Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2012, 12:03
Dirk195
Dirk195 is offline
1

Laatst gewijzigd op 22-08-2012 om 16:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2012, 12:07
bierkoning
bierkoning is offline
niet zo aanstellen man, een kusje op de mond is toch niks.... als ze nou urenlange gangbangs heeft gehad zou ik zeggen ja terecht.

Maar nu niet zo aanstellen
Oud 21-08-2012, 12:15
bierkoning
bierkoning is offline
Zeg het haar, dat ze dat de volgende keer niet meer doet. Dat je je er niet prettig bij voelt. En ga volgende keer mee op vakantie dan kun je iedereen in haar buurt verwijderen
Oud 21-08-2012, 12:18
bierkoning
bierkoning is offline
Nou dan is er toch niks aan de hand, ze wilde het niet hij gaf een kusje en zij ging weg... prima toch.
Oud 21-08-2012, 12:18
Verwijderd
Praat erover dat je ermee zit maar val haar niet overdreven ermee aan, aangezien het niet heel extreem is en zij er weinig aan kon doen. Die jongen woont in frankrijk, je zal weinig met hem te maken hebben dus nja, uitmaken daardoor zou jammer zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 13:32
Vowel
Vowel is offline
Dus iemand zoent jouw vriendin tegen haar zin, daarvan geef je haar de schuld en je maakt het uit? Goed idee!

Ik snap dat je het naar vindt dat iemand je vriendin een kusje gaf, maar ze heeft hem duidelijk gemaakt dat ze het niet wil en ze heeft gezegd dat ze een vriendje heeft. Wat had ze nog meer moeten doen? Waarom ben je in godsnaam boos op háár?

Als ik jouw (ex)vriendin was had je kunnen stikken nu.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 14:15
bloodyb
bloodyb is offline
Denk dat je je een beetje druk maakt over niks. Lijkt mij weinig aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 14:28
feniks
feniks is offline
Ik hoop voor je dat het alleen bij 2 kussen is gebleven...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 14:44
icetea296
icetea296 is offline
Citaat:
wat wil je daar mee zeggen?
denk dat ze bedoelt dat ze misschien nog wel meer heeft gedaan op de vakantie
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 15:02
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
denk dat ze bedoelt dat ze misschien nog wel meer heeft gedaan op de vakantie
Dat lijkt me vrij sterk want ik denk niet dat ze er dan over was begonnen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 15:23
feniks
feniks is offline
Ow come on, het is toch vrij lafjes te noemen dat zo'n gozer haar 2 keer op haar bek moet pakken voor ze zegt dat ze een vriend heeft?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 18:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ow come on, het is toch vrij lafjes te noemen dat zo'n gozer haar 2 keer op haar bek moet pakken voor ze zegt dat ze een vriend heeft?
Ja, dat is ook zo, maar om dan meteen te stellen dat ze vreemd is gegaan (dat insinueerde je ) vind ik wel erg overdreven.

Het kan ook zijn dat ze gewoon de aandacht wel leuk vond of zo. Dat kun je goed of fout vinden, maar vreemdgaan is iets anders.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 20:44
Lente
Lente is offline
wat je vertelt gaat tuurlijk nergens over en ik wil je ook niet ongerust maken oid, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat zij zulke goeie vrienden (maar dan ook echt goeie) niet heeft verteld dat ze een vriend heeft. zulke dingen komen toch ter sprake?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 01:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou niet weten hoe je vriendin in die situatie beter had kunnen reageren. Ze zoent hem niet terug, duwt hem weg en zegt dat ze al een vriend heeft. Weet je zeker dat ze je eerder nooit ter sprake gebracht heeft? Het zou ook kunnen dat die jongen allang wist dat zij bezet was en koos dat toen even te vergeten, en ze toen hij haar kuste ze hem er nog eens aan herinnerde. En anders, soms komen vriendjes/vriendinnetjes helemaal niet ter sprake op vakantie als je ze niet hoeft aan te voeren als reden iemand niet te willen zoenen. Ik vind dus dat je je nu aanstelt door zo boos op haar te zijn.
Als je met vriendinnen op vakantie gaat krijg je vanzelf contact met jongens. Ik neem aan dat jij je vriendin leuk vindt, dus je hoeft er niet van op te kijken dat anderen dat ook vinden.
Wat moet je nu doen? Ik zou zeggen, stel je niet zo aan, er is niet eens iets gebeurd. Echter, jij laat nu zien dat je je vriendin totaal niet vertrouwt en als je hierom al zo boos wordt dat je overweegt het uit te maken geef je schijnbaar ook niet zo veel om haar en kun je het inderdaad beter uitmaken.
Oud 22-08-2012, 06:00
feniks
feniks is offline
Citaat:
wat je vertelt gaat tuurlijk nergens over en ik wil je ook niet ongerust maken oid, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat zij zulke goeie vrienden (maar dan ook echt goeie) niet heeft verteld dat ze een vriend heeft. zulke dingen komen toch ter sprake?
precies hierom krijg ik het idee, dat er wel eens meer dan een paar 'geprobeerde' kusjes waren.
Waar rook is, is vuur ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 06:26
Cherry Springs
Hoezo gaan jullie er vanuit dat dat de eerste keer was dat ze haar vriend ter sprake bracht?
Oud 22-08-2012, 07:40
Verwijderd
Citaat:
Hoezo gaan jullie er vanuit dat dat de eerste keer was dat ze haar vriend ter sprake bracht?
Citaat:
naja zei wilde het eigenlijk ook niet, maar die gast wist niet dat ze een vriendje had. haha ga ik doen
Hoe oud zijn jullie? Ik vind ook dat je je niet te druk moet maken. Het is wat vreemd dat het niet eerder te sprake komt, maar je vriendin heeft heel duidelijk aangegeven dat ze het niet wilde en dat ze een vriendje had.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 09:42
Verwijderd
Wees blij met de reactie van je vriendin. Die jongen woont notabene in Frànkrijk, dus die ziet ze nooit meer weer. En dan is een afscheidskus op de mond helemaal niet zo heel raar vind ik.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 11:01
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
precies hierom krijg ik het idee, dat er wel eens meer dan een paar 'geprobeerde' kusjes waren.
Waar rook is, is vuur ofzo
Tja, eh, ik vind het een nogal grote stap eigenlijk, tussen niet vertellen dat je een vriendje hebt en daadwerkelijk vreemdgaan. En nogmaals: als ze echt vreemd was gegaan, denk je dan echt dat ze erover was begonnen? Had ze het dan niet krampachtig geheim proberen te houden? Nu heeft ze allemaal "gezeur" dat ze gewoon had kunnen vermijden als ze haar mond had gehouden. Dat ze het achteraf allemaal aan haar vriend heeft verteld geeft toch al aan dat ze er zelf niet geheimzinnig over wilde doen?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 12:19
Cherry Springs
Nou, wat is er dan nog om te doen? Gewoon je eroverheen zetten dan.
Reageren

Regels voor berichten