Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2012, 21:35
anarchy0343
anarchy0343 is offline
hallo,

ik zit de laatste tijd met een rotprobleem. ik denk dat het vooral in mn hoofd zit maar ik vind mezelf te dik, ik ben niet echt dik maar heb wel een aardig buikje, ben nu 1,90 en weeg ong 80 kilo, opzich prima bmi maar toch vind ik het teveel.
ik wil er graag wat aan doen doe ook regelmatig hardlopen en eet niet zo heel erg veel amar er wil echt niks afgaan, weet echt niet wat te doen, meisjes die ik leuk vind knappen ook niet zozeer af op mn uiterlijk maar meer op dat ik een beetje onzeker ben, ik weet niet goed hoe ik hier vanaf kom,

tips zijn meer dan welkom.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 18:53
icetea296
icetea296 is offline
doe je ook een sport? en als je 1.90 bent en je weegt 80kilo is nog best wel ligt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 19:06
Pluis
Pluis is offline
Ik denk dat het probleem hem vooral zit in je laatste zin. Als jij jou niet leuk vindt, dan zullen meisjes dat ook niet vinden.
Als je graag specifieke tips wil over afvallen dan mag je dit in dit topic stellen: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1866150 Ze kunnen je daar het beste helpen als je er bij vertelt wat voor sport je hoe vaak per week doet, en als je globaal een overzichtje er neerzet van wat je allemaal eet op een dag (en dan wat je wérkelijk eet, dus niet de tussendoortjes die je eigenlijk van jezelf niet mag hebben maar toch eet weglaten).
Wat betreft je zelfbeeld (wat mij het voornaamste probleem lijkt) kun je het beste een topic aanmaken op het subforum psychologie. Daar zitten een boel anderen met hetzelfde probleem.
Oud 29-10-2012, 23:47
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Wees een asshole, je hebt de lengte en het gewicht, nu nog het gedrag!
Just joking

Fitness en krachttraining misschien? Op die manier ontwikkel je je eigen lichaam door jezelf in te spannen. Zo leer je op een positieve manier jezelf te accepteren omdat jij jezelf zo hebt geschapen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 17:00
Verwijderd
Je bent niet te dik. En als je van wel vindt dan eet je minder/ga je meer sporten.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:09
teddybeer1999
teddybeer1999 is offline
ik ben ook te dik voor m'n leeftijd maar niet voor m'n lengte
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 13:14
Silvano08
Silvano08 is offline
Ga aan jezelf weken, misschien eerst je lichaam door meer te sporten en gezond te eten. Dan word je op den duur vanzelf wel zekerder.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 13:25
Verwijderd
Als je gaat hardlopen, val je niet veel af. Ik hardloop nu 4x per week, en val er niks vanaf. Het kan zelfs zijn dat je aan komt. Dan wordt vet omgezet in spier. Je hoeft toch niet af te vallen als je niet dik bent? Misschien vind je het leuk om aan een six-pack te werken?! Voel je je na een tijdje echt niet meer onzeker!
Veel Succes !
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten