Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2015, 21:02
Thebestofgirl96
Thebestofgirl96 is offline
Heey
Ik wil voor de eerste keer me haar gaan verven. Heb van mezelf blond haar maar zou graag donkerblond/bruin willen.
Maar ik zou graag wat tips willen over welke haar verf ik het beste kan doen of dat ik gewoon naar de kapper ga en daar het laat verven.
En kan ik van blond haar naar donkerblond of bruin, zonder dat het een vreemde kleur word?
Hoop graag op tips of jullie ervaringen ermee.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2015, 21:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit hoort op Lifestyle. Ik verplaats je topic daarheen.
Oud 18-02-2015, 22:20
Elin3
Elin3 is offline
Tip, probeer de kleur eerst uit met een kleurspoeling. Ga pas met echte verf aan de slag wanneer je zeker weet dat je deze haarkleur wil. Terug gaan naar blond haar is namelijk onwijs slecht voor je haar! Een spoeling vervaagt vanzelf, dus dan is het minder dramatisch als de kleur niet goed is.
Oud 19-02-2015, 20:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben met Eline. Daarbij is het altijd goed om een bruin met een roodtint te nemen als je blond bent. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet of dat ook geldt als je natuurlijk blond bent, maar op geverfd blond wordt bruin een beetje groenig.
Oud 20-02-2015, 11:29
Elin3
Elin3 is offline
Neem geen roodtint! Ik verfde mijn donkerblonde haar mahonie, al snel vervaagde het roodbruin, maar de oranje gloed was enorm hardnekkig. Ik ben nu al anderhalf jaar bezig om het uit te laten groeien omdat ik geen andere manier wist om definitief van de oranje gloed af te komen.
Oud 20-02-2015, 17:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Neem geen roodtint! Ik verfde mijn donkerblonde haar mahonie, al snel vervaagde het roodbruin, maar de oranje gloed was enorm hardnekkig. Ik ben nu al anderhalf jaar bezig om het uit te laten groeien omdat ik geen andere manier wist om definitief van de oranje gloed af te komen.
Ik heb daar echt nog nooit last van gehad en ik spring toch regelmatig van kleur naar kleur mijn ervaring is dat van (geverfd) blond naar bruin gaan zonder roodtint of zonder het eerst rood te verven, er een groene gloed over komt. Dit kun je wel oplossen door je haar met ketchup te wassen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe lang dat effectief is.

Overigens helpt Head&Shoulders wel met verf, misschien gelijk een tip
Oud 20-02-2015, 18:07
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb daar echt nog nooit last van gehad en ik spring toch regelmatig van kleur naar kleur mijn ervaring is dat van (geverfd) blond naar bruin gaan zonder roodtint of zonder het eerst rood te verven, er een groene gloed over komt. Dit kun je wel oplossen door je haar met ketchup te wassen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet hoe lang dat effectief is.

Overigens helpt Head&Shoulders wel met verf, misschien gelijk een tip
Je wil niet weten wat ik geprobeerd heb om het er uit te krijgen, anti-roos shampoo, wassen met baking soda, strippen met olie. Uit laten groeien is nu het plan, en hoe graag ik ook wil, ik ga niet opnieuw verven tot dit er uit is.
Reageren

Regels voor berichten