Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hou gewoon al je werk bij en zorg dat je niet achter komt met al je werk. Dan komt het echt wel goed! Dus, gewoon je huiswerk maken en leren wanneer het nodig is. |
![]() |
|
dit klinkt als hetzelfde wat ze bij mij op school doen. ze gaan je in de derde klas bang maken voor de tweede fase en zeggen dat je serieus aan de slag moet omdat je anders gegarandeerd blijft zitten. je moet ook serieus aan de slag, maar niet zo serieus als zij je voorspiegelen. ik ga zelf nu naar de 6e en de afgelopen 2 jaar waren weliswaar meer werk dan de onderbouw, maar moeilijker was het zéér zeker niet. beetje zelfde niveau. al hangt dit wel af van de schoolsoort. qua leerwerk moet je het gewoon slim aanpakken. als je 2 dagen voor een toets leert, redt je die toets ook nog wel als je eht slim aanpakt! ow en wiskunde B is het enige vak dat écht killing is in de 5e klas van het VWO. hoop dat je hier wat aan hebt!
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, ik word ook wel onzeker hoor. Echt elke docent begint nu al over het schoolexamen en niet alleen het schoolexamen: Je moet erg echt hard voor werken én school is je hoofdbaan en neem geen bijbaantjes etc. Dat lijkt mij een beetje overdreven, maar er moet een kern van waarheid in zitten als iedereen dit zeg. Maar we zien het vanzelf!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het pushen en bang maken van docenten is gewoon omdat ze willen dat je uiteindelijk je diploma haalt en het beste met je voor hebben. Niet zozeer omdat het allemaal echt zo súpermoeilijk is. Maar er zal ook vast wel gepusht worden om de druk te vergroten en daarmee leerlingen beter te laten presteren, zodat de slagingspercentages van de school hoog blijven. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
NT in de bovenbouw mrfifagamer | 1 | 28-08-2016 09:01 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete: Praktische opdrachten in de 2e fase Asilymor | 14 | 25-03-2003 13:15 | |
Algemene schoolzaken |
1 jarige MAVO opleiding op het ROC. Moeilijk of niet? DigitalStorm | 19 | 03-07-2002 21:20 | |
Algemene schoolzaken |
2e fase moeilijk?? Jessica K. | 29 | 19-06-2002 20:37 | |
Liefde & Relatie |
2e fase, moeilijk????? Jessica K. | 5 | 05-06-2002 14:37 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Hoe moeilijk is Natuurkunde in de 2e fase???? Narrator | 9 | 25-04-2001 15:35 |