Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2012, 22:09
littleprincess
littleprincess is offline
Hey allemaal,
sinds kort vind ik die ene jongen heel leuk en het heeft me dan ook veel moed gevraagd om met hem te durven chatten op FB. Die gesprekken liepen wel vlot maar ik kan er niet uit afleiden of hij mij ook interessant vindt. Soms heb ik het gevoel dat ik te veel chat met hem en dat hij misschien zou kunnen doorkrijgen dat ik iets voor hem voel. De laatste keer had ik iets geschreven maar ik had zo'n schrik dat het raar overkwam omdat hij net op dat moment offline ging, dat ik heb geschreven; 'oops, sorry, verkeerd. Dat was naar mijn nicht bedoeld' Nu heb ik twee vragen: 1) Wanneer chat je te veel met iemand (dat hij het zou doorkrijgen) en 2) Wanneer merk je op de chat dat hij je leuk vindt?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2012, 09:11
Verwijderd
tja wanneer is chatten teveel? ik weet het niet zo goed, Ik zou persoonlijk niet de hele dag op fb kijken of hij toevallig online is, en zodra die online is meteen weer: HEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat voelt voor hem anders
ook miss. iets te opdringerig snap je? Je kan het miss ook een keer vragen hoe het met zijn liefdesleven is..?
Ik weet niet zo goed wanneer je op de chat merkt of die je leuk vind, maar miss. als die veel hartjes en bloospoppetjes gebruikt, of als die je veel complimenten geeft, of als je gewoon echt een goed gesprek hebt.
dus niet HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ....... hoi.......... How are you?......... OK jij?
dat zijn echt van die kutgesprekken, dus wat soms beter is, is dat je maar 1x per dag met hem chat, want dan heb je hem meer te vertellen dan dat je zonet je konijn een schoon hok hebt gegeven ;-)
Veel succes en groetjes!!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 10:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Is het niet juist de bedoeling dat hij door heeft dat je hem leuk vindt?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 10:10
Verwijderd
Chat is onpersoonlijk.. Vraag hem mee uit? Zo kan je hem beter leren kennen en makkelijker laten weten wat je wil
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 10:38
littleprincess
Citaat:
Is het niet juist de bedoeling dat hij door heeft dat je hem leuk vindt?
Wel eigenlijk wel maar omdat ik niet zeker ben of het wederzijds is, heb ik het liever van niet
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 10:39
littleprincess
Hij begint nooit zelf spontaan een gesprek met mij, maar hij antwoordt wel altijd. Betekent dat iets?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 11:00
Verwijderd
Waarom chatten? Spreek eens in het echt met hem af, want zo gaat het sowieso niets worden . Ten minste, ik zou onmogelijk iemand leuk kunnen vinden als ik diegene alleen maar over chat spreek.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 11:03
littleprincess
Citaat:
Waarom chatten? Spreek eens in het echt met hem af, want zo gaat het sowieso niets worden . Ten minste, ik zou onmogelijk iemand leuk kunnen vinden als ik diegene alleen maar over chat spreek.
Ik durf nog niet met hem afspreken want daarvoor wil ik hem wat beter leren kennen. Ben nog maar 15 en mijn ouders zouden nogal geshoqueerd zijn
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 11:35
AzN
AzN is offline
15 vind ik niet te jong om te daten, maar goed.. Ik kan niet voor je moeder spreken .

Als je mij telkens weer per direct berichten stuurt zodra ik op FB kom, zou ik 't vermoeden krijgen dat je óf geen leven hebt óf mij leuk vindt . En je merkt dat 't wederzijds is als hij hetzelfde doet.
Oud 17-11-2012, 12:18
Verwijderd
Je bent 15 joh, kom achter die computer vandaan en stop met proberen ook maar iets van een chat af te lijden.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2012, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Wel eigenlijk wel maar omdat ik niet zeker ben of het wederzijds is, heb ik het liever van niet
Ik weet niet hoe oud je bent, maar toen ik 12 was was de "ik vind je leuk" versturen nog heel normaal

als de reactie slecht is: Sorry dat was naar iemand anders bedoeld!
als de reactie goed is: profit

edit: oh 15 dus, dan werkt dit niet meer denk ik, hoewel ik geen idee heb (en wil hebben) over hoe de jeugd tegenwoordig met elkaar omgaat op die leeftijd
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 09:58
littleprincess
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik denk dat ik inderdaad wat meer 'actie' ga ondernemen op school en niet meer via chat.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2012, 18:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Goed idee. Chat is echt een waardeloze manier om iemand te leren kennen, je ziet zijn lichaamstaal niet dus ga je allemaal dingen zoeken in of en hoe snel hij reageert op jou vragen en dat soort dingen. Als je in het echt eens een gesprek met hem voert kom je er gauw genoeg achter of hij je wel of niet een beetje leuk vindt.
Reageren

Regels voor berichten