Hallo ik zal me maar eerst even voorstellen,
Ik ben jongen van 15 uit het zuiden van het land, nu zit ik al een tijdje met een probleem, sinds ik bij een supermarkt ben gaan werken, vind ik een van me collega’s dus heel leuk, nu het een tijdje uit is met haar vriend, wil ik gaan proberen wat op te bouwen, ze doet wel altijd aardig tegen me, af en toe wat xxx jes achter berichten, en praten we wel veel, laatst waren we op een feest, en was ik eigenlijk voor het grootste deel van de avond alleen met haar, en dat ging ook wel goed, wat gedanst, wat gepraat , af en toe even een knuffel, nog mee met haar naar huis gelopen, en een dikke afscheids knuffel gegeven, zei ook nog een keer ’‘ ik hou van je ’‘ maar weet dit nou niet of ze dronken was of voor de gein of gemeent, maar hierkomen de problemen:
-ze gaat dus erg veel nog om met haar ex, ze blijft daar soms slapen na feesten of hij bij haar na feesten,
-en aangezien we ook collegas zijn, wil je niet dat je alles verpest door een

Blauwtje te lopen,
-Ze komt ook uit een ander deel van de regio, dus ik kan eigenlijk niemand van haar vrienden en vriendinnen,
- ze zit een klas hoger,
- voor de rest heb ik maar 1 keer een vriendin gehad in de eerste, maar dat was ook een korte knipper licht relatie, dus ik weet ook niet goed hoe ik alles moet aanpakken,
-We spreken elkaar eigenlijk nooit buiten feesten en werk,
-Ik ben niet echt zelfverzekerd, ik heb een klein beetje acne, wat rode plekjes en wangetjes en voorhoofd, maar niet heel erg, voor de rest ben ik wel gespierd, vooral in de armen, vanwege een lange tijd geen vriendin

, ook heb een bril, maar dat lijkt me geen probleem heb zon grote rayban, ik verzorg me ook goed,
-Ik kan ook voor geen meter dansen, dus dat gaat ook niet echt goed bij feesten, En past meestal als ik heb geblowd of gedronken heb, voel ik me meer op me gemak en zelf verzekerder
-Laatst tijdens werk, zei een andere jongen tijdens een pauze dat ik dus verliefd zou zijn op twee meiden, haar en een andere collega, waar zij bij zat (de gene

) Dus ik zat daar

end en zei met men stomme blozende kop dat ik kon garanderen dat 100% niet was
En waarom ik dit post, omdat ik me gewoon geen raad weet

Ook wist ik geen orginele titel,

Maar ik hoop dat ik een beetje hulp zou kunnen krijgen,