Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2012, 13:32
littleprincess
littleprincess is offline
Hallo allemaal!
Ik ben een meisje van 15 en zit in het vierde middelbaar.
In mijn school zijn er wel wat leuke jongens maar één daarvan springt er voor mij toch uit.
Alleen is er een klein probleempje; hij zit niet in mijn klas dus ik heb hem nog nooit gesproken. Ik vind hem leuk omdat hij er heel knap uitziet en omdat hij wel sympathiek lijkt als ik anderen over hem hoor praten. Ik ben van nature niet echt verlegen behalve op het vlak van jongens. Ik kan wel met hen praten maar ik heb het gevoel dat ik dan meer als 'one of the boys' overkom. Ik twijfel wel redelijk aan mezelf omdat ik een tweelingzus heb die heel lief en leuk is en al (misschien zelfs te) veel vriendjes heeft gehad en wel geliefd is bij de jongens. Ik vind mezelf absoluut niet lelijk maar het kwetst me wel als mijn zus thuiskomt en zegt dat iemand tegen haar zei:"Jij bent de mooie helft van de tweeling" of "Jij bent de mooie versie van je zus" Wat moet ik nu doen om mezelf zekerder te laten voelen zodat ik beter met jongens kan omgaan en ze geen kans meer krijgen om zo'n een dingen te zeggen over mij?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
XX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2012, 14:13
DAH
DAH is offline
Ga met hem chatten op het internet, probeer eens een gesprek met hem aan te gaan als hij even alleen staat. Het kan iets zijn als 'wat een kutweer, he'. Het hoeft niets dieps te zijn. En die opmerkingen met betrekking tot je zus, daar moet je je zo min,mogelijk iets van aan trekken, zou ik zeggen.
Oud 04-11-2012, 14:26
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Alsnog met hem gaan praten en dan niet bang zijn om te laten merken dat je hem wel leuk vindt. Complimenteren met z'n uiterlijk, gewoon een beetje z'n ego strelen, en ondertussen ook zijn interesses proberen te ontdekken. Verder inderdaad niets aantrekken van wat mensen van je zus vinden, jullie zijn twee aparte wezens en hoe leuk andere mensen haar vinden doet niks af aan hoe leuk jij bent.
Oud 04-11-2012, 18:53
Suusss
Suusss is offline
zorg dat je er opvallend uit ziet! doe is iets geks aan! (het moet niet te gek worden ;P )
en zorg dat je altijd lacht! zo kom je bij iedereen veel leuker over!
en probeer er achter te komen waar hij sport ofzo, en neem gewoon een keer een kijken! ( niet dat je hem gaat stalken..)
zo kom je al een heel eind aan zijn aandacht!
( ik heb zelf een keer zogenaamd ''gebots'' tegen een jongen die ik leuk vond, en toen zei ik heel lief sorry en liep ik weg, toen ik hem de volgende dag zag lachte ik naar hem, en hij terug, en toen heeft hij contact met mij gezocht! dat was echt een topper xd)
en over je zusje, maak je niet druk! jouw tijd komt nog! geloof in jezelf!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:45
littleprincess
littleprincess is offline
Dank je voor de snelle reacties! Maar hoe begin je nu zo'n een gesprek? (We zijn vrienden op FB maar we hebben nog nooit gechat)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 19:30
gangbang
gangbang is offline
gewoon, hoi
allesgoed
wadoeje
hobby's?
....
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 20:01
Verwijderd
Op Facebook kun je allerlei dingen vinden die hem aangaan. Gedeelde interesses? 'Hoi ik zag dat...'
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 07:04
Suusss
Suusss is offline
Maak anders een keer een grappige opmerking op zijn berichten op facebook! werkt ook goed!
Reageren

Regels voor berichten