Advertentie | |
|
![]() |
|
15 vind ik niet te jong om te daten, maar goed.. Ik kan niet voor je moeder spreken
![]() Als je mij telkens weer per direct berichten stuurt zodra ik op FB kom, zou ik 't vermoeden krijgen dat je óf geen leven hebt óf mij leuk vindt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
als de reactie slecht is: Sorry dat was naar iemand anders bedoeld! als de reactie goed is: profit ![]() edit: oh 15 dus, dan werkt dit niet meer denk ik, hoewel ik geen idee heb (en wil hebben) over hoe de jeugd tegenwoordig met elkaar omgaat op die leeftijd |
![]() |
|
Goed idee. Chat is echt een waardeloze manier om iemand te leren kennen, je ziet zijn lichaamstaal niet dus ga je allemaal dingen zoeken in of en hoe snel hij reageert op jou vragen en dat soort dingen. Als je in het echt eens een gesprek met hem voert kom je er gauw genoeg achter of hij je wel of niet een beetje leuk vindt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hulp nodig bij onderzoek naar Marokkaanse jongeren! Marlaatje | 6 | 23-05-2013 16:31 | |
Psychologie |
Als je goede hulp nodig hebt ColdKees | 0 | 01-11-2012 12:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Hulp nodig bij solliciteren? Online Coach | 4 | 15-12-2009 19:10 | |
De Kantine |
hulp nodig met trainen van chatbot willow1 | 69 | 07-03-2005 22:29 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Games |
Heb hulp nodig mik-mak | 13 | 24-12-2001 15:17 |