Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2012, 14:03
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Ik ben dus een rustig type. Niet dat ik nooit wat zeg of zo, maar ik let tijdens de les meestal goed op . Het grote deel praat natuurlijk wel gewoon stiekem, heel zachtjes. Daar is op zich niks mis mee (ook al zit je dan eigenlijk voor niks in de klas, maar toch), maar soms krijg ik het gevoel dat het heel erg is als je niks zegt Zijn mensen soms bang voor momenten waar even niks gezegd wordt? Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2012, 15:32
steffanx3
steffanx3 is offline
Ik ben altijd bang voor het moment dat je met een meisje praat en dan een "dodelijke stilte" valt.
Maar in de klas ben ik meestal ook rustig, en let ik goed op, maar er is niks ergs aan die stilte´s! juist fijn!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2012, 21:47
Verwijderd
''Pijnlijk he, die stilte,hahaha''

And you just saved the conversation.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 10:16
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik ben zelf ookwel verlegen, maar alsik inde klas naast iemand zit en niks zeg is dat meestal omdatik met huiswerk bezig ben, pas als ik echt met iemand in gesprek zit en er dan een stilte valt vindik het erg x)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 15:33
Volk
Volk is offline
Als ik stil ben is dat omdat ik even niks te zeggen heb, ik vind daar nooit iets pijnlijks aan. Waarom zou het ook pijnlijk zijn? Is het beter stilte op te vullen met geblaat in plaats van het lekker stil te laten?

Stiltes vind ik juist heel aangenaam, zeker als ik zie dat de ander er ook gewoon chill onder blijft en niet in z'n hoofd zit te panieken vanwege de stilte. Dat vind ik altijd zielig voor de ander, maar ik ga er niet meer door praten.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 15:56
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Citaat:
Als ik stil ben is dat omdat ik even niks te zeggen heb, ik vind daar nooit iets pijnlijks aan. Waarom zou het ook pijnlijk zijn? Is het beter stilte op te vullen met geblaat in plaats van het lekker stil te laten?

Stiltes vind ik juist heel aangenaam, zeker als ik zie dat de ander er ook gewoon chill onder blijft en niet in z'n hoofd zit te panieken vanwege de stilte. Dat vind ik altijd zielig voor de ander, maar ik ga er niet meer door praten.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2012, 16:27
Verwijderd
'Sorry ik dacht hardop'.

Werkt altijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten