Advertentie | |
|
![]() |
|
Hey
Alles ok dude? IK heb bijna het zelfde probleem. En zelf heb ik ook die inschrijf formulier van het roc voor mavo. Email me please I need your help! A.mekmassi@chello.nl En vertel me wat de kosten zijn van zo'n eenjarig mavo examen jaar. En geloof me ik heb ook veel capaciteit en aangezien ik nu pas het gebruik zie ik alleen maar 8 en 7 en 9 op me eind toetsen echt. Dus email me
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hallo digitale storm Email me ff
Ik zit in het zelfde probleem als jou. a.mekmassi@chello.nl Ik hoop echter niet dat je me gewoon negeert Met vr Mazzels
|
ik zit echt met precies hetzelfde probleem als jou!
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Als je VWO aan kan, zou ik dat proberen!
Dat kan je schriftelijk doen. www.nti.nl Tip: NTI is véél goedkoper dan LOI! Helaas heeft het NTI niet alle vakken, ze hebben geen Natuur- en Scheikunde... Ik doe nu Wiskunde-A bij het NTI, en Natuurkunde en Scheikunde bij het LOI (die hebben ze niet bij het NTI). Heb dit jaar Engels en Nederlands afgesloten, hoewel, eind juli nog mondelinge examens (staatsexamen). (Overigens zijn Natuur- en Scheikunde bij het LOI *extreem* moeilijk... Mijn leraren bij studiebegeleiding hebben er meestal moeite mee als ik ergens niet uit kom, soms komen zij er ook niet uit... ![]() ![]() PS. Deed jij ook mee met die modeshow vorige week? Mijn vader is beheerder van het OLC op het ROC. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat raar zeg. haha =) |
![]() |
||
Citaat:
Oke ga dan mavo en havo doen..Dan kan je daarna 1 jaar hbo gaan doen en dan je propedeuse halen en zo naar de universiteit gaan, maar ik vraag me af of dat wel mogelijk is voor een vbo-leerling.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dank u.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|