|
|
|
|
Hee,
Ik heb de laatste tijd een beetje geld te kort Ik moet echt op wat dingen geld gaan besparen.. en was benieuwd of mensen hier daarvoor nog goede tips hebben?Ik heb op internet al wel de site http://omgaan-met-geld.nl gevonden waar veel goede tips op staan, maar ik was benieuwd of jullie er nog meer hebben? groetjes |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Dank voor het compliment over het Nibud! Ik kan natuurlijk als iemand van het Nibud niet gaan zeggen, dat je daar veel tips vindt...
Verder idd belangrijk dat je een overzicht maakt van je in- en uitgaven. Als je dat doet met het Persoonlijk Budgetadvies dan krijg je meteen te zien wat mensen in een vergelijkbare situatie gemiddeld uitgeven. Je ziet dan waar jij flink boven komt. Daarnaast is het belangrijk om van te voren voor je zelf te bedenken: waar wil ik zeker NIET op bezuinigen. Als je een prioriteitenlijstje maakt, bezuinig dan vooral op de zaken die je iets minder belangrijker vindt. Dan is het makkelijker om het ook echt voor elkaar te krijgen. Succes! |
|
|
|
|
|
Zo'n sheet geeft op een eenvoudige manier snel inzicht in waar je geld blijft. Erg nuttig om te weten. Een voorbeeld van waar je dat in Nederland (gratis) kan doen is bij Afas op www.afasjong.nl.
Succes!
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Werk, Geld & Recht |
Geld gestolen door zus mrj | 9 | 23-01-2014 02:09 | |
| Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete geld mickie56 | 18 | 15-05-2007 07:21 | |
| Werk, Geld & Recht |
Enquête over armoede en schulden onder jongeren poedelzzzz | 42 | 27-11-2006 10:12 | |
| Liefde & Relatie |
Geld voorschieten aan je lover Lunaaaaa | 77 | 16-08-2006 17:23 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stijgend tekort aan agenten door geldgebrek Atje85 | 28 | 26-06-2003 10:21 | |