Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou niet weten hoe je vriendin in die situatie beter had kunnen reageren. Ze zoent hem niet terug, duwt hem weg en zegt dat ze al een vriend heeft. Weet je zeker dat ze je eerder nooit ter sprake gebracht heeft? Het zou ook kunnen dat die jongen allang wist dat zij bezet was en koos dat toen even te vergeten, en ze toen hij haar kuste ze hem er nog eens aan herinnerde. En anders, soms komen vriendjes/vriendinnetjes helemaal niet ter sprake op vakantie als je ze niet hoeft aan te voeren als reden iemand niet te willen zoenen. Ik vind dus dat je je nu aanstelt door zo boos op haar te zijn.
Als je met vriendinnen op vakantie gaat krijg je vanzelf contact met jongens. Ik neem aan dat jij je vriendin leuk vindt, dus je hoeft er niet van op te kijken dat anderen dat ook vinden. Wat moet je nu doen? Ik zou zeggen, stel je niet zo aan, er is niet eens iets gebeurd. Echter, jij laat nu zien dat je je vriendin totaal niet vertrouwt en als je hierom al zo boos wordt dat je overweegt het uit te maken geef je schijnbaar ook niet zo veel om haar en kun je het inderdaad beter uitmaken.
||
![]() |
Citaat:
Waar rook is, is vuur ofzo ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |