Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2012, 11:34
Martiño
Martiño is offline
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!

Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 1710!

Voor de verandering weer eens een ouderwets topic met openingspost en oldskool titel.

sann 82
Chick Rock 59
Martiño 46
Lorelei 45
Snebbeltje 42
Noedelhap 28
Lusi 26
Little Phoebe 20
Quintiano 18
Carn 17
MargotTenenbaum 15
fizzle-fluffy 13
Klaverhap 11
Ingegerd 10
Zeppelin 9
Macrador 8
Sergay 8
Etmakas 8
Turk February 7
Sarah 6
Strumley 4
ßuerp 4
Uomi 3
Chicka Little 3
kid606 3
Geel 2
Stefenootje 2
Commendatore 1
Paranoide 1
Oud 04-09-2012, 11:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jij bent eerder!
Oud 04-09-2012, 11:36
Verwijderd
Wel de andere titel!
Oud 04-09-2012, 11:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah
Oud 04-09-2012, 11:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik moet nu weg. Hopelijk heb ik wind mee want ik kan m'n spieren even niet vinden
Oud 04-09-2012, 11:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wel de andere titel!
Die titel had ik al bedacht en zelf al afgewezen
Oud 04-09-2012, 11:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oud 04-09-2012, 11:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke doei!
Oud 04-09-2012, 11:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Doe de titel van CR, die is veel leuker.
Oud 04-09-2012, 11:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
1 Avatar $2,782,275,172
2 Titanic $2,185,372,302
3 The Avengers $1,502,566,000
4 Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 $1,328,111,219
5 Transformers: Dark of the Moon $1,123,746,996

Wat een treurige top 5 highest-grossing films of all time. The Avengers? Transformers 3?

De lijst met inflatie-aanpassing is veel indrukwekkender:

1 Gone with the Wind $3,301,400,000
2 Avatar $2,782,300,000
3 Star Wars $2,710,800,000
4 Titanic $2,413,800,000
5 The Sound of Music $2,269,800,000
Oud 04-09-2012, 11:50
Martiño
Martiño is offline
En maar klagen dat het slecht gaat met de filmindustrie bioscopen hebben het nog nooit zo goed gedaan
Oud 04-09-2012, 12:04
Verwijderd
Awh, één van mijn favoriete characters uit The Walking Dead is in S02 aan zijn einde gekomen

Spoiler
Oud 04-09-2012, 12:08
Verwijderd
@Turk

Wat betreft Rutte; nogmaals, ik vind ook alleen dat hij weldegelijk MP-allure heeft. Dat is mijn mening en dat staat bij mij los van (zijn) inhoud. Ik begrijp dan ook niet zo goed wat je met je post bedoelt, daar ik voor mijn gevoel duidelijk was.
Oud 04-09-2012, 12:12
Verwijderd
Citaat:
oh ok
Oud 04-09-2012, 12:18
Verwijderd
Hallo het is mooi weer en ik heb een ijsje en een nieuw King Louie jurkje en beide kinderen slapen dus tijd voor me-time is er al een nieuwe aflevering van Wie trouwt mijn zoon?
Oud 04-09-2012, 12:22
Verwijderd
Foto van het jurkje?
Oud 04-09-2012, 12:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hallo het is mooi weer en ik heb een ijsje en een nieuw King Louie jurkje en beide kinderen slapen dus tijd voor me-time is er al een nieuwe aflevering van Wie trouwt mijn zoon?
Nee, maar er is wel Achter Gesloten Deuren! Dat is echt iets voor jou.
Oud 04-09-2012, 12:26
Verwijderd
Die pretentieuze pose is het resultaat van snel naar achteren hupen omdat de zelfontspanner op 2 seconden staat
Stiekem heb ik nog meer jurkjes gekocht maar deze is vandaag binnengekomen en draag ik nu!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg P1020097.JPG (387.3 KB, 24x gelezen)
Oud 04-09-2012, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar er is wel Achter Gesloten Deuren! Dat is echt iets voor jou.
Hmm daar las ik dingen over ja. Een soort van verfilmde Mijn Geheim-verhalen begreep ik?
Oud 04-09-2012, 12:28
Martiño
Martiño is offline
Ja!
Oud 04-09-2012, 12:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die pretentieuze pose is het resultaat van snel naar achteren hupen omdat de zelfontspanner op 2 seconden staat
Stiekem heb ik nog meer jurkjes gekocht maar deze is vandaag binnengekomen en draag ik nu!
omg, een foto van Moz! leuk jurkje!
Oud 04-09-2012, 12:29
Verwijderd
Wat zie je er leuk uit daar, Kat
Oud 04-09-2012, 12:33
Verwijderd
Ho hier moet ik niet zijn
Oud 04-09-2012, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Wat leuk
Oud 04-09-2012, 12:34
Verwijderd
Why thank you guys
Advertentie
Oud 04-09-2012, 12:51
Verwijderd
Ziet er goed uit, Klaverhapske
Oud 04-09-2012, 12:55
Hazel
Hazel is offline
Leuk meisje en leuke jurk
Oud 04-09-2012, 13:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Leuke pic
Oud 04-09-2012, 13:05
Verwijderd
Je ziet er ook altijd best wel jong uit en dan vind ik het weer gek dat je helemaal mama bent Maar dat is sowieso gek bij iedereen onder de 30 We zijn alleen nog maar vivamoeders gewend in deze maatschappij
Oud 04-09-2012, 13:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongejonge, tepels van vrouwen mogen niet meer openlijk op het forum maar die van mannen wel. Mag je straks ook geen borstvoeding geven op forummeets enzo?
Oud 04-09-2012, 13:07
Verwijderd
Wel als je het in een speciale spoiler doet!
Oud 04-09-2012, 13:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jeej, het gesprek voor bijstand was helemaal niet eng en vervelend de voorlichting was natuurlijk erg nutteloos (en het was binnen 30000 graden), maar het gesprek daarna ging prima. Aardige (en ook nog hete ) man, die mijn situatie heel goed begreep en me het idee gaf dat ik die bijstand waarschijnlijk gewoon krijg, ook zonder solliciteren
Oud 04-09-2012, 13:09
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Je ziet er ook altijd best wel jong uit en dan vind ik het weer gek dat je helemaal mama bent Maar dat is sowieso gek bij iedereen onder de 30 We zijn alleen nog maar vivamoeders gewend in deze maatschappij
Wat zijn vivamoeders?
Oud 04-09-2012, 13:09
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Jongejonge, tepels van vrouwen mogen niet meer openlijk op het forum maar die van mannen wel. Mag je straks ook geen borstvoeding geven op forummeets enzo?
<3

Dit doet me denken aan een paar vrienden van me, die vrouwen die borstvoeding geven in het openbaar HATEN met een intense passie.
Oud 04-09-2012, 13:10
Verwijderd
Citaat:
huh en er was net een nieuw tettenbeleid met nsfw-spolier en alles?
Citaat:
<3

Dit doet me denken aan een paar vrienden van me, die vrouwen die borstvoeding geven in het openbaar HATEN met een intense passie.
Hebben ze dan liever een baby die keihard krijst van de honger in het openbaar
Oud 04-09-2012, 13:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waar is Quis eigenlijk gebleven?
Oud 04-09-2012, 13:12
Verwijderd
Achter gesloten deuren is wel een ..tikkeltje slecht geacteerd. En het verhaal zit ook niet helemaal goed in elkaar. Ik lees toch liever een Mijn Geheim denk ik, dan ben je tenminste in 5 minuten door zo;n wauwelverhaal heen
Oud 04-09-2012, 13:12
Verwijderd
Bah, vrouwentepels!
Oud 04-09-2012, 13:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb gisteren Achter gesloten deuren gekeken en ik vond het echt bagger.
Oud 04-09-2012, 13:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Achter gesloten deuren is wel een ..tikkeltje slecht geacteerd. En het verhaal zit ook niet helemaal goed in elkaar. Ik lees toch liever een Mijn Geheim denk ik, dan ben je tenminste in 5 minuten door zo;n wauwelverhaal heen
De aflevering van vandaag staat ook al online, misschien vind je die wel wat (ik heb hem na 4 minuten afgezet )
Oud 04-09-2012, 13:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Er mogen net zo veel tetten als voorheen, zelfs meer! Het verschil is alleen dat ze in een spoiler moeten.
Oud 04-09-2012, 13:14
Verwijderd
Citaat:
De aflevering van vandaag staat ook al online, misschien vind je die wel wat (ik heb hem na 4 minuten afgezet )
haha, ik heb wel even genoeg na één hele aflevering
Oud 04-09-2012, 13:15
Verwijderd
Hebben INGRID EN DANIEL nooit gehoord van een combinatietest?
Oud 04-09-2012, 13:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
<3

Ik heb er absoluut geen probleem mee als een vrouw een kind in het openbaar borstvoeding geeft, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het irritant vinden als iemand echt midden op een plein ofzo even een tiet er uit wipt, de baby aanlegt en net nog geen knipperend bord bij staat van "HAI HIER BEN IK AAN HET BORSTVOEDEN EN MIJN RECHT ALS MOEDER AAN HET UITOEFENEN EN HATERZ GONNA HATE" etc.
Oud 04-09-2012, 13:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Volgens mij is het geen down dat zijn broertje had toch?

M aar het verhaal hangt wel aan elkaar van de logische fouten ja. Wordt die combinatietest trouwens standaard uitgevoerd (de nekplooimeting wel weet ik, maar die bloedtest ook?).
Oud 04-09-2012, 13:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat er op geen enkele manier kon worden achtergekomen of dat kind wel of niet gezond zou zijn vond ik ook nogal apart ja. Het leek net alsof er geen enkele test werd gedaan. Bovendien dat die echoscopist zei dat er bijna niets te zien was op de echo vond ik ook wel raar
Oud 04-09-2012, 13:20
Verwijderd
Mja zo demonstratief gebeurt kan ik me voorstellen dat men zich er aan stoort. Maar het kan ook gewoon zo discreet dat je niks ziet. En mensen die zich daar aan ergeren kunnen mijn shiny metal ass bijten. Wat willen ze dan, dat moeders met baby's huisarrest krijgen zolang ze borstvoeden ;x
Van het weekend voedde ik in het verste hoekje in een restaurant waar dus niemand zat. En toen kwam er een groep van vijf mensen aan, begeleid door de GARCON ;x die hadden blijkbaar net die tafel waar ik zat gereserveerd. Dat was dan weer een beetje awkward.
Oud 04-09-2012, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het geen down dat zijn broertje had toch?

M aar het verhaal hangt wel aan elkaar van de logische fouten ja. Wordt die combinatietest trouwens standaard uitgevoerd (de nekplooimeting wel weet ik, maar die bloedtest ook?).
Nee, Patau. En de combinatietest is voor Down, Edwards en Patau.
Verwijderd
Oh en nee, niet standaard. Nekplooimeting ook niet.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat er op geen enkele manier kon worden achtergekomen of dat kind wel of niet gezond zou zijn vond ik ook nogal apart ja. Het leek net alsof er geen enkele test werd gedaan. Bovendien dat die echoscopist zei dat er bijna niets te zien was op de echo vond ik ook wel raar
Nouja, dat je nooit 100% zeker kunt zijn klopt wel een beetje. Het is natuurlijk zo dat je een enorme hoeveelheid aan prenatale testen hebt, allemaal met hun eigen sensitiviteit (de kans op vals negatieven en vals postieven dus), en ook voor heel zeldzame dingen. De vraag is natuurlijk of je dan ALLES moet gaan testen, en dan nog ben je niet 100% zeker.

Regels voor berichten