Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2013, 21:08
XLaura
XLaura is offline
Ik heb een probleem, vaak als ik seks op tv zie dan gaat mijn vagina kloppen, en heb ik zin in seks. Is dit wel normaal? Ik ben nog maar 13!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 21:20
Pluis
Pluis is offline
Dat is heel normaal en past bij je leeftijd.
Oud 07-01-2013, 21:32
Guarnere
Guarnere is offline
Bij iedereen beginnen deze gevoelens zich op een andere leeftijd te ontwikkelen. Dat kan zoals in jouw geval op je 13e zijn, maar dat kan ook pas op je 16e of soms zelfs nog later zijn. Ieder mens is verschillend en dat is maar goed ook. Zolang je geen dingen doet als je van jezelf vindt dat je er nog niet klaar voor bent is het goed.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 23:05
XLaura
XLaura is offline
Ik heb.mezelf.ook al wel een keer gevingerd, op een.gegeven moment.was het zò fijn dat ik niet meer kon. Betekent dat dat.je gaat klaarkomen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 23:10
Guarnere
Guarnere is offline
Ook hoe iemand klaarkomt is bij iedereen anders, maar sowieso geeft dit een enorm lekker gevoel. Er gaan een soort tintelingen door je hele lichaam en daarna ben je eigenlijk geheel ontspannen. Het moment hier vlak voor is bij veel mensen ook vaak inderdaad wel heel fijn.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 23:33
NewBlend
NewBlend is offline
Citaat:
Bij iedereen beginnen deze gevoelens zich op een andere leeftijd te ontwikkelen. Dat kan zoals in jouw geval op je 13e zijn, maar dat kan ook pas op je 16e of soms zelfs nog later zijn. Ieder mens is verschillend en dat is maar goed ook. Zolang je geen dingen doet als je van jezelf vindt dat je er nog niet klaar voor bent is het goed.
Dit. En je bent op een leeftijd dat je je gaat ontwikkelen en dan hoort dat er ook bij. "Boys are not stupid anymore"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 14:30
XLaura
XLaura is offline
Heel erg bedankt voor de antwoorden! Ik had nog een vraag: ik heb.nu al wel een half.jaar.witte afscheiding, betekent dat dat je ongesteld word?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 14:32
loveyou123
loveyou123 is offline
dat had ik ook voor dat ik ongesteld werd ik denk het wel maar weet het niet zeker maar bij mij is het over nu ik regelmatig ongesteld word. zxxxx
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 14:32
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
En je bent op een leeftijd dat je je gaat ontwikkelen en dan hoort dat er ook bij. "Boys are not stupid anymore"
Dat is niet waar, er zitten nog heel wat scholieren bij mij op school die op die leeftijd nog helemaal niet toe zijn aan een jonge/meisje (dus nogsteeds 'stupid' )
Met citaat reageren
Oud 08-01-2013, 20:07
XLaura
XLaura is offline
Citaat:
dat had ik ook voor dat ik ongesteld werd ik denk het wel maar weet het niet zeker maar bij mij is het over nu ik regelmatig ongesteld word. zxxxx
Hoe lang had jij dat dan??
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten