Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2012, 22:52
firestartah
firestartah is offline
Hallo, ik ben een jongen van 17 en ik ben niet echt een van de magerste en knapste en grootste, maar ook weer niet afzichtelijk

maar wat willen meisjes nu eigenlijk precies qua gedrag van jongens?
want in films enzo hoor je altijd dat ze een lieve attente jongen zoeken die altijd klaarstaat maar ik ben altijd zo de lieve jongen geweest maar ik werd altijd 'gefriendzoned'.
Op zo grappige sites lees ik soms dat meisjes alleen 'assholes' daten en dan lach je daar wel eens bij maar als ik zo een beetje rondkijk zijn de supervriendelijke jongens die met alles rekeninghouden en die alles zullen doen voor hun meisje bijna altijd single, en de jongens die zich van niet veel aantrekken en gewoon doen wat zij leuk vinden hebben altijd het meisje...
Dus wat zoeken meisjes nu eigenlijk in jongens? want als ik zo eens rondkijk precies zoals je veel leest eerder een beetje een 'bad ass' dan een jongen die elke dag ontbijt op bed zou brengen om het zo te zeggen..

en altijd als ik een meisje leer kennen en wat gevoelens begin te krijgen leert dat meisje dus zo een stoere jongen kennen en valt daar dan op en als die relatie gedaan is klaagt zij dan bij mij over die stoere jongen, maar waarom kiezen meisjes dan elke keer opnieuw voor die jongen ipv de 'goede' jongen? is het dan zo een kinderlijk instinct van: ze willen wat ze juist niet kunnen krijgen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2012, 23:00
Croque
Croque is offline
Ze zoeken iemand die zichzelf is
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 10:12
Verwijderd
Wat ik, als meisje, het meest aantrekkelijk vind aan een jongen, is dat hij zichzelf is en zelfvetrouwen heeft.
En dat, als hij iets doet voor een meisje, het niet doet omdat hij graag bevallig gevonden wil worden, maar dat hij het doet omdat het uitzichzelf komt. Omdat hij zo ìs.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 12:13
Verwijderd
Iedereen is zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 13:19
Padzorz
Padzorz is offline
Wat je zegt is grotendeels waar. Over het algemeen zal een meisje eerder voor een 'badboy' kiezen dan voor iemand die er altijd voor haar is, altijd lief is enz ... dit komt waarschijnlijk omdat de relatie met die 'badboy' spannender is. Als een meisje tegen jou klaagt over die stoere jongen waar ze mee is dan zegt ze waarschijnlijk zo'n dingen als: "Hij is er niet altijd voor mij, ik weet niet of hij me graag ziet, ... " en dan vraag je jezelf af: "Waarom blijft ze in godsnaam bij die kerel?" dat is omdat het allemaal spannend is, ze weet niet of die jongen haar graag ziet (omdat hij het niet expliciet zal zeggen) en dus is ze onzeker en die onzekerheid zorgt voor aantrekking.

Dit wil niet zeggen dat je een klootzak moet worden, maar je moet gewoon zeker zien dat je geen 'sloef' bent dus niet altijd met haar instemmen (haar soms ook eens tegenspreken), proberen niet altijd conflicten uit te weg te gaan en als ze een slechte dag heeft en rot doet tegen jou dat ook niet apprecieren. Je moet niet kwaad worden en beginnen roepen, je moet laten zien dat je het niet pikt dat zij zo tegen jou doet en dat ze haar best zal moeten doen om het goed te maken.

En je zegt het zelf:
Citaat:
ze willen wat ze juist niet kunnen krijgen ?
Dat is in feite wat iedereen wilt. Als je iets zomaar krijgt zal je het niet apprecieren, als je er daarentegen voor moet werken wel. Dus als jij de 'nice guy (of sloef)' bent dan weet ze meteen dat jij achter haar loopt, dat jij alles voor haar zou doen, alles zou instemmen en dan wilt ze jou niet.

Ook moet je niet altijd geloven wat vrouwen zeggen dat ze willen, wat ze doen (hun daden) zijn veel belangrijker en betrouwbaarder.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 13:37
Em.
Em. is offline
Ik val niet op klootzakken. En als ik mensen zie die zo'n 'glad' uiterlijk hebben (glimmende jasjes en achterovergekamd haar met gel en van die rozenkransen om enzovoort) vind ik ze meestal maar eng. Op het eerste gezicht in ieder geval.

Verder kan ik niet zelfstandig besluiten op wie ik verliefd word, maar ik voel me het meest aangetrokken tot jongens die aardig en verstandig zijn, die sociaal zijn en niet heel onzeker en waarvan ik het vertrouwen kan hebben dat-ie me goed behandeld en waar ik me veilig bij voel (wat niet zozeer betekent dat ie grote spieren moet hebben, maar wat terugslaat op aardig en te vertrouwen zijn en dat soort dingen).

Ik denk dat het probleem er meer bij zit dat onzekere jongens minder snel opvallen, minder snel op meisjes afstappen en dat zelfs als er iemand op hen verliefd is (wat misschien al minder snel gebeurd doordat ze minder opvallen) dat ze er dan niet achterkomen/het niet ontdekken, omdat ze misschien minder snel durven te vragen 'hey, ik vind je leuk, jij mij ook?'
Oud 06-08-2012, 13:49
Verwijderd
Er zit nogal een groot gebied tussen een jongen die 'alles voor je doet' en niet meer 'gewoon doet wat hij leuk vindt' maar zijn vriendin 'elke dag ontbijt op bed brengt', met andere woorden een jongen zonder eigen initiatief en zonder enige ruggengraat, en een 'bad ass'. Je kunt prima een goede, vriendelijke jongen zijn zonder jezelf compleet aan de zijlijn te zetten voor een meisje.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 16:29
Maastrigtt
Maastrigtt is offline
Waar ik velen ook over hoor praten is duidelijkheid. Dames, wat bedoelen jullie daar precies mee?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 16:51
Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Iedereen is zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 23:06
Croque
Croque is offline
Citaat:
Iedereen is zichzelf.
Maar je kan je ook anders voordoen, en dan gaat de relatie nooit werken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2012, 11:17
Verwijderd
Als iemand zich anders voor doet is dat deel van z'n persoonlijkheid om zich zo te gedragen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2012, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Iedereen is zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 15:31
stefan888
stefan888 is offline
Zelfverzekerd zijn is echt een must
en verzorging: geurtje,gel enz.
Meeleven met meisjes als er iets is.
er voor ze zijn.

Dit is mijn mening.
Dus andere vinden dit mischien niet zo.
en ik ben een jongen dus meisjes kunnen hier beter op reageren.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2012, 23:54
barafranca
barafranca is offline
Goos ik heb hier 1 goeie tip voor jou.
Koop een pot eiwitten het liefst bij bodyenfitshop.nl.
Vervolgends neem je een abbo bij de plaatselijke gym.
Je trained wat.
Ya get shredded you become a sick cunt.
Wanneer je shredded bent ga je na een plaatselijke discotheek.
Zoiets als holly ofzo.
Je gaat daar dansen en raven als zyzz (youtube hem).
Vriend bitches komen op je af als bijen op honing af komen.

Dus de motto is: Get shredded so the girls will be mirin (admirin) and de boys will be jelly (jealous).

Let the mirers mire and the haters hate.

xxx Romano zoon van zeus broer van hercules
Met citaat reageren
Oud 10-08-2012, 14:49
stefan888
stefan888 is offline
Citaat:
Goos ik heb hier 1 goeie tip voor jou.
Koop een pot eiwitten het liefst bij bodyenfitshop.nl.
Vervolgends neem je een abbo bij de plaatselijke gym.
Je trained wat.
Ya get shredded you become a sick cunt.
Wanneer je shredded bent ga je na een plaatselijke discotheek.
Zoiets als holly ofzo.
Je gaat daar dansen en raven als zyzz (youtube hem).
Vriend bitches komen op je af als bijen op honing af komen.

Dus de motto is: Get shredded so the girls will be mirin (admirin) and de boys will be jelly (jealous).

Let the mirers mire and the haters hate.

xxx Romano zoon van zeus broer van hercules

Je kan ook normaal praten en gewoon zeggen dat de meeste vrouwen wel van gespierde mannen houden.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2012, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook normaal praten en gewoon zeggen dat de meeste vrouwen wel van gespierde mannen houden.
Hij zei t leuker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten