Advertentie | |
|
![]() |
|
Zelda is vrij behoorlijk heel erg lineair, je hebt hooguit enige (en zelfs dat is beperkt) invloed op de volgorde van sommige dingen. Verder is er weinig RPG-achtigs aan extra items krijgen, zonder enige vorm van invloed / keuzes / etc. Begrijp me niet verkeerd, ik speel Zelda al jaren fanatiek, maar het is zeer zeker geen RPG, laat staan een góede RPG.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Oblivion en SKyrim
![]()
|
De Fallout serie is erg leuk als je van RPG's met een sci-fi tintje houdt
![]() ![]()
|
Divinity 2: Dragon Knight Saga is best een leuk spel.
De map is niet super groot maar heeft genoeg afwisseling en leuke kleine details, de combat is simpel maar vermakelijk. Er valt genoeg te questen en rond te dwalen en alles in in 3rd person. Het is objectief geen topper maar een erg goede B-titel. Je moet misschien even zoeken waar hij te koop is, en zorg ervoor dat het echt "Divinity2: Dragon Knight Saga" is en niet de standaard Divinity 2. Divinity 2 was niet af toen het op de markt kwam (dev had geen geld meer) en DKS is spel+expansion+fixes en extra content dus dat is de versie die je wilt.
|
Verwijderd
|
oke ik heb dus vrijdag skyrim gekocht en het is een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. maar. ik heb de main quests al af..(no life i know haha) ik doe niet gek veel sidequests misschien dat het daardoor komt en ik heb ook niet het gevoel dat het een kort spel is maar hij had wel iets langer gemogen van mij, verder ga ik nu gewoon alle side quests doen die duren denk ik nog lang genoeg.
ik speelde zelda op de wii... lol |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als storydriven RPG's je aanspreekt kan je ook eens kijken naar Neverwinter Nights, zowel één als twee. Daar zit namelijk een behoorlijk hardcore community achter die vaak enorm bedreven is in het maken van toffe content met veel goede dialoog en een van de moeilijkste dingen in een RPG; morele keuzes die er daadwerkelijk toe doen en goed uitgewerkt zijn.
Laatst gewijzigd op 30-10-2012 om 17:46. |
![]() |
||
Citaat:
Verder zuigt het spel inderdaad. Lijkt wel of er maar één dude op design zat zodat alles (scenario's, items) gecopy-paste moest worden. Dat team is overigens (weer) flink uitgebreid in de aanloop naar DA3, just sayin'.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En Morrigan was voor mij als schijnheilige slijmbal vrijwel onmogelijk, maar is inderdaad dus wel het beste voorbeeld. ![]()
||
Citaat:
![]() Zonder het zelf geprobeerd te hebben: het laatste zetje voor jou om DA1 te spelen, zou wel eens kunnen zijn wanneer je op 'funny conversation morrigan' zoekt o.i.d.. Kan me niet voorstellen dat dat niet zo is eigenlijk. ![]()
|
Oh, als we het toch over DA1 hebben, de The Stone Prisoner DLC geeft je Shale als extra character. En hoewel hij best heel aardig functioneert binnen je team, geeft hij ook vrij leuke gesprekken.
![]() Bovendien blijft hij je "it" noemen.
|
Verwijderd
|
Godverdomme wat krijg ik toch de schijt van Origin, Bioware en die onoverzichtelijke kutwebsites van ze. Hoe kan het nou mogelijk zijn dat ik op zowel Origin als Bioware kan inloggen met mijn account, maar in DA
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Welke DLC voor DA ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De golemn one waar ik het eerder over had is erg fijn, maar eigenlijk zijn vrijwel alle DLC er voor heel erg goed. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-11-2012 om 15:56. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb naast de DLC trouwens ook best lekker gespeeld met de uitbreiding van DA1. Mocht je een lijstje willen van shit die ik heb gespeeld, dan check ik mijn account wel ff voor je. Ik kwam er pas een paar weken geleden achter dat Witchhunt nog uitkwam nadat ik het spel al lang had uitgespeeld, dus daar kan ik je niets over vertellen.
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
The ledgend of zelda serie is hét prototype van een goede RPG zou ik zeggen. Ik snap jouw definitie niet zo, waarom zou je invloed op het verhaal moeten kunnen hebben, het gaat om het verhaal om RPG.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
MMORPG's AceSpade | 0 | 13-08-2011 13:16 | |
Games |
To PSP, or not to PSP. Verwijderd | 51 | 05-11-2006 11:55 | |
Games |