![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() om er toch even op te reageren : die mensen zijn allemaal vrijwillig getrouwd, niemand heeft hen gedwongen. Als ze ermee willen kappen dan stappen ze naar een advocaat en gaan ze scheiden. Bovendien impliceer je met je kortzichtige denkbeeld dat een relatie alleen maar afhangt van hoe een vrouw zich gedraagt. Lijkt me meer de dynamiek van een relatie he. Jij bent niet verplicht om zo'n leven te leiden als je daar geen zin in hebt, daar heb ik het ook helemaal niks over gezegd ![]() |
![]() |
|
Dames en heren, voor dat dit topic compleet ontspoort het verzoek om de discussie ontopic te houden.
Discussiëren over de meerwaarde van het huwelijk mag op L&R. Daarnaast ook het verzoek aan iedereen om respectvol op elkaar te reageren. Dus niet iemand een "phag" noemen alleen maar omdat die een andere mening heeft dan jij.
|
Ik verleg wel opeens mijn grenzen op vakantie, in de zin dat ik seks heb met mijn vriend terwijl mijn schoonouders op het balkon onder het raam zitten. Maar dat is omdat we dan anders twee weken van elkaar af moeten blijven. Maar niet in de zin dat ik met een jongen stomdronken op het strand ga batsen omdat hij zichzelf en zijn pik zo geweldig vindt.
|
![]() |
||
Citaat:
tegenwoordig WERKEN vrouwen ook. misschien dat je het niet wist, dat vertel ik dan nu. Graag gedaan. jouw toon bevalt me helemaal niet. wat is precies het doel van je topic? verhalen over hoeveel chicks je op vakantie geneukt hebt? good for you. |
![]() |
||
Citaat:
Met zo'n instelling kom je niet eens aan een vrouw, succes ermee.
|
Verwijderd
|
Ik wil niet direct hele bevolkingsgroepen wegzetten, maar als je alleen maar een zeikvrouw hebt die ook nog eens dik en lelijk is, dan lijkt me de bouw ook wel dé plaats om te werken. Lekker stenen sjouwen, blikje bier opentrekken en niet nadenken, vooral niet nadenken.
Jammer dat het gebrek aan nadenken waarschijnlijk ook de oorzaak was van het verkrijgen van zo'n vrouw. De meeste mannen én vrouwen kunnen beter krijgen en worden vaak ook een stuk gelukkiger in hun leven. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||