Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ja, ik vind het altijd een geruststelling dat dingen nog veel erger kunnen. Dat betekent dat je het zo slecht nog niet hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder blijft het subjectief. Het is niet echt iets waar je het mee eens of mee oneens kan zijn. De één is jaren verdrietig om een gebroken hart, de ander haalt z'n schouders op als zijn moeder overlijdt. Ik wilde puur even aanstippen dat het verliezen van je liefde wel degelijk flink wat schade kan doen. Hoewel dat waarschijnlijk eerder betrekking heeft op de al wat stabielere en serieuzere relaties dan om de gemiddelde jeugdfling waar de ts het over heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 2 maanden verkering gehad, die jongen was echt men alles, ging vreemt, en ik heb het uit gemaakt.
Ik was er echt kapot van, maar als je vriendje vreemt gaat kan ik hem niet meer vertrouwen! Ik zeg natuurlijk niet dat jou meisje is vreemt gegaan, maar probeer voor veel afleiding te zorgen! Misschien dat je er geen behoefte aan hebt, maar ga lekker met je vrienden naar een grote stad, kan je de hele dag leuke meiden kijken. Ikzelf ga altijd sporten als ik me klote voel. Dingen die je van haar nog hebt: misschien een valenteinskaartje of id. verbranden, of in een envelop doen, dichtplakken, en afronden. Als je alle herrinnering van haar door je hele kamer verspreid hebt liggen wordt je doodongelukkig omdat je dan steeds aan haar denkt! maar wat Henk001 zegt is echt waar! geef het tijd, en alles komt goed! veel sterkte en succes! ik hoop dat je snel van je verdriet af bent!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is geen manier dat het in 1 keer weg is. Dit is zelfs wetenschappelijk bewezen (biologische stofjes in lichaam).
Wat je kan proberen is afleiding zoeken. De eerste weken (zeker bij een lange relatie) zijn het lastigst en gebeurd het heel vaak dat je ziek en/of misselijk bent. Je moet hier gewoon even doorheen, en daarna zo veel mogelijk afleiding zoeken. Hier boven zijn er al veel dingen daarvoor genoemd. Wat ook vaak helpt is je oude relatie niet teveel op te zoeken. Dan denk je er ook minder aan. Ik hoop dat je snel van je verdriet af bent! |
![]() |
|
Ik zou in ieder geval proberen die persoon niet tegen te komen en de foto's en alles verwijderen, je kan het niet goed verwerken als je er telkens aan herrinerd wordt ;o
over tijd gaat de liefdesverdriet wel weg, misschien pas na een hele tijd maar je komt echt wel een leuker persoon tegen ^^ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
(song)teksten die je raken.. ~~dolce~~ | 454 | 07-01-2004 14:16 |