Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2012, 13:24
Verwijderd
Steeds als ik een jongen pijp en hij gaat mee bewegen moet ik aldoor kokhalzen.
En de piemel wil ook niet heel diep in mijn mond, ik vind dit heel vervelend want ik wil graag de jongen verwennen en dan lukt het op die manier niet.. hij zegt dat het dan wel heel lekker is ook al gaat het niet diep maar toch..
Heeft iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 13:47
Verwijderd
´Een goede techniek is wanneer de vrouw (man) op haar (zijn) rug op het bed ligt met haar (zijn) hoofd over de rand. Wanneer de man dan zijn penis in haar (zijn) mond brengt is de penis in precies dezelfde hoek als haar (zijn) keel. Hierdoor is het gemakkelijker voor de vrouw (man) om te deepthroaten.´

Ik raad je wel aan om niet meteen diep te gaan. Maar dit te oefenen door steeds verder te gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 14:18
Verwijderd
Meestal pijp ik hem als hij op bank zit..
Maar ook al doe/oefen ik het vaak het lukt niet echt.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 14:30
Verwijderd
Tja.. als het echt niet gaat.
Maak er geen probleem van
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 14:49
Verwijderd
Ik ga wel door oefenen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ga wel door oefenen.

Maar niks tegen je zin he.
En miss moet hij even wachten met zelf gaan bewegen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 15:10
Jo_Do
Jo_Do is offline
wat je ook kan doen is z'n penis vasthouden en hem dan pijpen zo kan z'n lul er niet tediep in omdat yoe hand het deel afbakend wat jij niet in je mond wilt
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
wat je ook kan doen is z'n penis vasthouden en hem dan pijpen zo kan z'n lul er niet tediep in omdat yoe hand het deel afbakend wat jij niet in je mond wilt
Ah ja das wel een goede, kan het proberen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 18:08
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Ah ja das wel een goede, kan het proberen
hey en als je nog meer vragen hebt ik kan er antwoord op geven (ik ben namelijk homo)
dus ik heb ook wel eens het een en ander met jongens gedaan, dus we hebben de zelfde ervaring
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 18:14
feniks
feniks is offline
Homoseksualiteit heeft er natuurlijk geen drol mee te maken
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 08:22
bierkoning
bierkoning is offline
en diep hoeft ook niet meteen de enige manier te zijn om hem te laten komen. Als hij stijf is en je gewoon constante bewegingen maakt kan het ook prima lukken hoor. Gewoon een beetje vragen wat hij precies lekker vindt.
Oud 01-10-2012, 10:29
Pluis
Pluis is offline
Je hoeft echt niet te deepthroaten om iemand lekker te pijpen. Gebruik inderdaad je handen om te voorkomen dat hij te diep gaat (want ik kan me niet zo goed voorstellen dat een jongen het geil vindt als een meisje zit te kokhalzen). En bij mannen is de eikel het meest gevoelig, net als bij vrouwen de clitoris, en die past altijd wel in je mond. Dus als je vriend het lekker vindt, is het prima
Oud 01-10-2012, 10:52
Verwijderd
Wat Pluis zegt! Maar misschien kun je ook gewoon tegen hem zeggen "Ik wil je graag pijpen maar vind het vervelend als je meebeweegt. Zou je dat niet willen doen?" Of iets in die trant!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 21:10
marijke 1992
marijke 1992 is offline
laat zijn penis dan ook niet in je keel stoten
maar probeer die eens richting je wang te nemen dan kan die ook best diep.
schuin zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 13:09
Verwijderd
Handige tips! bedankt hier kan ik heel wat mee
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 13:21
bierkoning
bierkoning is offline
Wat kleur! zegt komt natuurlijk niet vanzelf, dan moet je er echt voor gaan zitten. Wat jezelf al zei zal vaker gebeuren.
Een ex van mij was ook wel vaak van het uit het niets pijpen op de bank, vond het altijd wel leuk.
Maar geniet er gewoon van, en maak er voor jezelf niet iets moeten van. Wat pluis idd zegt is de eikel vaak het gevoeligst. Draai daar rondjes met je tong omheen en trek er wat bij. In mijn ervaring kom ik dan heerlijk. Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk, vraag het hem gewoon.
Oud 03-10-2012, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Homoseksualiteit heeft er natuurlijk geen drol mee te maken

Nou.. Hij weet hoe het ' moet', aangezien hij het zelf doet. hij is er werk vroeg bij met 14 trouwens..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
wat je ook kan doen is z'n penis vasthouden en hem dan pijpen zo kan z'n lul
er niet tediep in omdat yoe hand het deel afbakend wat jij niet in je mond wilt
Juist! Hele wijze raad! Zeker voor iemand van 14.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 00:17
CODGOD
CODGOD is offline
Citaat:
Je hoeft echt niet te deepthroaten om iemand lekker te pijpen. Gebruik inderdaad je handen om te voorkomen dat hij te diep gaat (want ik kan me niet zo goed voorstellen dat een jongen het geil vindt als een meisje zit te kokhalzen). En bij mannen is de eikel het meest gevoelig, net als bij vrouwen de clitoris, en die past altijd wel in je mond. Dus als je vriend het lekker vindt, is het prima

En de ballen!! haha
Met citaat reageren
Oud 02-11-2012, 20:39
DennisGay
DennisGay is offline
Whoahahaha, lijkt me dus echt niet fijn he, gedeeptroath worden, ik zou meteen stoppen.

