Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2012, 20:32
MarcWeller
MarcWeller is offline
Hallo ik zal me maar eerst even voorstellen,
Ik ben jongen van 15 uit het zuiden van het land, nu zit ik al een tijdje met een probleem, sinds ik bij een supermarkt ben gaan werken, vind ik een van me collega’s dus heel leuk, nu het een tijdje uit is met haar vriend, wil ik gaan proberen wat op te bouwen, ze doet wel altijd aardig tegen me, af en toe wat xxx jes achter berichten, en praten we wel veel, laatst waren we op een feest, en was ik eigenlijk voor het grootste deel van de avond alleen met haar, en dat ging ook wel goed, wat gedanst, wat gepraat , af en toe even een knuffel, nog mee met haar naar huis gelopen, en een dikke afscheids knuffel gegeven, zei ook nog een keer ’‘ ik hou van je ’‘ maar weet dit nou niet of ze dronken was of voor de gein of gemeent, maar hierkomen de problemen:
-ze gaat dus erg veel nog om met haar ex, ze blijft daar soms slapen na feesten of hij bij haar na feesten,
-en aangezien we ook collegas zijn, wil je niet dat je alles verpest door een Blauwtje te lopen,
-Ze komt ook uit een ander deel van de regio, dus ik kan eigenlijk niemand van haar vrienden en vriendinnen,
- ze zit een klas hoger,
- voor de rest heb ik maar 1 keer een vriendin gehad in de eerste, maar dat was ook een korte knipper licht relatie, dus ik weet ook niet goed hoe ik alles moet aanpakken,
-We spreken elkaar eigenlijk nooit buiten feesten en werk,
-Ik ben niet echt zelfverzekerd, ik heb een klein beetje acne, wat rode plekjes en wangetjes en voorhoofd, maar niet heel erg, voor de rest ben ik wel gespierd, vooral in de armen, vanwege een lange tijd geen vriendin , ook heb een bril, maar dat lijkt me geen probleem heb zon grote rayban, ik verzorg me ook goed,
-Ik kan ook voor geen meter dansen, dus dat gaat ook niet echt goed bij feesten, En past meestal als ik heb geblowd of gedronken heb, voel ik me meer op me gemak en zelf verzekerder
-Laatst tijdens werk, zei een andere jongen tijdens een pauze dat ik dus verliefd zou zijn op twee meiden, haar en een andere collega, waar zij bij zat (de gene ) Dus ik zat daar end en zei met men stomme blozende kop dat ik kon garanderen dat 100% niet was

En waarom ik dit post, omdat ik me gewoon geen raad weet
Ook wist ik geen orginele titel,
Maar ik hoop dat ik een beetje hulp zou kunnen krijgen,
Advertentie
Oud 26-08-2012, 21:15
MarcWeller
MarcWeller is offline
Iemand met snelle tips zou handig zijn, want morgen is er weer een feest, en zij zal ook weer zeker zijn, maar ze zal wel met een groepje zijn.
Oud 26-08-2012, 21:18
Rokkenjager
Rokkenjager is offline
Ik zou gewoon er voor gaan, nooit geschoten is altijd mis. En ookal loop je een blauwtje boeien, er lopen nog genoeg meisjes rond, ik zou er gewoon voor gaan. Niet denken maar doen.
Oud 26-08-2012, 21:50
MarcWeller
MarcWeller is offline
Een blauwtje lopen is niet erg nee, maar het awkward moment als je weer samen moet werken
Oud 27-08-2012, 11:13
Rokkenjager
Rokkenjager is offline
ach wattan moet je gewoon niet aan denken, en op zoek naar een ander
Oud 27-08-2012, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Een blauwtje lopen is niet erg nee, maar het awkward moment als je weer samen moet werken
Welnee. Dat valt hartstikke mee.
Oud 27-08-2012, 15:49
MarcWeller
MarcWeller is offline
Ik geef het dan toch maar een kans
Oud 27-08-2012, 22:01
Rokkenjager
Rokkenjager is offline
succes!
Oud 28-08-2012, 11:23
bierkoning
bierkoning is offline
hoe was dat feest? gelukt ?
Oud 28-08-2012, 20:58
MarcWeller
MarcWeller is offline
Nee, niet echt, ze was er niet, heb nog ge smst en whatsappt, maar ze reageerde geen eens, ik geef het ook op, ze wil me lijkt wel niet meer zien, alles zo kort af mogelijk en zo, echt mindfucked right now, eerst vet aardig doen, en daarna gewoon negeren, snap er niks, maja dat zijn vrouwen
Oud 28-08-2012, 23:46
Afrodiete
Afrodiete is offline
Ach jongen je bent nog jong. Dat het nu niet wilt lukken betekent niet dat het nooit lukt.
Maar iedereen is wel eens onzeker, dat is niets vreemds, zolang je die onzekerheid maar niet gaat verbergen door te drinken en/of te blowen. Vaak zijn meisjes net zo onzeker over zichzelf.
Oud 29-08-2012, 11:35
MarcWeller
MarcWeller is offline
komt wel goed
Oud 30-08-2012, 08:11
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Nee, niet echt, ze was er niet, heb nog ge smst en whatsappt, maar ze reageerde geen eens, ik geef het ook op, ze wil me lijkt wel niet meer zien, alles zo kort af mogelijk en zo, echt mindfucked right now, eerst vet aardig doen, en daarna gewoon negeren, snap er niks, maja dat zijn vrouwen
Ehm nee.

Mobiel stond uit.
Mobiel ergens vergeten.
Mobiel beltegoed was op.

Er zijn genoeg redenen.

Ze was moe.
Ze had geen zin.
Ze mocht niet.

En nu geef je op? En nu denk je dat je geen kans meer maakt...

Ik snap niet waarom die mensen hierbovenmij zulk soort dingen posten, Ik heb je redenen gegeven en er zijn nog meer...

Ga ervoor, Wanneer zie je haar weer?

En als het zws niet lukt, Is het niet "Het einde van de wereld" Maar dan heb je gewoon een paar rotweken.

En zelf hou ik ook niet van feestjes, Benouwd hok harde muziek. Maar voor mij is dat omdat ik er niet goed tegen kan.
Oud 30-08-2012, 12:34
MarcWeller
MarcWeller is offline
Oud 30-08-2012, 15:47
Sebastien
Sebastien is offline
kan het zijn dat ze jou heel leuk vond, maar toen jij zei dat je haar niet leuk vond ze dacht dat jij haar niet meer hoefde, en je dus maar zo rot ging smsen? en anders egwoon kijken hoe ze op eht werk tegen je is.
Oud 30-08-2012, 18:06
MarcWeller
MarcWeller is offline
Sebatien Jij denk dus precies het zelfde als ik nu denk
Maar werken doen we niet meer veel samen, hoogstens 1x in de 2 weken, doordat school weer is begonnen,
Oud 30-08-2012, 18:08
Sebastien
Sebastien is offline
wn hoe is ze dan tegen je, normaal zoals jullie altijd tegen elkaar deden, of een beetje afstandelijk?
Oud 30-08-2012, 18:16
MarcWeller
MarcWeller is offline
zie net op twitter dat ze weer treug is met der ex, dus mensen dit topic kan gesloten worden,
Life goes on,
Oud 30-08-2012, 19:05
Afrodiete
Afrodiete is offline
Meiden genoeg.
Oud 30-08-2012, 21:19
MarcWeller
MarcWeller is offline
Meiden genoeg,,, Jup true story, Feesten te weinig, School meiden te bezet, Also true story
Oud 31-08-2012, 14:29
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
zie net op twitter dat ze weer treug is met der ex, dus mensen dit topic kan gesloten worden,
Life goes on,
Tsja dan is het niet anders...
Oud 31-08-2012, 21:24
Gekbestek
Gekbestek is offline
Citaat:
Meiden genoeg,,, Jup true story, Feesten te weinig, School meiden te bezet, Also true story
Overal zijn wel meisjes te bespeuren! Niet zo pessimistisch! Komt allemaal in orde :-) Hoort helemaal bij het tiener zijn! Single zijn heeft ook zijn voordelen :-)!
Oud 31-08-2012, 21:40
MarcWeller
MarcWeller is offline
Single heeft zeker zijn voordelen, ben ook blij voor dat meisje dat ze nu gellukig is met haar vriendje, maar het is gewoon even te lastig om iemand anders te vinden,
Oud 02-09-2012, 11:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Balen voor je! Ik sluit m voor je.

Regels voor berichten