Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Op de middelbare heb ik - in de bovenbouw - nooit later dan tot 15:00 op school gezeten, en dat was eerder uitzondering dan regel. Kwart voor vijf is wel redelijk laat, maar goed, ik moet komend semester waarschijnlijk op dinsdag tot 18:30 in de collegebanken zitten. Je kunt er maar vast aan wennen
![]() En trouwens, zit je op alle dagen - met name die waarop je tot 16:45 les hebt, ook echt vanaf 08:30 non-stop in de schoolbanken? Als je nou op één zo'n dag om 11:00 o.i.d. begint, valt het nog makkelijk te overzien ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
het laatste wat wij konden hebben was 16:10, meestal had je dat 1 of 2 keer per week, en dan vaak nog 2 keer 14:15 en 1 keer 15:40, maar wij begonnen wel echt elke dag om 8:30 en hadden nooit tussenuren al vast op het rooster staan, dus dat was de rede. En de pauzes waren btw ook nooit langer dan 20 minuten
|
Aangezien ik in de bovenbouw veel vakken had, had ik vaak tot 16.00 uur les. Ik heb ook een jaar 1 dag per week tot 16.50 uur les gehad.
In de onderbouw was het vrijwel altijd uiterlijk 15.10 uur uit. In de onderbouw is het roostertechnisch ook makkelijker om weinig tussenuren te realiseren en dus vroeger uit te zijn. Hoe laat moet je elke dag beginnen en hoeveel tussenuren heb je? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vind ik dat rooster niet abnormaal. Begin je trouwens wel altijd om half negen (oid)? En heb je veel tussenuren?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begin meestal gewoon om 08.25 of soms om 09.15 of 10.20 en dan tot 14.10, 15.00 en heel soms 16.00. Ik heb wel veel tussenuren aankomend jaar, want ik ga naar de bovenbouw. Veel leerlingen hebben dan wel tot 16.00 les, maar ik, volgens mij, gelukkig niet. Edit: Dat laatste had je volgens mij niet tegen mij, maar goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Maandag: 13:00
Dinsdag: 15:05 Woensdag: 15:55 Donderdag: 15:05 Vrijdag: 14:15 Ik vind dit een vrij relaxed rooster, maar alleen dinsdag begint het tweede uur.
|
En ik klagen dat ik zo weinig heb..
Maandag vrij Dinsdag 10:15 tot 14:00 Woensdag vrij Donderdag 8:45 tot 14:00 met 2 tussenuren en pauze Vrijdag vrij Maar ik doe dan ook vavo en ben allang van vmbo af ![]() Op vmbo had ik ongeveer hetzelfde rooster als DAH. Laatst gewijzigd op 04-09-2012 om 23:53. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
En de nieuwe president heet... Saaitin! #1627 Verwijderd | 500 | 05-03-2012 20:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Begeleid wonen, help! thatgirl01 | 19 | 11-09-2011 13:13 | |
Algemene schoolzaken |
Bij ons wordt er misschien het 9e uur ingevoerd!! Love_Fulfilled | 71 | 18-01-2005 16:49 | |
Algemene schoolzaken |
aantal tussenuren alpha | 33 | 07-01-2004 21:00 |