Ik zou gewoon echt proberen te kijken naar zijn gezich, om te zien wat hij lekker vindt.
En jo_do, ik vindt niet echt dat je dat hoeft te zeggen, je hebt wel gelijk. (weet hoe t is)
Maar ik heb zelf hier op t forum meegemaakt dat het smmige mensen niet kan schelen of je homosexueel bent of niet.

xD
dennus
Met citaat reageren
Oud 03-11-2012, 11:34
ShySora
ShySora is offline
Citaat:
Wat is deepthroaten?
- Deepthroaten is een variatie op fellatio (pijpen), waarbij de volledige lengte van de erecte penis in de mond en keel wordt genomen.

Is het mogelijk kokhalzen tegen te gaan?
- Ja. Zoals mensen die contactlenzen dragen eraan wennen en bij het inzetten van een lens niet meer met hun ogen knipperen, is het ook mogelijk je te trainen om niet te kokhalzen als een penis je keel binnengaat

Kan iedereen deepthroaten leren?
- Ja. Er zijn echter wel uitzonderingen. Iemand met een kleine mond zal onmogelijk iemand met een zeer grote penis kunnen deepthroaten. De gemiddelde vrouw kan echter met gemak de gemiddelde penis volledig in haar mond en keel nemen. Extremen zijn in beide gevallen zeldzaam.

Hoe begin je?
- Om te beginnen moet je je zoveel mogelijk ontspannen. Waarschijnlijk zal het de eerste keer niet meteen lukken. Belangrijkste is dat je het in kleine stapjes doet. Verder is het belangrijk dat je je hoofd in je nek legt, zodat je mond en keelopening in één lijn staan met elkaar (later, als je gewend bent, kun je het in andere houdingen oefenen).
Zeker in het begin is het van belang dat de penis goed glad is. Dit kan door middel van glijmiddel, danwel speeksel of vaginaal vocht. Een gladde penis glijdt veel makkelijker en soepeler over je tong dan een droge penis.

Heb je bovenstaande handelingen uitgevoerd dan is het tijd om aan het werk te gaan.

- Steek je tong uit tot net voorbij je onderlip. Druk de achterkant van je tong omlaag (zoals een dokter dat met een spateltje doet) en open je keel (alsof je gaapt). Neem de penis zo ver mogelijk naar binnen zonder dat je hoeft te kokhalzen en hou 'm daar voor tenminste 10 seconden. Neem even rust en herhaal het proces. Doe dit gedurende ongeveer tien minuten.

Als deze stap comfortabel genoeg is, is het tijd om een stapje verder te gaan.

- Neem de penis in je mond tot je BIJNA de neiging hebt te kokhalzen en hou 'm daar weer voor minimaal 10 seconden. Als je voelt dat je moet kokhalzen, open je je keel weer zoals eerder aangegeven (de gaapbeweging houdt dan de kokhalsneiging tegen).
Na enige tijd zullen de spieren in je keel zich makkelijker ontspannen.
Na wat oefening zul je merken dat je meer en meer van de penis in je mond kunt nemen zonder kokhalsneigingen.
Herhaal deze oefening minimaal 4x per week en breid de tijdsduur per stap uit van ongeveer 10 minuten naar ongeveer 30 minuten.
Gemiddeld zul je na ongeveer 7 tot 10 dagen de volledige penis in je mond en keel kunnen nemen.

Lukt het eindelijk, blijf het deepthroaten dan herhalen tot je de penis - op het bovenkomen voor adem na - zo lang in je keel kunt houden als je wilt.

Als dat eindelijk lukt en het kost je geen enkele moeite meer, dan kun je verder gaan met de gevorderde technieken zoals het likken van de ballen terwijl de penis volledig in je mond en keel zit, het slikken terwijl de penis in je mond zit of het volledig in de mond nemen van penis inclusief scrotum.

Sommige mensen proberen te deepthroaten door hun tong tegen hun verhemelte te duwen en vervolgens door de overgebleven ruimte de penis te persen. Dit gaat niet lukken en zal alleen de kokhals-reflex versterken.

- Mond open, tong tot net voorbij de onderlip, achterkant tong omlaag en de keel open, is de ENIGE manier waarop dit kan werken!
Door tussendoor zo weinig mogelijk te slikken, zal de penis overigens beter en soepeler glijden vanwege het overtollige speeksel. Dus gebruik maken van dat gladde spuug/slijm wat dan vrijkomt.
Bron: http://forum.sekswoordenboek.nl/inde...topic=248507.0
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 19:31
Verwijderd
Aha heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2012, 20:30
ShySora
ShySora is offline
Heel graag gedaan hoor

En denk er aan: De aandeelhouder wint. (tenzij die Aandelen van Dexia zijn)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten