijk niet echt helemaal geweldig, anders was hij wel bij jou en niet bij haar.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 20:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hij vindt je duidelijk niet echt helemaal geweldig, anders was hij wel bij jou en niet bij haar.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2012, 10:01
feniks
feniks is offline
ja fijn, een vriendje waarvan je bij voorbaat al weet dat hij geen morele bezwaren heeft tegen vreemdgaan.
Go get him, tiger...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2012, 10:03
Marslover
Marslover is offline
Citaat:
ja fijn, een vriendje waarvan je bij voorbaat al weet dat hij geen morele bezwaren heeft tegen vreemdgaan.
Go get him, tiger...
Daar zat ik dus ook al mee... Hij gaat bij zijn huidige vriendin vreemd, dus waarom zou hij dat later niet bij mij doen?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2012, 11:12
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Daar zat ik dus ook al mee... Hij gaat bij zijn huidige vriendin vreemd, dus waarom zou hij dat later niet bij mij doen?
Ik denk dat dit al een beetje een antwoord is, hè?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2012, 12:51
Marslover
Marslover is offline
Citaat:
Ik denk dat dit al een beetje een antwoord is, hè?
Ja, ik ga sowieso een mail sturen, waarin ik uitleg wat ik voel, en dan zie ik wel hoe hij reageert.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten