Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2012, 19:29
Verwijderd
Go
Advertentie
Oud 01-10-2012, 19:31
Verwijderd
sann 50
Carn 48
Stefenootje 42
Lusi 38
Quintiano 35
Trimm Trabb 31
Sarah 26
Klaverhap 23
Chick Rock 21
Miekje* 20
Martiño 20
Little Phoebe 18
Frayne 17
Commendatore 16
Pip 11
MargotTenenbaum 9
deadlock 8
Macrador 8
Thomas. 8
Ingegerd 7
kid606 6
Noedelhap 6
Paranoide 6
Sadye 5
Snebbeltje 4
Mc Kauw 3
Lorelei 3
umberto 2
Turk February 2
Schrödinger 2
Uomi 1
wie ben ik? 1
Noci 1
Havock 1
DAH 1
Panopticon 1
Oud 01-10-2012, 19:31
Verwijderd
hoi
Oud 01-10-2012, 19:32
Verwijderd
Hallo lieve Sarah. Die mens en dier beter maakt. Vooral mens.
Oud 01-10-2012, 19:34
Carn
Carn is offline
ik moest heel erg lachen om deze recensie van The 2nd Law:
http://www.roarezine.nl/2012/10/01/muse-the-2nd-law/
Oud 01-10-2012, 19:35
Verwijderd
ja, met dieren doe ik niet zo veel
Oud 01-10-2012, 19:36
Verwijderd
vandaag hadden mijn dieren onder de tafel geplast en er daarna met alle acht de pootjes doorheen gelopen en daarna rondjes gelopen door de kamer normaal zijn ze zindelijk hoor
Oud 01-10-2012, 19:36
Verwijderd
mijn dier is heel zindelijk en plast nooit in de kamer.
Oud 01-10-2012, 19:37
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, de lege opnamekaart is af. Nu nog een beestje verzinnen die DRINGEND INTENSIEVE ZORG nodig had. Hmmmm.
Verwijderd
Je kan vanalles zeggen over Muse, maar lui bezig? Het kost onzettend veel tijd en moeite om die nummers op te bouwen en te produceren en alles, met koren en strijkers en blazers en wat niet al. Maar goed.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
vandaag hadden mijn dieren onder de tafel geplast en er daarna met alle acht de pootjes doorheen gelopen en daarna rondjes gelopen door de kamer normaal zijn ze zindelijk hoor
Oud 01-10-2012, 19:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je kan vanalles zeggen over Muse, maar lui bezig? Het kost onzettend veel tijd en moeite om die nummers op te bouwen en te produceren en alles. Maar goed.
Nog hilarischer wordt het als je ook deze review leest, van dezelfde dude:
http://www.roarezine.nl/2012/09/28/mumford-sons-babel/

Right; dus als Muse een beetje hetzelfde truukje doet als voorheen is het waardeloos, maar als die hooiband van een Mumford & Sons het doet is het allemaal wel ok? Juist.
Oud 01-10-2012, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Je kan vanalles zeggen over Muse, maar lui bezig? Het kost onzettend veel tijd en moeite om die nummers op te bouwen en te produceren en alles, met koren en strijkers en blazers en wat niet al. Maar goed.
Dat doen ze zelf, denk je?
Verwijderd
Ach, hij heet Jeffrey.
Verwijderd
Ik houd helemaal niet van majeur musenummers Tot die conclusie kwam ik bij de nieuwe single, ofzo. Maar het was weer onverwacht fijn, dat hele album <3
Verwijderd
Hooiband
Verwijderd
Citaat:
Dat doen ze zelf, denk je?
Dat denk ik ja, heb de making of van het album gekeken. Vooral Matt is toch wel een bezig baasje.
Oud 01-10-2012, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Hooiband
(hooiwagenassociatie)
Oud 01-10-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Nog hilarischer wordt het als je ook deze review leest, van dezelfde dude:
http://www.roarezine.nl/2012/09/28/mumford-sons-babel/

Right; dus als Muse een beetje hetzelfde truukje doet als voorheen is het waardeloos, maar als die hooiband van een Mumford & Sons het doet is het allemaal wel ok? Juist.
Ik vind Mumford & Sons niets aan maar die nummers zijn zo tyfuscatchy GA WEG UIT MIJN HOOFD
Oud 01-10-2012, 19:43
Verwijderd
Wat leest dat irritant als mensen deze gebruiken wanneer die helemaal niet van toepassing is. Het verhaal krijgt dan iets raars.
Oud 01-10-2012, 19:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat denk ik ja, heb de making of van het album gekeken. Vooral Matt is toch wel een bezig baasje.
Nou, het is altijd een producer die aan de knoppen draait en zorgt dat alles puik klinkt; maar laat niet weg dat Bellamy wel erg begaan is als het gaat om de composities en allerlei lagen etc etc.
Oud 01-10-2012, 19:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hooiband
Ja, iets subtielere verwoording van wat ik er eigenlijk echt van vind, namelijk 'ontzettend overtrokken zweterige kutmuziek'.
Oud 01-10-2012, 19:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, het is altijd een producer die aan de knoppen draait en zorgt dat alles puik klinkt; maar laat niet weg dat Bellamy wel erg begaan is als het gaat om de composities en allerlei lagen etc etc.

Inderdaad, bezige baas.
Oud 01-10-2012, 19:48
Carn
Carn is offline
Maar goed, aan de andere kant, het is zijn fucking werk, muziek maken. Dus zo knap is het allemaal niet als je er elke dag de hele dag de tijd voor hebt.
Oud 01-10-2012, 19:49
Verwijderd
Ik vind dat die nummers gezongen door de bassist niet per se hadden gehoeven. Vooral Save Me is best wel tergend.
Advertentie
Oud 01-10-2012, 19:50
Miekje*
Miekje* is offline
Fucking kutkutkutkutkutkuthollandse Ga lekker weg uit Nightwish ofzo. Jij hoort daar helemaal niet.
Oud 01-10-2012, 19:57
Carn
Carn is offline
haha, ik moest echt 4 keer kijken voordat ik door had dat die dude geen DERP-face trok:

ah op de grote versie is het effect niet aanwezig.

Oud 01-10-2012, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hahaha
Oud 01-10-2012, 20:03
Miekje*
Miekje* is offline
Carn
Oud 01-10-2012, 20:04
Carn
Carn is offline
alhoewel ik die scheve kop nu ook als eerste in de grote versie zie
Oud 01-10-2012, 20:09
Miekje*
Miekje* is offline
Forumen en huiswerk maken gaat best tegelijkertijd Vooral al het om simpele oefeningen voor Nederlands gaat.
Oud 01-10-2012, 20:42
Miekje*
Miekje* is offline
*topic reanimeer*
Oud 01-10-2012, 20:43
Verwijderd
*kuch* Hoi Miekje! Hoe gaat het?
Oud 01-10-2012, 20:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*kuch* Hoi Miekje! Hoe gaat het?

Ja, gaat wel. Druk aan de arbeid ter voorbereiding op toetsen en in de stress omdat ik nog geen stage heb, maar verder wel ok.

Hoe is het met je inleiding?
Oud 01-10-2012, 20:45
Verwijderd
Af . Ik heb het van pure ellende maar gewoon random gemaakt en opgestuurd. Ik wil zo graag van het kloteding af zijn

Moet je school niet helpen bij je stage enzo?
Oud 01-10-2012, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Af . Ik heb het van pure ellende maar gewoon random gemaakt en opgestuurd. Ik wil zo graag van het kloteding af zijn

Moet je school niet helpen bij je stage enzo?
Oh Nou, het zal vast wel goed zijn.

Nee, mijn school doet daar in helemaal niks aan. Eigen verantwoordelijkheid enzo. School bemiddeld alleen in ruzies die kunnen ontstaan tussen de student en de praktijk waar hij/zij stage loopt.
Oud 01-10-2012, 20:51
Verwijderd
Oh, dat is stom. Voor wanneer moet het geregeld zijn dan?
Oud 01-10-2012, 20:52
Verwijderd
Hoi! Frayne, betekent je nieuwe naam eigenlijk ook iets? Of zijn het gewoon random letters die leuk klinken samen?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
simpele oefeningen voor Nederlands
Citaat:
School bemiddeld alleen in ruzies die kunnen ontstaan tussen de student en de praktijk waar hij/zij stage loopt.
Verwijderd
Het is zo apart hè, alleen RedBull heeft effect bij mij. Andere energydranken doen helemaal niks voor me.

*zit te stuiteren*

En jaja, ongezond, drink het ook heel af en toe.
Oud 01-10-2012, 20:53
Verwijderd
Oud 01-10-2012, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Frayne, betekent je nieuwe naam eigenlijk ook iets? Of zijn het gewoon random letters die leuk klinken samen?
Nou, eigenlijk is het de achternaam van een schrijver. Als in, van een boek wat ik gebruikte voor mijn werkstuk en wat vrij belangrijk is .

Ik ben altijd inspiratieloos, dus kijk ik in mijn omgeving en het is eerste wat ik zie en wat een beetje leuk is wordt het dan! Zo kwam ik aan Interglot en Frayne.
Oud 01-10-2012, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Het is zo apart hè, alleen RedBull heeft effect bij mij. Andere energydranken doen helemaal niks voor me.

*zit te stuiteren*

Joh, kan geen kwaad.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

*zit te stuiteren*

Qua werkzame ingrediënten scheelt het geen moer hoor. Maar wellicht dat de financiële klap die de aanschaf van een blikje Red Bull met zich meebrengt ook je hersenen in een defensieve modus brengt.
Verwijderd
Citaat:
Nou, eigenlijk is het de achternaam van een schrijver. Als in, van een boek wat ik gebruikte voor mijn werkstuk en wat vrij belangrijk is .

Ik ben altijd inspiratieloos, dus kijk ik in mijn omgeving en het is eerste wat ik zie en wat een beetje leuk is wordt het dan! Zo kwam ik aan Interglot en Frayne.
Frayne klinkt eigenlijk meer als een lief sprookjeselfje dan als een achternaam van een schrijver
Oud 01-10-2012, 20:55
Verwijderd
Ach. Ik vond het wel leuk, dus ik heb er niet te veel over nagedacht.
Oud 01-10-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Qua werkzame ingrediënten scheelt het geen moer hoor. Maar wellicht dat de financiële klap die de aanschaf van een blikje Red Bull met zich meebrengt ook je hersenen in een defensieve modus brengt.
Ik zat al te wachten op een Schrödinger-reactie.

Maar, ja, toch is het echt zo. Misschien moet ik het eens blind testen.
Oud 01-10-2012, 20:58
Verwijderd
Jolt Cola. Zo goed dat het in Nederland verboden is
Oud 01-10-2012, 20:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, dat is stom. Voor wanneer moet het geregeld zijn dan?
Ja, dat is behoorlijk stom. En dan ook nog eens te bedenken dat de stageplaatsen in mijn sector al helamáál niet voor het oprapen liggen.
Volgende week begint mijn stage al Officieel.
Oeps Faal
Oud 01-10-2012, 20:59
Verwijderd
Oei! Dat is stom! Maar het gaat je vast wel lukken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten