Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2012, 01:59
Keylogger
Keylogger is offline
Ik was dus op vakantie toen ik 17 was, ik was dronken met mijn vrienden in de stad bij de zee... Anyway dus we zien 2 wijven lopen die ook dronken waren, ik als echte baas zei tegen hun of ze met ons willen gaan om wijn te kopen en wat chocola... Dus ze gaan mee, we gingen daarna naar het strand om wijn enz te drinken... Gingen een beetje tongzoenen en shit, daarna hebben wij hun uitgekleed en in de changingroom hokje - op het strand gebangd... Wij hebben alle 2 meisjes goed gepakt en ze vonden het ook behoorlijk lekker, heb dikke lul genetics feelsgood.jpg
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 02:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Je vraagt je af wat vreemde meisjes bedoelen als ze "hey jongetje" zeggen of glimlachen, maar je doet wel zoiets?

orly?.jpg

Oh en verder kick ik niet zo op seks hebben met random mensen, ik heb liever seks met mensen waar ik seks mee wil hebben.

Laatst gewijzigd op 22-09-2012 om 02:31.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 02:22
Keylogger
Keylogger is offline
Citaat:

Oh en verder kick ik niet zo op seks hebben met random mensen, ik heb liever seks met mensen waar ik seks mee wil hebben.

beta male?? Phag
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 02:28
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
beta male?? Phag
Goed punt.
Oud 22-09-2012, 02:59
Verwijderd
ik heb weleens seks gehad met vreemden ja. Ik wist toentertijd helemaal niet waar ik allemaal mee bezig was, ik wilde gewoon aandacht en normaal zijn. Echter ben ik nooit met dronken jongens in bed beland die uit onzekerheid de ganse tijd moesten benadrukken hoe fantastisch ze waren.
Jij hebt een dronken teef geneukt op een soa vakantie. Ik zie niet in wat daar zo bijzonder aan is en waarom je denkt dat dat iets goeds is. Genoeg wijven die zich vol laten pompen met drank en pik. Dat heeft niks met jou te maken verder dus je kan je misplaatste arrogantie achterwege laten.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 03:25
Keylogger
Keylogger is offline
Citaat:
ik heb weleens seks gehad met vreemden ja. Ik wist toentertijd helemaal niet waar ik allemaal mee bezig was, ik wilde gewoon aandacht en normaal zijn. Echter ben ik nooit met dronken jongens in bed beland die uit onzekerheid de ganse tijd moesten benadrukken hoe fantastisch ze waren.
Jij hebt een dronken teef geneukt op een soa vakantie. Ik zie niet in wat daar zo bijzonder aan is en waarom je denkt dat dat iets goeds is. Genoeg wijven die zich vol laten pompen met drank en pik. Dat heeft niks met jou te maken verder dus je kan je misplaatste arrogantie achterwege laten.
Haha ik deeed alleen mijn verhaaltje en dat commentaar
Anyway ja lekker he elke bitch neuken die je wilt, is beter dan trouwen he... Die wijven kosten alleen maar geld... Waarom zou ik trouwen? geld verdienen en dan aan mij thuiszittende vrouw geven die bijna geen flikker doet... "voor kind zorgen" afwassen koken en shit wordt natuurlijk heel moeilijk voor haar op een bepaalde punt...
Ik heb 2 maanden in de bouw gewerkt tijdens zomervakantie en heb gemerkt hoe hard deze mannen het hebben, en dan thuiskomen en dan gezeik van je vrouw horen bijvoorbeeld: je hebt geen tijd voor je kind of je verdient te weinig voor mij... Terwijl ze geen flauw benul hebben hoe hard ze het hebben. Later worden ze huisvrouwen lekker dik en lelijk, die al het geld van je vragen... Nee dank u.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 03:48
Verwijderd
Citaat:
Anyway ja lekker he elke bitch neuken die je wilt, is beter dan trouwen he... Die wijven kosten alleen maar geld... Waarom zou ik trouwen? geld verdienen en dan aan mij thuiszittende vrouw geven die bijna geen flikker doet... "voor kind zorgen" afwassen koken en shit wordt natuurlijk heel moeilijk voor haar op een bepaalde punt...
Ik heb 2 maanden in de bouw gewerkt tijdens zomervakantie en heb gemerkt hoe hard deze mannen het hebben, en dan thuiskomen en dan gezeik van je vrouw horen bijvoorbeeld: je hebt geen tijd voor je kind of je verdient te weinig voor mij... Terwijl ze geen flauw benul hebben hoe hard ze het hebben. Later worden ze huisvrouwen lekker dik en lelijk, die al het geld van je vragen... Nee dank u.
haha ik deed alleen mijn verhaaltje en dan dit verhaal dat helemaal niet gerelateerd is aan wat ik zei ''
om er toch even op te reageren : die mensen zijn allemaal vrijwillig getrouwd, niemand heeft hen gedwongen. Als ze ermee willen kappen dan stappen ze naar een advocaat en gaan ze scheiden. Bovendien impliceer je met je kortzichtige denkbeeld dat een relatie alleen maar afhangt van hoe een vrouw zich gedraagt. Lijkt me meer de dynamiek van een relatie he.
Jij bent niet verplicht om zo'n leven te leiden als je daar geen zin in hebt, daar heb ik het ook helemaal niks over gezegd ik zeg alleen dat het niet zo bijzonder is dat je een gewillige dronken slet hebt gepaald.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 08:18
Pluis
Pluis is offline
Dames en heren, voor dat dit topic compleet ontspoort het verzoek om de discussie ontopic te houden.
Discussiëren over de meerwaarde van het huwelijk mag op L&R. Daarnaast ook het verzoek aan iedereen om respectvol op elkaar te reageren. Dus niet iemand een "phag" noemen alleen maar omdat die een andere mening heeft dan jij.
Oud 22-09-2012, 15:14
Verwijderd
Dronken chicks op vakantie zijn te easy voor woorden. Daar hoef je niet stoer over te doen op internetforums.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 17:30
Kimvd
Kimvd is offline
ik zelf persoonlijk laat me op vakantie sneller gaan
maar dat doen de meeste dames denk ik
je drinkt en ja dan gaat veel vanzelf
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 17:33
Afrodiete
Afrodiete is offline
Nou sorry maar als ik drink en/of op vakantie ben verleg ik niet ineens mijn grenzen.
Oud 22-09-2012, 17:37
Kimvd
Kimvd is offline
ik zeg tog ik persoonlijk doe dat
en dacht dat, want niet iedereen is het zelfde
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Nou sorry maar als ik drink en/of op vakantie ben verleg ik niet ineens mijn grenzen.
Heel veel meiden/jongens wel. Denk toch wel het merendeel.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 20:04
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Heel veel meiden/jongens wel. Denk toch wel het merendeel.
Ik denk het niet. Oh Oh Cherso gevallen zijn niet echt de norm.
Oud 22-09-2012, 20:30
Verwijderd
Ligt er aan waar je komt. Er zijn vakanties met dat doel georganiseerd
Met citaat reageren
Oud 22-09-2012, 22:36
Monkey020
Monkey020 is offline
zou het wel eens willen mee maken of een one night stand
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het niet. Oh Oh Cherso gevallen zijn niet echt de norm.
Ik bedoelde meer de (jongeren)vakanties naar bv. Cherso/Sunny Beach. Daar is het wel zo ongeveer de norm..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 13:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik verleg wel opeens mijn grenzen op vakantie, in de zin dat ik seks heb met mijn vriend terwijl mijn schoonouders op het balkon onder het raam zitten. Maar dat is omdat we dan anders twee weken van elkaar af moeten blijven. Maar niet in de zin dat ik met een jongen stomdronken op het strand ga batsen omdat hij zichzelf en zijn pik zo geweldig vindt.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 16:17
Kimvd
Kimvd is offline
Citaat:
Ik bedoelde meer de (jongeren)vakanties naar bv. Cherso/Sunny Beach. Daar is het wel zo ongeveer de norm..
Dit soort vakanties draait het om drank en seks
Dat is gewoon zo
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 18:53
Monkey020
Monkey020 is offline
Citaat:

sowieso ga ik daar eens op vakantie lijkt me wel hard
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 18:15
Athene
Athene is offline
Citaat:
nou lekker anti-feministisch dacht ik zo.
tegenwoordig WERKEN vrouwen ook. misschien dat je het niet wist, dat vertel ik dan nu. Graag gedaan.
jouw toon bevalt me helemaal niet.
wat is precies het doel van je topic? verhalen over hoeveel chicks je op vakantie geneukt hebt? good for you.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 18:53
Afrodiete
Afrodiete is offline
Citaat:
Wat een gelul zeg, in welke tijd leef jij.
Met zo'n instelling kom je niet eens aan een vrouw, succes ermee.
Oud 25-09-2012, 12:01
Verwijderd
Ik wil niet direct hele bevolkingsgroepen wegzetten, maar als je alleen maar een zeikvrouw hebt die ook nog eens dik en lelijk is, dan lijkt me de bouw ook wel dé plaats om te werken. Lekker stenen sjouwen, blikje bier opentrekken en niet nadenken, vooral niet nadenken.

Jammer dat het gebrek aan nadenken waarschijnlijk ook de oorzaak was van het verkrijgen van zo'n vrouw. De meeste mannen én vrouwen kunnen beter krijgen en worden vaak ook een stuk gelukkiger in hun leven.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 12:42
Verwijderd
Citaat:
nou lekker anti-feministisch dacht ik zo.
Sowieso anti-feminisme.
Citaat:
tegenwoordig WERKEN vrouwen ook. misschien dat je het niet wist, dat vertel ik dan nu. Graag gedaan.
jouw toon bevalt me helemaal niet.
Nouja, ze doen alsof ze werken. Qua productie of intelligentie komen ze (dankzij de kleinere hersenen en slappe armpjes) nog niet in de buurt bij het niveau van een man.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 13:22
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 15:10
Pluis
Pluis is offline
Dit is het tweede en laatste verzoek om de discussie ontopic te houden.
Het bespreken van de rol van vrouwen in relaties mogen jullie op L&G bespreken.
Posts die er nog over doorgaan worden verwijderd.
Oud 25-09-2012, 16:06
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
maar nee ik heb geen seks met een vreemde gehad

Laatst gewijzigd op 25-09-2012 om 16:57. Reden: gedraag je dan ook gewoon.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 17:51
Verwijderd
Nee, ik heb geen seks met een vreemde gehad.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 18:50
Athene
Athene is offline
Nog nooit seks met een vreemde gehad, überhaupt nog nooit seks gehad, dus das lekker makkelijk
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 21:57
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Niet eens bijna.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 06:14
kevin89
kevin89 is offline
is wel eens voorgekomen (meerdere keren)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 06:38
feniks
feniks is offline
Nou, ik stel me altijd even voor. Gewoon een heel klein beetje decorum ben ik wel op gesteld. Niet dat ik ineens de verkeerde naam uitbrul tijdens het spanken/swaffelen/orgasme.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 08:51
Verwijderd
Wow, een summerfag op s.com? No alphas on the internet groetjes

ontopic: Nee
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten