Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2012, 17:36
Verwijderd
Continue!
Advertentie
Oud 06-12-2012, 17:37
Verwijderd
Sarah 60
Chick Rock 54
Frayne 45
Martiño 45
Snebbeltje 36
Quintiano 35
Carn 35
Little Phoebe 35
fizzle-fluffy 27
Stefenootje 24
Etmakas 20
Miekje* 18
Paranoide 14
sann 12
kid606 12
Ingegerd 11
Trimm Trabb 4
Noedelhap 4
Sadye 3
Klaverhap 3
deadlock 2
Turk February 1
Wout 1
Oud 06-12-2012, 17:43
Verwijderd
Waarom moet wiskunde zo moeilijk zijn
Oud 06-12-2012, 17:44
Verwijderd
wiskunde is niet moeilijk, je bent gewoon lui.
Oud 06-12-2012, 17:46
Verwijderd
Lui nee.
Oud 06-12-2012, 18:15
Verwijderd
Ik ben heel goed in wiskunde, hulp nodig?
Oud 06-12-2012, 18:59
Verwijderd
Wiskunde is best te doen IRL goeie uitleg verkrijgen.
Oud 06-12-2012, 19:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kindjes liggenop bed, ik kijk de disneyfilm af! goede leven
Oud 06-12-2012, 19:09
Verwijderd
Ik ben thuis <3. Thuis thuis als in, in Leiden thuis. En ik heb geknuffeld met mijn vriendje en gelachen met mijn huisgenoten en nu is het leven allemaal weer een stukje beter .

Maar ik lig nu wel compleet te trillen, dus misschien was het allemaal een beetje te veel van het goede.
Oud 06-12-2012, 19:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat heerlijk!
Oud 06-12-2012, 19:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat goed Frayne!

En hoe heb je het gisteren opgelost met het Sintfeestje?
Oud 06-12-2012, 19:15
Verwijderd
Sintfeestje is pas zaterdag!

En mijn vriendje vond mijn ziek zijn en autistisch zijn geen reden om thuis te blijven, bovendien vind hij niet dat ik 2 dagen alleen kan blijven (waar hij wel een punt heeft ) dus hij sleept me mee daar naartoe en dan blijft zijn moeder thuis bij mij! Hoe we het met eten gaan oplossen weet ik niet, maar ik doe nu maar gewoon struisvogeltechniek.
Oud 06-12-2012, 19:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sintfeestje is pas zaterdag!

En mijn vriendje vond mijn ziek zijn en autistisch zijn geen reden om thuis te blijven, bovendien vind hij niet dat ik 2 dagen alleen kan blijven (waar hij wel een punt heeft ) dus hij sleept me mee daar naartoe en dan blijft zijn moeder thuis bij mij! Hoe we het met eten gaan oplossen weet ik niet, maar ik doe nu maar gewoon struisvogeltechniek.
Ooh, ik dacht gisteren! En succes met die techniek, ik ben benieuwd
Oud 06-12-2012, 19:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Sorry Carn, ik kom echt nog even zeiken hoor. Vannacht deed mijn rechteroor pijn en ik ben nu zowat doof rechts, nu doet mijn linkeroor hels veel pijn Ik vind het echt niet leuk meer en straks hoor ik dus aan beide oren waarschijnlijk nauwelijks.
Oud 06-12-2012, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Wiskunde is best te doen IRL goeie uitleg verkrijgen.

Als ik nou eens goeie leraren had. Maar een meisje uit 5havo legt me het morgen uit.

Citaat:
Ik ben heel goed in wiskunde, hulp nodig?
Nee hoor hoeft niet, ik ga je er niet mee lastig vallen. Maar bedankt.
Oud 06-12-2012, 20:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Sorry Carn, ik kom echt nog even zeiken hoor. Vannacht deed mijn rechteroor pijn en ik ben nu zowat doof rechts, nu doet mijn linkeroor hels veel pijn Ik vind het echt niet leuk meer en straks hoor ik dus aan beide oren waarschijnlijk nauwelijks.
aww. Maar dit is een valide klacht. Flinke verkoudheid?
Oud 06-12-2012, 20:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
aww. Maar dit is een valide klacht. Flinke verkoudheid?
Mjuh.
Oud 06-12-2012, 20:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar de paracetamol doet z'n werk weer goed gelukkig
Oud 06-12-2012, 20:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Had je de huisarts nog gebeld?
Oud 06-12-2012, 20:41
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nee. Gisteren wel, maar vandaag niet, omdat de pijn vanochtend weg was. Maar als ik morgen 2 dichte oren heb ga ik wel de huisarts bellen. Of nja, laat ik mijn casemanager dat maar doen, want dan hoor ik niets meer Heb sowieso een afspraak met haar morgen (casemanager)
Oud 06-12-2012, 20:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee. Gisteren wel, maar vandaag niet, omdat de pijn vanochtend weg was. Maar als ik morgen 2 dichte oren heb ga ik wel de huisarts bellen. Of nja, laat ik mijn casemanager dat maar doen, want dan hoor ik niets meer Heb sowieso een afspraak met haar morgen (casemanager)
Ah oke Maar goed paracetamol blijven slikken dan. Sterkte!
Oud 06-12-2012, 20:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Thanks!
Oud 06-12-2012, 20:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo allemaal!

IK heb de Oosterse familiewraps van Honig gemaakt en het was teringlekker volgende keer moet mijn moeder dus koken, want haar verwachtingspatroon is nu veel te hoog
Oud 06-12-2012, 21:01
Verwijderd
Ik vind de overmaat aan tering bij de familie pipfiep wel grappig Maar dat geheel terzijde.
Oud 06-12-2012, 21:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn overmaat aan terings maakte geen indruk bij de familie Pipfiep.
Als je ons vloekgedrag vergelijkt zijn zij de roti van Moksi en ben ik de Knorr Wereldgerechten variant.
Oud 06-12-2012, 21:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vind de overmaat aan tering bij de familie pipfiep wel grappig Maar dat geheel terzijde.
Het is vooral veel gekanker, maar sommige mensen voelen zich dan beledigd en gaan zitten piepen over dooie oma's en daar heb ik nooit zo'n zin in. Plus, iets met een voorbeeldfunctie enzo
Citaat:
Mijn overmaat aan terings maakte geen indruk bij de familie Pipfiep.
Als je ons vloekgedrag vergelijkt zijn zij de roti van Moksi en ben ik de Knorr Wereldgerechten variant.
Valt heus wel mee
Oud 06-12-2012, 21:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, bij mij thuis is kanker zeggen best wel een nono, dus dat doe ik niet zo heel vaak.
Oud 06-12-2012, 21:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou ja, bij mij thuis is kanker zeggen best wel een nono, dus dat doe ik niet zo heel vaak.
Alleen als je bij ons bent

Ik heb Frayne ook binnen een dag verpest het begon met "Het is koud" en de dag eindigde met een smsje met "Ik heb het kankerkoud". Dat vond ik wel grappig
Oud 06-12-2012, 22:21
Verwijderd
Ik zeg tegenwoordig wel vaker teringjantje
Oud 06-12-2012, 22:27
Coco 13
Coco 13 is offline
wat betekend dit?
Oud 06-12-2012, 22:32
Verwijderd
Tad te werelt vergaad over 2 weken.
Oud 06-12-2012, 22:39
Verwijderd

Dag schatjes, ik ben 4 dagen vrij

Spoiler
Oud 06-12-2012, 22:41
Verwijderd
Ik moet kankerhard lachen om mijn nieuwe avatar.
Oud 06-12-2012, 22:48
Verwijderd
Citaat:

Dag schatjes, ik ben 4 dagen vrij

Spoiler
Hahahhaahahahahahahahahah geniet van je vrije tijd schatje <3
Oud 06-12-2012, 22:49
Verwijderd
Dat worden weer filmpjes en posters

Je kunt wel lekker thuis thee drinken en naar de sneeuw kijken
Oud 06-12-2012, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Hahahhaahahahahahahahahah geniet van je vrije tijd schatje <3

Citaat:
Dat worden weer filmpjes en posters

Je kunt wel lekker thuis thee drinken en naar de sneeuw kijken
Nee met het wegdoen van mijn avatar heb ik mijn droom de deur uit gedaan

Yeah, dat ik de komende dagen nergens heen hoef behalve misschien een x naar de supermarkt voor meer sigaretten en koffie komt me erg goed uit
Oud 06-12-2012, 22:57
Verwijderd
Citaat:

Nee met het wegdoen van mijn avatar heb ik mijn droom de deur uit gedaan

Yeah, dat ik de komende dagen nergens heen hoef behalve misschien een x naar de supermarkt voor meer sigaretten en koffie komt me erg goed uit
Vanaf morgen staat mijn take home tentamen online
Oud 06-12-2012, 23:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wth, er is een programma over 'teen sex' op Veronica en het is echt zo bizar om mensen die er echt uitzien als kinderen te horen praten over hun SM-fetish. Blijkbaar is SM nu helemaal het hippe ding.

[/oud wijf]
Oud 06-12-2012, 23:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Woooow mijn vader had ineens weer een IK HAAT JE MOEDER explosie, wtf gek. Ik volg het echt niet meer, hij zit het ene moment met haar te appen en het volgende moment zit hij tegen mij te schreeuwen (maar eigenlijk tegen haar) over hoe slecht ze is en hoe erg hij haar haat.

Gezellig is anders, maar ik vind het vooral vreemd dat hij zo ineens kan omslaan. Zomaar!
Oud 07-12-2012, 00:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lekker zomaar der kroeg in met huisgenoten en vriend. Morgen gaan we verder. Heerlijk.
Oud 07-12-2012, 03:53
Verwijderd
Ik had allerlei voorzorgsmaatregelen genomen vanwege de sneeuw, maar het regent en waait alleen als een jekko. Hoe minder sneeuw hoe beter toch blij dat ik niet met de fiets ben!
Oud 07-12-2012, 05:12
Verwijderd
Nu wel, jammerrrrr.
Oud 07-12-2012, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Wth, er is een programma over 'teen sex' op Veronica en het is echt zo bizar om mensen die er echt uitzien als kinderen te horen praten over hun SM-fetish. Blijkbaar is SM nu helemaal het hippe ding.

[/oud wijf]
Ja, komt door Fifty Shades. Niet dat pubers het interessant vinden uiteraard (1 op de 10 mensen is into machtsverhoudingen, 50% experimenteert er weleens mee) maar dat er opeens een programma over gemaakt moet worden.

Niks nieuws onder de zon. Maar ik vind de hype wel prima, komen mensen tenminste in aanraking met afwijkende dingen Leren ze /care van hebben.
Oud 07-12-2012, 08:02
Verwijderd
Wat goed is, want iedereen is raar. Zelfs degenen die normaal zijn zijn raar, want ze zijn in de minderheid.
Oud 07-12-2012, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Ik had allerlei voorzorgsmaatregelen genomen vanwege de sneeuw, maar het regent en waait alleen als een jekko. Hoe minder sneeuw hoe beter toch blij dat ik niet met de fiets ben!
Citaat:
Nu wel, jammerrrrr.
Waar komt die fiets dan opeens vandaan
Oud 07-12-2012, 08:34
Verwijderd
Oud 07-12-2012, 08:52
Verwijderd
Ooit als tiener zei ik aan tafel "Oooh, verrek!" toen er een kwartje viel in mijn hoofd, en toen zei mijn moeder "Wat? Sinds wanneer vloeken wij aan tafel?" en toen zat ik zo van "wut? sinds wanneer is verrek een vloek?"

Verder heb ik mijn ouders nooit over vloeken gehoord. Mijn vader zegt alleen als hij heeeel boos is (en dat is hij zelden) verdomme, verder vloekt hij niet denk ik. Mijn moeder zegt wel vaak shit, als er iets mis gaat. Ik heb ze zeker nooit kanker of tering horen gebruiken
Oud 07-12-2012, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Waar komt die fiets dan opeens vandaan

Ik heb al avondeten gekookt omdat ik langs de supermarkt liep en met sneeuw moet je efficiënt denken, durf niet meer te fietsen dus alles moet lopend en ik hou niet van lopen. eigenlijk best raar dat ik sneeuw nodig heb om efficiëntie toe te passen in mijn leven.

Ik deed best lang over die zin, tijd om te slapen.
Oud 07-12-2012, 09:15
Verwijderd
Mijn broertje in de auto met m'n ouders erbij "Vieze Turk" (zonder dat ik wist wat het uberhaupt betekende) noemen is toch wel het dieptepunt uit m'n vroege jeugd. Ze waren ZO BOOS
Oud 07-12-2012, 09:40
Verwijderd
Citaat:
wiskunde is niet moeilijk, je bent gewoon lui.
Kijk nou uit, straks hoor je ook bij het sterrenensemble der Zeikende Oudjes

Citaat:
Ooit als tiener zei ik aan tafel "Oooh, verrek!" toen er een kwartje viel in mijn hoofd, en toen zei mijn moeder "Wat? Sinds wanneer vloeken wij aan tafel?" en toen zat ik zo van "wut? sinds wanneer is verrek een vloek?"

Verder heb ik mijn ouders nooit over vloeken gehoord. Mijn vader zegt alleen als hij heeeel boos is (en dat is hij zelden) verdomme, verder vloekt hij niet denk ik. Mijn moeder zegt wel vaak shit, als er iets mis gaat. Ik heb ze zeker nooit kanker of tering horen gebruiken
Hah Nou, de familie aan m'n vaders' kant schroomt niet bij tijd en wijle hartstochtelijk te vloeken. De 'godgloeiendegodverdegodver' is met de paplepel ingeslagen, so to speak. Tot grote ergernis van moeders toentertijd. Inmiddels is ook mijn moeder om en laat ook zij wel eens een 'godverdekanker' over haar tong rollen. Maar dan wel op ehr, ludieke wijze. Er zit dan geen gitzwarte satanshaat achter, of zo. Mijn vader is heel erg tegen het gebruik van 'kanker', maar 'godverdomme' en alle kleurrijke derivaten zijn geen issue. Zelf ben ik de Haagsche ziekte eigenlijk wel gaan waarderen maar probeer ik het monstertje wel een beetje te temperen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten