Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2012, 19:33
Miekje*
Miekje* is offline
Andere topictitelsuggesties?

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Stefenootje 74
Sarah 45
fizzle-fluffy 43
Chick Rock 42
Klaverhap 31
sann 30
Noedelhap 28
Etmakas 27
Miekje* 25
Paranoide 20
Lusi 20
Luwte 18
Martiño 16
Commendatore 15
Quintiano 14
Pip 12
kid606 8
Carn 6
Qimm 5
Uomi 5
Trimm Trabb 4
Tink* 4
Macrador 3
umberto 2
Lorelei 2
Little Phoebe 1
Sadye 1

Oud 23-09-2012, 19:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Citaat:
lisa schreef:
Er zijn weinig mensen die online iets kunnen bestellen en dat het vrijwel altijd goed zit
Nouja ik ken superveel mensen die gewoon 'even snel een bikini halen bij de H&M' of al hun kleding uit de catalogi bestellen enzo.
Oud 23-09-2012, 19:34
Verwijderd
Vooral beha's. Die hebben per merk een andere pasvorm en maatvoering, dus je weet nooit wat je moet hebben denk ik het enige dat ik écht nooit online bestel.
Oud 23-09-2012, 19:35
Verwijderd
Eigenlijk moet je er gewoon één vinden die perfect zit en dan alleen nog maar dat merk+maat dragen.
Oud 23-09-2012, 19:35
Verwijderd
Fizzle, ik heb standaardmaten! En ik ben een mens!
Oud 23-09-2012, 19:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vooral beha's. Die hebben per merk een andere pasvorm en maatvoering, dus je weet nooit wat je moet hebben denk ik het enige dat ik écht nooit online bestel.
Ja beha's koop ik ook niet online. Behalve truitjes met ingebouwde beha, zoals in mijn nachthemd, maar dat doe ik inderdaad altijd van hetzelfde merk.
Citaat:
Eigenlijk moet je er gewoon één vinden die perfect zit en dan alleen nog maar dat merk+maat dragen.
Of gewoon steeds even gaan passen voor je het koopt
Je kunt toch niet onder al je kleding hetzelfde model aan?
Oud 23-09-2012, 19:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, ik heb standaardmaten! En ik ben een mens!
Ja ZIE het kan dus!
En ik weet dat het kan want alle meisjes in ons fashion-bestand hebben standaardmaten. Anders word je geen fashionmodel
Oud 23-09-2012, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Je kunt toch niet onder al je kleding hetzelfde model aan?
Als het een vrij standaard model is toch wel? Ja misschien niet onder dingen met een heel open rug oid, maar verder.
Maar ja, altijd precies dezelfde is natuurlijk ook maar saai.
Oud 23-09-2012, 19:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik sta trouwens ook ingeschreven he, volgensmij alleen omdat de baas me heet vindt, maar goed. We hebben ook wel echt opdrachten waar ik geschikt voor ben.
Ik sta dan ook niet in het fashion-bestand

Spoiler
Oud 23-09-2012, 19:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als het een vrij standaard model is toch wel? Ja misschien niet onder dingen met een heel open rug oid, maar verder.
Maar ja, altijd precies dezelfde is natuurlijk ook maar saai.
Nouja, een balconnette is bijvoorbeeld mooier onder een wijde hals en een plunge onder een diep decollete, en als je iets hogers aanhebt is het fijner een full cup te dragen omdat je dan meer steun hebt, en dan heb je nog een sportbeha en eventueel nog een half cup voor heul lage wijde halzen, en natuurlijk een strapless beha voor onder strapless dingen en inderdaad een beha zonder rug...
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom alle schoenen op zalando op het plaatje maat 45 zijn.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
echt? *kijk*
Oud 23-09-2012, 19:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom alle schoenen op zalando op het plaatje maat 45 zijn.
Waar zie je dan aan dat ze maat 45 zijn?
Oud 23-09-2012, 19:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee ik bedoel dat ze groot LIJKEN
Oud 23-09-2012, 19:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh doh inderdaad. Misschien zou dat beter zijn als ze aan een voet zitten
Oud 23-09-2012, 20:01
Verwijderd
Ik wil naar huiiiiiissss.
Oud 23-09-2012, 20:02
Verwijderd
Oh, laat ik jullie vermaken met iets genants. 50 Shades of Grey zit in m'n tas, zodat ik 'm op werk, onder 't eten, kon lezen
Oud 23-09-2012, 20:03
Verwijderd
Verwijderd
En ik ben nu aan het twijfelen of ik 'm ga lezen ipv stiekem forumen, maar forumen kan ik nog naast m'n werk doen, dat is met lezen wat moeilijker
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 23-09-2012, 20:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, laat ik jullie vermaken met iets genants. 50 Shades of Grey zit in m'n tas, zodat ik 'm op werk, onder 't eten, kon lezen
Verwijderd
Het regent En ik moest helemaal van de bushalte tot hier lopen. En nu zijn zelfs mijn sokken en mijn beha nat. Het is eigenlijk helemaal niet zo heel erg, maar ik moest het gewoon even zeurderig zeggen
Verwijderd
Ja ik lach mezelf ook keihard uit
Oud 23-09-2012, 20:05
Verwijderd
Hierna ga ik maar over op bouqetreeksjes uit de supermarkt, schijnbaar ben ik nogal vatbaar voor pulp
Oud 23-09-2012, 20:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh Sann als je pulp wil dan heb ik nog wel wat troep voor je, hoef je er geen geld aan uit te geven
Onder andere Hollywood Wives en iets van rock star.
Advertentie
Oud 23-09-2012, 20:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En ik ben nu aan het twijfelen of ik 'm ga lezen ipv stiekem forumen, maar forumen kan ik nog naast m'n werk doen, dat is met lezen wat moeilijker
Misschien kun je ergens een digitale versie downloaden?
Oud 23-09-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
doe het, sann.
Verwijderd
Oooo mijn lieve vriendje heeft een paar woorden en elke keer dat hij die zegt wil ik hem de mond snoeren omdat ze ZO IRRITANT zijn.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hierna ga ik maar over op bouqetreeksjes uit de supermarkt, schijnbaar ben ik nogal vatbaar voor pulp
Misschien kun je je eigen boeketreeks starten. Mr. Sanne: Vrouw, Hotelmanager en Jurist
Oud 23-09-2012, 20:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oooo mijn lieve vriendje heeft een paar woorden en elke keer dat hij die zegt wil ik hem de mond snoeren omdat ze ZO IRRITANT zijn.
Heb je hem dat al eens verteld?
Oud 23-09-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Misschien kun je je eigen boeketreeks starten. Mr. Sanne: Vrouw, Hotelmanager en Jurist
Omg <3 ik zit de laatste tijd te dubben over wat ik ga doen als ik mijn diploma heb straks, en ineens vallen alle puzzelstukjes in elkaar
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die vrouw bij Aad over eten: "Ik ben niet lastig, maar ik lust niet alles."
Verwijderd
Citaat:
Oh Sann als je pulp wil dan heb ik nog wel wat troep voor je, hoef je er geen geld aan uit te geven
Onder andere Hollywood Wives en iets van rock star.
ik vraag me af of ik normale pulp ook kan hebben, maar als je er vanaf wilt wil ik het wel (tijdelijk) overnemen hoor Maar ik moet nog 2,5 deel he.

Citaat:
Citaat:
doe het, sann.
evil zijn jullie Maar nee, 50 shades of grey downloaden op m'n werkcomputer is nog een slechter idee dan 'm gewoon gaan lezen

Citaat:
Ja, en superveel goede seks
Oud 23-09-2012, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Omg <3 ik zit de laatste tijd te dubben over wat ik ga doen als ik mijn diploma heb straks, en ineens vallen alle puzzelstukjes in elkaar
Ik dacht wil je nou hotelmanager en jurist worden? AMG ik ben een voorbeeld AMG, maar je wilt gewoon heel slechte boeken schrijven
Oud 23-09-2012, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Die vrouw bij Aad over eten: "Ik ben niet lastig, maar ik lust niet alles."
Aad met zijn NATURELLE KOOKSTERS
Niet al te grote spoilers pls ik ga 'm straks pas kijken
Oud 23-09-2012, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht wil je nou hotelmanager en jurist worden? AMG ik ben een voorbeeld AMG, maar je wilt gewoon heel slechte boeken schrijven
ja dat is mijn roeping weet ik nu. en jurist ben ik toch al? dat is me in het eerste jaar verteld, dat je al jurist bent als je rechten studeert. toen vond ik dat vet stoer.
Oud 23-09-2012, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Heb je hem dat al eens verteld?
Nee, want ik vind het tegelijkertijd heel grappig. Grappig en irritant tegelijk. En het is ook niet echt belangrijk genoeg om te zeggen, het is gewoon mijn pet peeve dat ik sommige woorden vervelend vind.
Oud 23-09-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
ja dat is mijn roeping weet ik nu. en jurist ben ik toch al? dat is me in het eerste jaar verteld, dat je al jurist bent als je rechten studeert. toen vond ik dat vet stoer.
Haha same :boks:

Omg, ik ben al 'iets' en ik heb er nog geen zak voor gedaan, IDEAAL
Oud 23-09-2012, 20:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik vraag me af of ik normale pulp ook kan hebben, maar als je er vanaf wilt wil ik het wel (tijdelijk) overnemen hoor Maar ik moet nog 2,5 deel he.
Ik kan het echt niet hebben, vreselijk

Citaat:
Nee, want ik vind het tegelijkertijd heel grappig. Grappig en irritant tegelijk. En het is ook niet echt belangrijk genoeg om te zeggen, het is gewoon mijn pet peeve dat ik sommige woorden vervelend vind.

Nouja als je met hem samen gaat wonen kun je het beter zeggen enzo denk ik dan
Oud 23-09-2012, 20:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, da bin ich wieder!
Oud 23-09-2012, 20:28
Verwijderd
Citaat:

Nouja als je met hem samen gaat wonen kun je het beter zeggen enzo denk ik dan
Ja, tegen die tijd zal ik het hem vertellen.

En hoi Phoebe! Elke keer dat ik een spin zie moet ik aan jou denken. :')
Oud 23-09-2012, 20:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hartstikke fijn ik heb mijn moeder van de week de stofzuigerzak laten verwisselen door jou. Omdat ik toen die spin had opgezogen en ik niet zo'n zin had die tegen te komen
Oud 23-09-2012, 20:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mr. Klaverhap. Moeder, Schrijfster en Notaris
Oud 23-09-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Hartstikke fijn ik heb mijn moeder van de week de stofzuigerzak laten verwisselen door jou. Omdat ik toen die spin had opgezogen en ik niet zo'n zin had die tegen te komen
Wat ben je toch een schattig watje. <3

Ik kwam vandaag bij het stofzuigen een spin tegen, en die kroop helemaal in elkaar en was duidelijk bang. Toen zei ik: 'hoi kleine vriend, kruip maar lekker verder hoor!' en liet hem leven.

(dit verhaal heeft verder geen clou)
Oud 23-09-2012, 20:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
evil zijn jullie Maar nee, 50 shades of grey downloaden op m'n werkcomputer is nog een slechter idee dan 'm gewoon gaan lezen
Ach, jij houdt de boel daar toch al draaiende Ze kunnen je gewoon niet ontslaan.

Citaat:
Ja, en superveel goede seks
Die boekjes verkopen supergoed, dus je gaat bakken met geld verdienen en dan heb je vanzelf duisent aanbidders
Oud 23-09-2012, 20:32
Martiño
Martiño is offline
Niet dat je die niet al van jezelf hebt natuurlijk
Oud 23-09-2012, 20:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
(dit verhaal heeft verder geen clou)
Ik vertel ook heel vaak zulke verhalen.
Oud 23-09-2012, 20:35
Qimm
Qimm is offline
Ik wilde dit weekend in bad en echt de moeder van alle pietjes (al onze grondspinnen in huis heten pietje en de kruisspinnen heten joris = belangrijke info) zat in mijn bad. Getverdemme. Dus douchekop aan en het 8-potige monster weggespoeld... of althans dat hoopte ik, maar misfortune was met mij en hij paste niet door het afvoerputje
Oud 23-09-2012, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde dit weekend in bad en echt de moeder van alle pietjes (al onze grondspinnen in huis heten pietje en de kruisspinnen heten joris = belangrijke info) zat in mijn bad. Getverdemme. Dus douchekop aan en het 8-potige monster weggespoeld... of althans dat hoopte ik, maar misfortune was met mij en hij paste niet door het afvoerputje
hahaha
Oud 23-09-2012, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ach, jij houdt de boel daar toch al draaiende Ze kunnen je gewoon niet ontslaan.

Die boekjes verkopen supergoed, dus je gaat bakken met geld verdienen en dan heb je vanzelf duisent aanbidders
Ontslag zou het me ook niet opleveren, wel m'n eerst waarschuwing vermoed ik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten