Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik val niet op klootzakken. En als ik mensen zie die zo'n 'glad' uiterlijk hebben (glimmende jasjes en achterovergekamd haar met gel en van die rozenkransen om enzovoort) vind ik ze meestal maar eng. Op het eerste gezicht in ieder geval.
![]() Verder kan ik niet zelfstandig besluiten op wie ik verliefd word, maar ik voel me het meest aangetrokken tot jongens die aardig en verstandig zijn, die sociaal zijn en niet heel onzeker en waarvan ik het vertrouwen kan hebben dat-ie me goed behandeld en waar ik me veilig bij voel (wat niet zozeer betekent dat ie grote spieren moet hebben, maar wat terugslaat op aardig en te vertrouwen zijn en dat soort dingen). Ik denk dat het probleem er meer bij zit dat onzekere jongens minder snel opvallen, minder snel op meisjes afstappen en dat zelfs als er iemand op hen verliefd is (wat misschien al minder snel gebeurd doordat ze minder opvallen) dat ze er dan niet achterkomen/het niet ontdekken, omdat ze misschien minder snel durven te vragen 'hey, ik vind je leuk, jij mij ook?'
|
Verwijderd
|
Er zit nogal een groot gebied tussen een jongen die 'alles voor je doet' en niet meer 'gewoon doet wat hij leuk vindt' maar zijn vriendin 'elke dag ontbijt op bed brengt', met andere woorden een jongen zonder eigen initiatief en zonder enige ruggengraat, en een 'bad ass'. Je kunt prima een goede, vriendelijke jongen zijn zonder jezelf compleet aan de zijlijn te zetten voor een meisje.
|
![]() |
|
![]() |
Goos ik heb hier 1 goeie tip voor jou.
Koop een pot eiwitten het liefst bij bodyenfitshop.nl. Vervolgends neem je een abbo bij de plaatselijke gym. Je trained wat. Ya get shredded you become a sick cunt. Wanneer je shredded bent ga je na een plaatselijke discotheek. Zoiets als holly ofzo. Je gaat daar dansen en raven als zyzz (youtube hem). Vriend bitches komen op je af als bijen op honing af komen. Dus de motto is: Get shredded so the girls will be mirin (admirin) and de boys will be jelly (jealous). Let the mirers mire and the haters hate. xxx Romano zoon van zeus broer van hercules |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan ook normaal praten en gewoon zeggen dat de meeste vrouwen wel van gespierde mannen houden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meiden wat is voor jullie een perfecte jongen Theboy16 | 90 | 17-08-2013 19:59 | |
Liefde & Relatie |
wat zoeken meisjes over.het algemeen in jongens Gitaardude | 7 | 01-08-2013 17:17 | |
Liefde & Relatie |
wat willen meisjes? another breath | 52 | 17-02-2010 15:35 | |
Liefde & Relatie |
wat zoeken jongens in een meisje... Verwijderd | 53 | 29-08-2003 20:39 | |
Liefde & Relatie |
Wat zien jongens toch altijd in jongere meisjes? Amidala | 50 | 08-03-2002 21:00 |