Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2012, 15:07
Boompjess
Boompjess is offline
Hey mensen,

Ik vroeg mij af; wat vinden jullie van lichaamshaar? Ik heb het niet alleen over schaamhaar maar bijvoorbeeld ook, voor jongens/mannen dan, rug/schouder haar, borsthaar, etc.

Vinden jullie dit afknapper of maakt het weinig uit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2012, 15:11
Vowel
Vowel is offline
Zolang je geen tapijt op je rug/borst hebt (of een vacht over je hele lichaam ), maakt het allemaal niet uit. Mannen horen juist behaard te zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 15:11
Verwijderd
Ik vind lichaamshaar een afknapper.
Schaam- en okselhaar zijn okay, evenals een pleasure-trail en wat borsthaar.

Maar ik gruwel van overbehaarde billen, benen, schouders en rug.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 15:13
Vowel
Vowel is offline
Overbeharing. Het woord zegt het al. Als het teveel wordt is het niet meer mooi. Dat lijkt me logisch.

Maar ach, mannen horen haar te hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2012, 15:32
bierkoning
bierkoning is offline
En voor de vrouw vind ik gelden dat haar uiteraard op het hoofd hoort, en een streepje schaamhaar. verder niet
Oud 21-08-2012, 15:41
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
idd wat hun zeggen, alles moet met mate bij jongens vind ik, dus geen overbeharing dan is het goed
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 11:02
kkkkk
kkkkk is offline
Citaat:
En voor de vrouw vind ik gelden dat haar uiteraard op het hoofd hoort, en een streepje schaamhaar. verder niet
Lange wimpers vind ik anders ook erg mooi...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2012, 11:46
bierkoning
bierkoning is offline
haha ja oke wenkbrauw en wimpers standaard dan
Oud 23-08-2012, 16:02
Verwijderd
Ohh ik vind haar zoooooo goor he
Weet niet waarom!
Ik zou het er zo allemaal af willen scheren als ik 100% weet dat ik van niemand commentaar krijg.
Ook bij mijzelf
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 18:06
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ohh ik vind haar zoooooo goor he
Weet niet waarom!
Ik zou het er zo allemaal af willen scheren als ik 100% weet dat ik van niemand commentaar krijg.
Ook bij mijzelf
Je vindt haar goor? Dus ook je wenkbrauwen, haren op je arm, buik, benen, eigenlijk overal op je lichaam? Want overal zit haar.

Als ik jou was, zou ik ook maar niet mijn hele lichaam scheren, want dan krijg je overal stoppels.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 22:49
Mark52
Mark52 is offline
hahahaha Vowel weer met haar "haar is niet vies, haar is cool" campagne
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 22:56
Mark52
Mark52 is offline
On-topic: Ik vind dat een man iets meer haar mag hebben dan een vrouw. Persoonlijk trim ik mijn okselhaar, schaamhaar en borsthaar en ik heb helaas een beetje rughaar dat ik laat epileren.

Mannen met rughaar vind ik teveel op een aap lijken en mannen met teveel borsthaar en okselhaar ook. Ik heb zelf ook borsthaar maar dat trim ik kort waardoor het er verzorgd uit ziet (vind ik zelf ). Eigenlijk vind ik lange haren overal lelijk (behalve op je hoofd).

Vrouwen zie ik het liefst zo glad mogelijk. Een beetje schaamhaar (kort getrimd) mag wel, maar verder graag zo min mogelijk haar.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2012, 22:58
Verwijderd
Ik vind veel haar bij jongens ook echt niet sexy. Een beetje bijhouden is prima.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 01:47
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik vind lichaamshaar prima, ik maak me er niet vreselijk druk over. Mijn vaste seksmeneer ziet mijn schaamhaar graag lang dus meestal laat ik het groeien.
Oud 24-08-2012, 04:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
hahahaha Vowel weer met haar "haar is niet vies, haar is cool" campagne
Ik heb nergens gezegd dat haar "cool" is. Het is gewoon debiel om te zeggen dat haar "vies" is.

Haar is niet vies. Haar is haar. Wanneer je je niet wast, dán ben je vies. Wat valt daar nou niet aan te snappen?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Je vindt haar goor? Dus ook je wenkbrauwen, haren op je arm, buik, benen, eigenlijk overal op je lichaam? Want overal zit haar.

Als ik jou was, zou ik ook maar niet mijn hele lichaam scheren, want dan krijg je overal stoppels.
Jezus. We hebben het hier over lichaamshaar en daar versta ik GEEN hoofdhaar onder. En wenkbrauwen ook niet.
haren op je arm, buik, benen, oksels, tenen, enzovoorts vind ik goor
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 21:07
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jezus. We hebben het hier over lichaamshaar en daar versta ik GEEN hoofdhaar onder. En wenkbrauwen ook niet.
haren op je arm, buik, benen, oksels, tenen, enzovoorts vind ik goor
Maar je snapt toch wel dat iedereen overal haar heeft? Vind je dan alle meisjes (en jongens!) goor? Want die scheren bijvoorbeeld echt hun armen niet hoor.

En waarom is armhaar vies en wenkbrauwen niet? Het is eerder andersom omdat wenkbrauwen bijvoorbeeld bedoeld zijn om zweet uit je ogen te houden. Dat lijkt me dan viezer.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2012, 23:08
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Bij een man hoort nou eenmaal lichaamshaar, veel haar.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2012, 15:55
spuiterke
spuiterke is offline
Ik heb enkel schaamhaar & okselhaar & beenhaar & armhaar!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 23:50
Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik vind behaarde mannen heerlijk en mannelijk.
Oud 05-09-2012, 23:56
Scarlet Spider
Scarlet Spider is offline
Ik ben best een behaarde jongen en ben daar best fier op, maar ben dan ook 18+
Toen ik puberde dacht ik ook: dat doe ik af, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb want het is mannelijk en geloof me, meisjes hebben liever een man met haar!

Ik heb borsthaar, getrimd okselhaar, wat dons op m'n buik, armen, benen, billen en schaamhaar trim ik netjes en ballen scheer ik en ik vind het best zo ^^
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 00:04
Afrodiete
Afrodiete is offline
Oud 06-09-2012, 00:07
Scarlet Spider
Afrodiete's reactie zegt het helemaal ^^
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 00:10
Sergay
Sergay is offline
Ik vindt het vies.. jongens met haar op de borst en baard vind ik een afknapper, sikje is ook lelijk.

Zelf ben ik onbehaard en ik heb een babyface, gladde buik en nog geen baardhaar gelukkig.. 20 jaar en van turkse afkomst. Okselhaar kreeg ik ook heel erg laat, tussen mijn 18e en 19e in ongeveer.
Ik weet nog in groep 8 toen ik 12 was ofzo.. had een jongen in me klas al een hele pluk okselhaar, kom ik 8 jaar later aan.. ben mijn genen ongelovelijk dankbaar voor dit.
Krijg ik ooit baardhaar dan laser ik het weg, vriendin heeft onharingssalon
Oud 07-09-2012, 08:59
Tinu
Tinu is offline
Ik wil hier geen onbeleefde dingen zeggen, maar dat is omdat je homo bent Sergay. Elke homo die ik ken is zot van volledig onbehaarde jongens. Er zijn er maar weinig die een bear willen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2012, 11:47
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik vind dat hier heel rare reacties tussen staan. Het idee dat haar iets heel smerigs is waar je zsm vanaf moet bijvoorbeeld. lichaamshaar is niet iets abnormaals hoor en zeker niet vies. Er is zelfs iemand die er van gruwelt, is dat niet wat overdreven?
Oud 07-09-2012, 12:02
Sergay
Sergay is offline
Citaat:
Ik wil hier geen onbeleefde dingen zeggen, maar dat is omdat je homo bent Sergay. Elke homo die ik ken is zot van volledig onbehaarde jongens. Er zijn er maar weinig die een bear willen.
Lang niet allemaal heur, ik denk dat veel wel een voorkeur hebben voor onbehaard, zoals ik maar er zijn ook genoeg die houden van een behaarde man, bear zoals jij zegt.
Ik durf te zeggen dat de meeste mannelijke homo's houden van een onbehaard vrouwelijke homo, omdat ze altijd vragen of je kont glad en onbehaard is.
Anders, kicken sommige vrouwelijke homo's op oer mannelijke homo's met een vachtje, toevallig ik niet.

Vannacht had een jongen de cam aan en hij had overal haar op zijn buik en borst, ik ging half over mijn nek terwijl hij vroeg of hij mocht langskomen.. helaas voor hem ;p
Oud 07-09-2012, 14:47
Em.
Em. is offline
Ik merk dat ik de afgelopen jaren qua 'smaak' meer richting mannelijk ben gegaan, en daar hoort voor mij o.a. lichaamshaar bij. Ik ben nog steeds geen baard-/snorfan, maar lichaamshaar maakt iemand voor mij wel mannelijker (mits gecombineerd met lekker brede schouders en kaaklijn en alles <3) en in tegenstelling tot zoveel jaar terug vind ik zo'n net niet helemaal optijd geschoren gezicht (met zo'n baardschaduw) soms echt wel wat hebben. En ik denk dat dat ook wel voor de rest van het mannelijk lichaam geldt, ik vind been-/armhaar niet mooi (ook niet per se lelijk), maar wel mannelijk en dát kan weer sexy zijn. Ik denk dat mijn ideale man (als ik die helemaal zeluf in elkaar kon zetten) ook niet helemaal glad en kaal was - dat idee vind ik zelfs een beetje eng - maar wel lichaamshaar zou hebben. Geen beer, maar ook geen geschoren lammetje zegmaar.
Oud 07-09-2012, 16:12
Scarlet Spider
Voor vrouwen (want bijna iedereen heeft het hier over mannen ) vind ik anders wel dat glad de norm is. Schaamhaar is iets anders voor mij, dat mag er in vele vormen zijn zolang het maar verzorgd en geen wildgroei is. Wat ik mij wel afvraag: scheren vrouwen hun armen? ^^ Het gebeurt nog redelijk vaak dat ik een vrouw met haar op haar armen zie maar evenveel keer ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 16:18
Em.
Em. is offline
Citaat:
Voor vrouwen (want bijna iedereen heeft het hier over mannen ) vind ik anders wel dat glad de norm is. Schaamhaar is iets anders voor mij, dat mag er in vele vormen zijn zolang het maar verzorgd en geen wildgroei is. Wat ik mij wel afvraag: scheren vrouwen hun armen? ^^ Het gebeurt nog redelijk vaak dat ik een vrouw met haar op haar armen zie maar evenveel keer ook niet.
Ik zou het idioot vinden om m'n armen te scheren.

En voor welk lichaamsdeel/welke lichaamsdelen is bij een vrouw glad dan de norm? Overigens lukt het bij míj in ieder geval amper om qua oksels en schaamhaar écht glad-glad te zijn, je kan wel al het haar wegscheren, maar het groeit vrij snel weer een beetje en er zitten sowieso altijd van die bultjes en dingen (door irritatie van het scheren), dus helemaal mooi en glad zoals in reclames - maar goed, dat zijn niets voor niets reclames - wordt het bij mij in ieder geval nooit.
Oud 07-09-2012, 16:22
Scarlet Spider
Citaat:
Ik zou het idioot vinden om m'n armen te scheren.

En voor welk lichaamsdeel/welke lichaamsdelen is bij een vrouw glad dan de norm? Overigens lukt het bij míj in ieder geval amper om qua oksels en schaamhaar écht glad-glad te zijn, je kan wel al het haar wegscheren, maar het groeit vrij snel weer een beetje en er zitten sowieso altijd van die bultjes en dingen (door irritatie van het scheren), dus helemaal mooi en glad zoals in reclames - maar goed, dat zijn niets voor niets reclames - wordt het bij mij in ieder geval nooit.
Nochtans heb ik al enkele keren gehoord van een vrouw dat ze wel degelijk haar armen scheerde, maar ik vraag me af of het eerder norm dan uitzondering is. Mij lijkt het ook vrij raar.

Met glad bedoel ik natuurlijk geschoren, en dan heb ik het over oksels en benen vooral. Heb ooit les gehad van een vrouw die het allemaal maar liet groeien en er dan nog plezier in schepte 's zomers in mouwloze shirts en in rokjes les te geven
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 16:26
Em.
Em. is offline
Citaat:
Met glad bedoel ik natuurlijk geschoren, en dan heb ik het over oksels en benen vooral. Heb ooit les gehad van een vrouw die het allemaal maar liet groeien en er dan nog plezier in schepte 's zomers in mouwloze shirts en in rokjes les te geven
Waar is die '' voor nodig?
Oud 07-09-2012, 16:29
Scarlet Spider
Citaat:
Waar is die '' voor nodig?
Om aan te geven wat mijn reactie was iedere keer ze het nodig vond haar armen op te heffen. Sorry maar ik vind wildgroei zowel bij mannen als bij vrouwen maar een vieze bedoening, zelf trim ik ook mijn oksels.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 16:35
Volk
Volk is offline
Citaat:
Om aan te geven wat mijn reactie was iedere keer ze het nodig vond haar armen op te heffen. Sorry maar ik vind wildgroei zowel bij mannen als bij vrouwen maar een vieze bedoening, zelf trim ik ook mijn oksels.
Zolang je maar weet dat jij het een vieze bedoening vindt en dat het geen vieze bedoening is. Je doet trouwens net of mensen zich moeten schamen om hoe ze zijn. Vind ik een beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:34
Scarlet Spider
Citaat:
Zolang je maar weet dat jij het een vieze bedoening vindt en dat het geen vieze bedoening is. Je doet trouwens net of mensen zich moeten schamen om hoe ze zijn. Vind ik een beetje jammer.
Geen enkele keer heb ik gezegd dat iemand zich moet schamen, Volk. Ik geef enkel mijn mening zoals iedereen hier, ik zeg toch niet dat mensen die het niet willen scheren het moeten scheren. En als ik zo over kwam, was het zeker niet zo bedoeld.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 20:08
Volk
Volk is offline
Citaat:
Heb ooit les gehad van een vrouw die het allemaal maar liet groeien en er dan nog plezier in schepte 's zomers in mouwloze shirts en in rokjes les te geven
Dit, dit laat het overkomen alsof die vrouw zich zou moeten schamen, alsof ze zich zou moeten bedekken. Maar het kan goed zijn dat ik het verkeerd had opgevat. Sorry daarvoor
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 20:32
Em.
Em. is offline
Citaat:
Geen enkele keer heb ik gezegd dat iemand zich moet schamen, Volk. Ik geef enkel mijn mening zoals iedereen hier, ik zeg toch niet dat mensen die het niet willen scheren het moeten scheren. En als ik zo over kwam, was het zeker niet zo bedoeld.
Voor mij betekent zoiets dat degene die je facepalmt iets (heel) doms of stoms doet/zegt/is, iets waar je je als gefacepalmde eigenlijk voor zou moeten schamen. Misschien bedoel jij een facepalm anders, maar ik vatte het zo'n beetje op zoals Volk doet, dat die docente zich eigenlijk heel dom gedroeg door haar oksels niet te scheren en dan toch haar armen op te heffen en alles.

Edit: en o ja dit soort topics horen niet op Seks, omdat het niet zoveel met seks van doen heeft (behalve dan dat je misschien eerder achter iemands behaardheid komt op het moment dat je er ook seks mee gaat hebben ) maar meer op zoiets als lifestyle. Ik verplaats dit topic even daarheen.
Oud 07-09-2012, 21:55
Scarlet Spider
Mijn excuses dames, ik had het helemaal niet zo bedoeld en hoop dat jullie mij kunnen vergeven
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 11:05
DAH
DAH is offline
Ik scheer me nergens, alleen mijn baard- en snorharen gaan er meestal af. Ik vind dat vooral mijn handen, polsen, onderbenen en 'schaamregio' (inclu 'treasure trail') behaard zijn. Als al mijn haar wat donkerder zou zijn, was waarschijnlijk ook mijn buik en borst redelijk behaard, maar het zijn dunne, zachte, blonde haartjes, dus...

Tenzij ik een vriendin zou hebbrn die echt wil dat ik mijn lichaamshaar op zijn minst trim, zal ik nooit iets doen om minder behaard te.zijn.
Oud 08-09-2012, 15:06
Hazel
Hazel is offline
Ik vind het geen afknapper. Heel veel rughaar is soms wel een beetje... veel, maar afknapper...neh.
Oud 19-09-2012, 17:20
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Voor ik mijn huidige "vriend" leerde kennen, waren mijn boyfriends steeds heel glad, amper borst- of rughaar.
Mijn huidige vriend heeft veel borsthaar dat soms wel langs de bovenkant van zijn tshirt durft piepen. Eerst wist ik niet goed wat ik ervan vond, maar nu vind ik het heerlijk.
Mannelijk.
Sterk.
Het zal wel in mijn oerinstinct zitten zeker
Met citaat reageren
Oud 21-09-2012, 18:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Borst en rughaar vind ik een afknapper. Harige benen bij mannen vind ik ook niet charmant maar geschoren vind ik al helemaal niets dus dan maar harig. Harige oksels vind ik okee zolang het niet van die lange plukken zijn maar een beetje bijgewerkt.
Oud 03-10-2012, 18:25
rrickk
rrickk is offline
Ik heb schaamhaar, beenhaar, okselhaar, konthaar en snorhaar,
Ik vind schaam en konthaar niet zo fris dus scheer het ook maar ook mn blonde snorharen haal ik weg
Met citaat reageren
Oud 05-10-2012, 16:42
Hakuna
Hakuna is offline
Bij mij gaat vrijwel alles aan overtollig haar op mijn hoofdhaar na eraf.

Heb daar dan ook een gegronde reden voor, daar ik als man vrouwelijk wil zijn en vaak jurjkes draag met een wijde open hals en soms (korte) mouwen dan ziet arm, buik of okselhaar natuurlijk niet uit. Dus eraf ermee! Ook mijn beenhaar scheer ik regelmatig bij zeker als ik weer ga wielrennen en 3/4 leggins draag wil ik zoveel mogelijk gladde benen hebben.

Intussen groeit mijn hoofdhaar gestaag door, zit nu al op ruim 45 cm. Moet uiteiindelijk over 3 jaar op 80 tot 90 cm lengte zitten.
Reageren

Regels voor berichten